کارگردان فیلم Venom 2 کراس اور بین جهان سینمایی سونی و مارول را شروعی تازه می‌داند

[ad_1] هدف ما این بود که طرفداران متوجه شوند این دو جهان سینمایی بالاخره با یکدیگر ادغام می‌شوند تا درهای بسیاری (برای روایت داستان‌های بیشتر) باز بماند، در حالی که هنوز هیچ برنامه خاصی برای زمان رسیدن این دو ابرقهرمان به همدیگر را در نظر نگرفته‌ایم. پورتال بزرگ برای ادغام این دو جهان باز است

کد خبر : 114330
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
کارگردان فیلم Venom 2 کراس اور بین جهان سینمایی سونی و مارول را شروعی تازه می‌داند

[ad_1]

هدف ما این بود که طرفداران متوجه شوند این دو جهان سینمایی بالاخره با یکدیگر ادغام می‌شوند تا درهای بسیاری (برای روایت داستان‌های بیشتر) باز بماند، در حالی که هنوز هیچ برنامه خاصی برای زمان رسیدن این دو ابرقهرمان به همدیگر را در نظر نگرفته‌ایم. پورتال بزرگ برای ادغام این دو جهان باز است و همه چیز هم در فیلم واضح نشان داده شده، اما به نظرم به جای پاسخ، این صحنه بیشتر سوال‌های مختلفی را به وجود می‌آورد. در واقع بهتر است بگویم که این صحنه یک تیزر به معنای واقعی کلمه خواهد بود!

طبق گفته‌های سرکیس، دیدن این صحنه تنها نوک بیرون زده یک کوه یخ در دریا است که جزئیات بیشتر آن هنوز زیر آب باقی مانده و چیزی درباره آن نمی‌دانیم. به هر حال ایجاد مولتی‌ورس در دنیای سینمایی مارول عملا درها را به سوی هر اتفاقی باز گذاشته است؛ به نحوی که در سریال What If…? می‌توانید حتی بیشتر درباره این موضوع بررسی کنید و متوجه شوید که منظور از هرج مرج و جنگ‌های بین جهان‌های مختلف چیست! کانگ فاتح (Kang The Conquerer) در قسمت آخر سریال Loki هشدار داده بود که ایجاد مولتی‌ورس می‌تواند در نهایت منجر به یک جنگ بزرگ شود و چنان که پیداست اولین بخش از این جنگ را در قسمت آخر What If…?، جایی که اولتران قصد نابودی تمامی جهان‌ها را داشت مشاهده کردیم. اما حال با آمدن ونوم به جهان مرد عنکبوتی و حضور انواع اسپایدرمن‌ها در فیلم Spider-Man 3 ظاهرا قرار است تا رفته رفته بیشتر با این ایده بزرگی که استودیو مارول برای فاز چهارم و پنجم در نظر دارد آشنا شویم.

به هر حال خود شخصیت‌ها و ابرقهرمان‌های حاضر در فیلم نیز رفته رفته متوجه این موضوع می‌شوند و مولتی‌ورس به یک مسئله عام در میان این کاراکترها تبدیل خواهد شد، اما نکته قابل توجه اینجاست که برخی از شخصیت‌ها مانند ونوم، ظاهرا از این مسئله خبر دارند! او در همین صحنه بعد از تیتراژ هنگامی که پیتر پارکر را می‌بیند، انگار او را شناخته و حتی به او اشاره می‌کند. کارگردان فیلم Venom 2 نیز دقیقا همین صحنه را مدنظر داشته و اظهار می‌کند که اشاره ونوم به پیتر، تنها شروع یک دوستی عجیب است! حال ممکن است منظور از این دوستی پیوستن ونوم به بدن مرد عنکبوتی باشد، درست به مانند آنچه که در فیلم قدیمی سال ۲۰۰۷ Spider-Man 3 دیده بودیم.

لازم به ذکر است که اضافه شدن ونوم به جهان سینمایی مارول، برخی شرایط و ضوابط خاصی را هم دارد که سونی باید آن‌ها را رعایت کند. برای مثال فیلم Venom: Let There Be Carnage با مجوز رده سنی بزرگسال (برای سنین ۱۷ به بالا) اکران شده و این عملا با آنچه که برای فیلم‌های MCU در نظر گرفته می‌شود در تناقض است.

صد درصد ما این موضوع را در نظر گرفته بودیم! مشخص است که وقتی چندین سیمبیوت فضایی مختلف در فیلم حضور دارند و در کتاب‌های کمیک خیلی خشن نشان داده شده‌اند، قاعدتا باید فیلم را به همان سبک بسازید! شاید این فیلم برای هر بیننده‌ای جذاب نباشد و خشونت بالای آن مانع کار شود، اما در نهایت خوشحال می‌شوم اگر طرفداران کمیک‌های مارول روزی که این فیلم را می‌بینند اظهار کنند که «این همان کارنیج داخل کتاب‌های کمیک بود!».

تام هاردی (Tom Hardy) ستاره فیلم Venom 2 نیز در مصاحبه اخیر خود اظهار کرده که رده سنی بزرگسال کاملا برای این فیلم درست و انتخابی بدون پشیمانی بوده است. اما اینکه در آینده چطور سونی و استودیو مارول سر این موضوع با یکدیگر کنار می‌آیند، هنوز مشخص نیست.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.