کارگردان فیلم Morbius نسبت به انتقاداتی که از فیلم او می‌شود واکنش نشان داد

دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) کارگردان فیلم موربیوس، نسبت به انتقاداتی که از فیلم او می‌شود واکنش نشان داد. Morbius یکی از جدیدترین آثاری است که بر اساس کتاب‌های کمیک مارول و توسط کمپانی سونی ساخته شده است. داستان این اثر در رابطه با مردی است به نام مایکل موربیوس که از یک بیماری نادر خونی

کد خبر : 189149
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
کارگردان فیلم Morbius نسبت به انتقاداتی که از فیلم او می‌شود واکنش نشان داد


دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) کارگردان فیلم موربیوس، نسبت به انتقاداتی که از فیلم او می‌شود واکنش نشان داد. Morbius یکی از جدیدترین آثاری است که بر اساس کتاب‌های کمیک مارول و توسط کمپانی سونی ساخته شده است. داستان این اثر در رابطه با مردی است به نام مایکل موربیوس که از یک بیماری نادر خونی رنج می‌برد و  طی آزمایشی و به طور اتفاقی به یک خوناشام تبدیل می‌شود. موربیوس در حقیقت یکی از شخصیت‌های شرور کمیک‌های مردعنکبوتی بوده و در اصل به فرنچایز اسپایدرمن سونی تعلق دارد. 

جمعه گذشته پس از ماه‌‍‌ها انتظار این اثر منتشر شده و در نهایت نیز مشخص شد که اسپینوزا در ساخت آن شکست خورده است. متاسفانه این اثر در وبسایت راتن تومیتوز امتیاز ۱۷٪ را دریافت کرده و همین امر سبب شده تا منتقدین، نقد‌های بسیار منفی برای این اثر منتشر کنند. 

فرنچایز اسپایدرمن سونی متاسفانه بنا به دلایل زیادی اکنون دچار بحران بزرگی شده و انسجام لازم خود را از دست داده است. به طور مثال قسمت دوم فیلم ونوم نیز مانند فلیم موربیوس هیچ موفق عمل نکرده و باعث سردرگمی طرفداران مارول شد. باورش سخت است اما فیلمبرداری فیلم موربیوس حتی پیش از فیلمبرداری اثر موفق انتقام‌جویان: پایان بازی آغاز شده بود و در طی مسیر ساخت خود با مشکلات بسیار زیادی مواجه شد.

امتیاز پایین وبسایت راتن و انتقادات منفی باعث شدن تا اسپینوزا کارگردان این اثر نیز در نهایت به این شرایط واکنش نشان دهد. در جدیدترین مصاحبه خود، این هنرمند عنوان کرد که به تمامی انتقادات منفی که از جدیدترین فیلم او می‌شود آگاه است و تا حدی از دست خود عصبانی بوده و متنفر است. او افزود، انتقاداتی که می‌شنود باعث می‌شود او بیش از پیش تلاش کند تا اینبار بهتر عمل کند. 

اگر چه موربیوس در گیشه موفق عمل نکرد و او معتقد است که ساخت این فیلم تجربه خوبی برای او بوده است و درس‌های بزرگی به وی آموخته است که در ساخت آثار بعدی خود بدون شک از آن‌ها بهره می‌گیرد. او باور دارد که شاید اکنون مردم موربیوس را دوست نداشته باشند اما در آینده ساخته‌های او را دوست خواهند داشت. در این بین شایعاتی نیز شنیده می‌شوند که از ساخته شدن قسمت دوم فیلم موربیوس خبر می‌دهند. شاید در ادامه ساخت این فرنچایز، اسپینوزا موفق عمل کند و همه خاطرات بد قسمت اول این فرنچایز را فراموش کنند. 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.