کارون مورگان استنلی توسط بلومبرگ می گوید که بازارها در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو اشتباه می کنند

[ad_1] بلومبرگ را &کپی کنید. مجسمه عقاب در نمای ساختمان فدرال رزرو Marriner S. Eccles در واشنگتن دی سی قرار دارد. عکاس: اندرو هارر/ بلومبرگ (بلومبرگ) — بر اساس گزارش ها، بازارها برای اینکه بانک مرکزی آمریکا تا چه حد مایلند برای مهار داغ ترین تورم در یک نسل پیش بروند، آماده نیستند. مورگان استنلی

کد خبر : 302392
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۶:۱۱
کارون مورگان استنلی توسط بلومبرگ می گوید که بازارها در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو اشتباه می کنند

[ad_1]


بلومبرگ را &کپی کنید. مجسمه عقاب در نمای ساختمان فدرال رزرو Marriner S. Eccles در واشنگتن دی سی قرار دارد. عکاس: اندرو هارر/ بلومبرگ

(بلومبرگ) — بر اساس گزارش ها، بازارها برای اینکه بانک مرکزی آمریکا تا چه حد مایلند برای مهار داغ ترین تورم در یک نسل پیش بروند، آماده نیستند. مورگان استنلی (NYSE:) جیم کارون از مدیریت سرمایه گذاری.

استراتژیست ارشد درآمد ثابت مدیر دارایی در مصاحبه ای با تلویزیون بلومبرگ چهارشنبه گفت، اگرچه مقامات فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را به بالای 5 درصد در سال آینده پیش بینی می کنند، معامله گران همچنان مسیر آینده سیاست های سختگیرانه را پایین می آورند.

کارون گفت: “من معتقد نیستم که چرخه های پیاده روی به اندازه کافی قیمت داشته باشند.” «آنچه که قیمت دارد این است که مردم انتظار دارند نرخ‌ها پایین بیاید و من فکر می‌کنم ما باید به صحبت‌های بانک‌های مرکزی و نگرانی‌های آنها در مورد تورم گوش دهیم.

سیاست گذاران همچنان به تقویت پیام جنگ طلبانه خود در مورد نیاز به نرخ های بالاتر و سیاست های پولی سخت تر تا زمانی که تورم کنترل شود، ادامه می دهند. هفته گذشته تعداد انگشت شماری از سیاست گذاران بر تعهد بانک مرکزی به کاهش نرخ تورم به هدف 2 درصدی خود و نیاز به شواهد روشنی مبنی بر کاهش فشار قیمت ها تاکید کردند.

فدرال رزرو هفته گذشته در آخرین نشست سیاست خود در سال، نرخ بهره را نیم درصد افزایش داد و معیار خود را به محدوده هدف 4.25٪ تا 4.5٪ رساند. نمودار به اصطلاح نقطه‌ای نرخ‌هایی را نشان می‌دهد که در سال آینده با 5.1 درصد به پایان می‌رسند، از 4.6 درصد در دور قبلی پیش‌بینی‌ها. با این حال، معاوضه‌های شاخص یک‌شبه فدرال رزرو کمی بیش از 50 واحد پایه افزایش نرخ را تا نشست ماه مه و به دنبال آن نیم درصد کاهش تا پایان سال 2023 قیمت‌گذاری می‌کنند.

کارون انتظار دارد که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را برای مدتی روی 5.25 درصد نگه دارد تا از کنترل تورم اطمینان حاصل کند، مگر اینکه اتفاقی دراماتیک رخ دهد.

او گفت: “فدرال رزرو باید کار را انجام دهد.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.