کارنیج در فیلم Venom 2 چه شکل و شمایلی دارد؟ (تصویر)

[ad_1] به لطف تصویری که اخیرا اکانت توییتری TheVenomSite به اشتراک گذاشته، می‌توان فهمید کارنیج در فیلم Venom 2 چه شکل و شمایلی دارد. در حالی که مارول فاز چهارم فرنچایز Marvel Cinematic Universe را آغاز کرده و بدون توقف رو به جلو پیش می‌رود، سونی خود را برای Venom: Let There Be Carnage آماده

کد خبر : 84082
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
کارنیج در فیلم Venom 2 چه شکل و شمایلی دارد؟ (تصویر)

[ad_1]

به لطف تصویری که اخیرا اکانت توییتری TheVenomSite به اشتراک گذاشته، می‌توان فهمید کارنیج در فیلم Venom 2 چه شکل و شمایلی دارد.

در حالی که مارول فاز چهارم فرنچایز Marvel Cinematic Universe را آغاز کرده و بدون توقف رو به جلو پیش می‌رود، سونی خود را برای Venom: Let There Be Carnage آماده می‌کند. اثر جدید اندی سرکیس (Andy Serkis) دنباله‌ای برای Venom است که سال ۲۰۱۸ میلادی به سینماها آمد و با وجود بازخوردهای نه چندان مثبت، بیش از ۸۵۶ میلیون دلار فروخت که رقم قابل‌توجهی است. در ضمن، Let There Be Carnage بخشی از فرنچایز Sony Pictures Universe of Marvel Characters است که به نظر می‌رسد در آینده شاهد کراس اور آن و MCU خواهیم بود.

سونی در ابتدا تمایل داشت روبن فلشر (Ruben Fleischer) بازگشته و بار دیگر روی صندلی کارگردانی بنشیند اما او ترجیح داد قسمت دوم Zombieland را جلوی دوربین ببرد. در پی این اتفاق، سامورایی به اجبار مشغول یافتن جایگزین شدند. آن‌ها گزینه‌های مختلفی را مد نظر داشتند و در انتها، اندی سرکیس وظیفه کارگردانی را بر عهده گرفت.

علی‌رغم چنین تغییری در پشت دوربین، تام هاردی (Tom Hardy)، میشل ویلیامز (Michelle Williams)، رید اسکات (Reid Scott) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) برای فیلم Venom 2 بازگشته‌اند تا نقش‌های خود را ایفا کنند.

اکانت توییتری TheVenomSite به تازگی تصاویری را منتشر کرده که به لطف آن‌ها می‌توان فهمید کارنیج در فیلم Venom 2 چه شکل و شمایلی دارد. اگرچه سونی طی ماه‌های گذشته تریلر این اثر را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، ویدیو مزبور نمایی واضح از آنتاگونیست قصه را در خود جای نداده است. در نتیجه، تصاویر مزبور را می‌توان اولین نگاه واضح و کامل به کارنیج دانست. در ضمن، تصاویر در داخل یکی از سینماهای IMAX چین ثبت شده‌اند. در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.