کارمند سابق دبیرستان Cohasset به سرقت هزاران برق برای استخراج بیت کوین در Crawlspace پردیس مدرسه متهم شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] یک معاون سابق مدیر امکانات مدرسه در کوهاست، ماساچوست، به اجرای عملیات استخراج ارز دیجیتال در داخل فضای خزنده در دبیرستان کوهاست متهم شده است. اداره پلیس Cohasset ادعا می کند که Nadeam Nahas نزدیک به 18000 دلار برق را برای تقویت طرح ماینینگ کریپتو سرقت کرده است. کارمند سابق مدرسه Cohasset به دلیل

کد خبر : 324102
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
کارمند سابق دبیرستان Cohasset به سرقت هزاران برق برای استخراج بیت کوین در Crawlspace پردیس مدرسه متهم شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک معاون سابق مدیر امکانات مدرسه در کوهاست، ماساچوست، به اجرای عملیات استخراج ارز دیجیتال در داخل فضای خزنده در دبیرستان کوهاست متهم شده است. اداره پلیس Cohasset ادعا می کند که Nadeam Nahas نزدیک به 18000 دلار برق را برای تقویت طرح ماینینگ کریپتو سرقت کرده است.

کارمند سابق مدرسه Cohasset به دلیل سرقت برق در Crypto Mine مدرسه Crawlspace متهم شد

گزارشی که توسط شبکه WCVB بوستون منتشر شد، ادعا می‌کند که ندیم ناهاس، کارمند سابق مدرسه در کوهاست، ماساچوست، برق را از منطقه به منظور استخراج ارز دیجیتال سرقت کرده است. ناهاس متهم است که این عملیات را در فضای خزنده دبیرستان کوهاست راه اندازی کرده است، جایی که چندین کامپیوتر، دستگاه های تهویه و سیم کشی متصل پیدا شده است.

کارمند سابق دبیرستان Cohasset به سرقت هزاران برق برای استخراج بیت کوین در Crawlspace پردیس مدرسه متهم شد
عکس معدنچیان ASIC توقیف شده توسط اداره پلیس Cohasset.

عکس‌های گرفته شده توسط اداره پلیس Cohasset نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد دستگاه‌های ماینینگ دستگاه‌های استخراج مدار مجتمع (ASIC) ویژه برنامه‌ای هستند که احتمالاً برای استخراج بیت کوین استفاده می‌شوند. پلیس Nahas را متهم به استخراج مخفیانه ارز دیجیتال به مدت هشت ماه در محوطه مدرسه می کند و مدیر فناوری اطلاعات شهر متوجه شد که این عملیات یک معدن رمزنگاری بوده است.

بازرسان، پلیس Cohasset و اعضای اداره امنیت داخلی در این پرونده شرکت داشتند و معدنچیان را از فضای خزنده دبیرستان خارج کردند. تحقیقات سه ماه به طول انجامید و بازرسان تخمین می زنند که حدود 17492 دلار برق به سرقت رفته است.

ناهاس یکی از افراد زیادی است که در طول سال‌ها به سرقت برق برای تامین انرژی عملیات استخراج ارز دیجیتال متهم شده است. به عنوان مثال، در سال 2021، مالزی 1720 دستگاه استخراج بیت کوین را طی یک سرکوب سرقت برق توقیف کرد.

مقامات مجری قانون در مالزی سال گذشته فاش کردند که بیش از 600 نفر را به دلیل سرقت برق برای استخراج ارزهای دیجیتال در دو سال گذشته دستگیر کرده اند. در سال 2020، یک مالک پرورشگاه در چین به دلیل سرقت قدرت برای اداره یک مزرعه استخراج بیت کوین دستگیر شد.

در روتردام، هلند، دو برادر در سال 2016 به دلیل سرقت برق برای استخراج بیت کوین و کشت حشیش دستگیر شدند. ویلیام بنت، خبرنگار WCVB گزارش می دهد که ناهاس با اتهامات خرابکاری مدرسه و استفاده متقلبانه از منابع الکتریکی مواجه است.

ناهاس قرار است در 23 فوریه 2023 برای محاکمه در دادگاه منطقه کوئینسی حاضر شود. به گفته بنت، وقتی با تماس تلفنی تماس گرفت، کارمند سابق متهم مدرسه کوهاست از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرد.

برچسب ها در این داستان

Arraignment، ASIC، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، استخراج بیت کوین (BTC)، بلاک چین، هزینه ها، Cohasset، Cohasset Mining، اداره پلیس Cohasset، فعالیت جنایی، ارز دیجیتال، وزارت امنیت داخلی، دارایی های دیجیتال، سرقت برق، مصرف انرژی، امکانات مدیر، کلاهبرداری، دبیرستان، فعالیت غیرقانونی، تحقیق، فناوری اطلاعات، اجرای قانون، ماساچوست، معدن، Nadeam Nahas، فناوری، خرابکاری، WCVB، ویلیام بنت

نظر شما در مورد کارمند سابق مدرسه که متهم به سرقت برق برای استخراج ارز دیجیتال در فضای خزنده دبیرستان Cohasset شده است، چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.