کارمزدهای شبکه اتریوم در 30 روز 153 درصد افزایش می‌یابد، در حالی که تراکنش‌های روزانه Arbitrum پس از ارتقا Shapella از ETH پیشی می‌گیرد – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] پس از اجرای ارتقاء Shapella در 12 آوریل، هزینه های شبکه اتریوم افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. در 30 روز گذشته، کارمزدهای زنجیره ای بیش از 153 درصد افزایش یافته است، از نرخ قبلی 4.65 دلار در هر انتقال به میانگین فعلی 11.80 دلار در هر تراکنش. داده‌ها افزایش قابل‌توجهی در هزینه‌های

کد خبر : 353712
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۰۰
کارمزدهای شبکه اتریوم در 30 روز 153 درصد افزایش می‌یابد، در حالی که تراکنش‌های روزانه Arbitrum پس از ارتقا Shapella از ETH پیشی می‌گیرد – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

پس از اجرای ارتقاء Shapella در 12 آوریل، هزینه های شبکه اتریوم افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. در 30 روز گذشته، کارمزدهای زنجیره ای بیش از 153 درصد افزایش یافته است، از نرخ قبلی 4.65 دلار در هر انتقال به میانگین فعلی 11.80 دلار در هر تراکنش. داده‌ها افزایش قابل‌توجهی در هزینه‌های مرتبط با تراکنش‌های شبکه اتریوم را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه در فعالیت زنجیره‌ای است.

کارمزد Onchain در شبکه اتریوم در یک ماه 153 درصد افزایش می یابد، در حالی که تراکنش های روزانه Arbitrum از ارتقای ETH پس از Shapella فراتر می رود.

طی ماه گذشته، کارمزدهای شبکه اتریوم شاهد افزایش مادی بوده است، به طوری که هزینه نقل و انتقالات زنجیره ای از 4.65 دلار به ازای هر تراکنش در 1 آوریل به میانگین 0.0064 اتر یا 11.80 دلار در هر انتقال در حال حاضر افزایش یافته است. داده ها نشان می دهد که میانگین هزینه های دریافت شده توسط شبکه اتریوم تنها در 30 روز، 153 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، حتی هزینه‌های پروتکل با اندازه متوسط ​​در شبکه نیز افزایش قابل توجهی را تجربه کرده‌اند و از 2.13 دلار در هر انتقال در اول آوریل به نرخ فعلی 0.003 اتر یا 5.49 دلار برای هر تراکنش با اندازه متوسط، 157 درصد افزایش یافته است.

کارمزدهای شبکه اتریوم در 30 روز 153 درصد افزایش می‌یابد، در حالی که تراکنش‌های روزانه Arbitrum پس از ارتقا Shapella از ETH پیشی می‌گیرد.
داده ها از bitinfocharts.com در 1 می 2023.

افزایش کارمزد تراکنش ها در شبکه اتریوم به ویژه از زمان اجرای ارتقاء Shapella در 12 آوریل قابل توجه بوده است. از آن روز تا 22 آوریل، شبکه روزانه بیش از یک میلیون تراکنش را پردازش می کند، به استثنای 16 آوریل. از آن زمان تاکنون حجم تراکنش‌های اتریوم کمتر از مرز میلیونی باقی مانده است و به طور متوسط ​​بین 800000 تا 900000 تراکنش در روز است. در میان افزایش کارمزدها در 30 روز گذشته، هزینه تراکنش‌های خاص در شبکه اتریوم نسبتاً بالا باقی می‌ماند، به طوری که فروش Opensea 9.93 دلار در هر انتقال متحمل می‌شود و معامله در Uniswap با هزینه 25.58 دلار برای هر تراکنش. از طرف دیگر، ارسال یک توکن ERC20 به 7.50 دلار برای هر تراکنش نیاز دارد.

جالب اینجاست که از زمان اجرای هارد فورک Shapella، راه حل مقیاس‌پذیری لایه دو شبکه اتریوم (L2)، Arbitrum، روزانه از تراکنش‌های شبکه پیشی گرفته است. بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از Dune Analytics، Arbitrum از زمان Shapella بین 1.1 تا 1.5 میلیون تراکنش در روز پردازش کرده است، در حالی که رقیب L2 Optimism بین 240000 تا 550000 تراکنش در روز از زمان ارتقای اتریوم ثبت کرده است. علاوه بر این، میانگین کارمزد تراکنش در Arbitrum 0.368 دلار به ازای هر انتقال است، در حالی که میانگین کارمزد در Optimism کمی بالاتر و 0.682 دلار در هر تراکنش است.

در طول 14 روز گذشته، ارزش بازار اتریوم (ETH) 12.7 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافته است. با این حال، دومین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار 1.4 درصد بالاتر از دوره 30 روزه قبلی است. در حال حاضر، ارزش بازار اتریوم 222.7 میلیارد دلار است که 18.097 درصد از ارزش کل اقتصاد ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد که در 1 می 2023 به 1.23 تریلیون دلار می رسد.

برچسب ها در این داستان

Arbitrum، Blockchain، Cryptocurrency، Token ERC20، کارمزد ETH، Ethereum، مقیاس لایه 2، ارزش بازار، کارمزد شبکه، فعالیت Onchain، Optimism، ارتقا Shapella، تراکنش ها

نظر شما در مورد افزایش اخیر هزینه های شبکه اتریوم چیست؟ نظرات و دیدگاه های خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.