کارشناس با اتحاد کشورهای بریکس در برابر دلار، فروپاشی اقتصادی را پیش‌بینی می‌کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] اندی شکتمن، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری فلزات گرانبها مایلز فرانکلین، در مصاحبه اخیر خود توضیح داد که پنج اقتصاد پیشرو در حال ظهور – برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی که مجموعاً به عنوان کشورهای بریکس شناخته می شوند – در برابر دلار ادغام می شوند. Schectman معتقد است که از سال 2022،

کد خبر : 322783
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
کارشناس با اتحاد کشورهای بریکس در برابر دلار، فروپاشی اقتصادی را پیش‌بینی می‌کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

اندی شکتمن، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری فلزات گرانبها مایلز فرانکلین، در مصاحبه اخیر خود توضیح داد که پنج اقتصاد پیشرو در حال ظهور – برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی که مجموعاً به عنوان کشورهای بریکس شناخته می شوند – در برابر دلار ادغام می شوند. Schectman معتقد است که از سال 2022، دلارزدایی “به نظر می رسد که بسیار سریعتر در حال چرخش است.”

دلارزدایی و CBDC ها: مورخ پولی پیشنهاد می کند که یک بازنشانی بزرگ قریب الوقوع است

در مصاحبه ای که در 16 فوریه 2023 منتشر شد، اندی شکتمن، مدیر اجرایی مایلز فرانکلین، پیش بینی های اقتصادی خود را با میشل ماکوری، مجری اصلی و سردبیر کیتکو نیوز مطرح کرد. شکتمن انتظار دارد بخش بزرگی از جهان دلار آمریکا را کنار بگذارند و همچنین یک “سونامی تورم” را پیش بینی می کند. با افزایش تورم، Schectman پیشنهاد می کند که نرخ بهره تعیین شده توسط فدرال رزرو ایالات متحده همچنان به افزایش خود ادامه خواهد داد و به زودی یک “فروپاشی” در قیمت دارایی ها به دنبال خواهد داشت.

کارشناس با اتحاد کشورهای بریکس در برابر دلار، فروپاشی اقتصادی را پیش‌بینی کرد

نظر Schectman مشابه نظر Lynette Zang، تحلیلگر ارشد بازار در ITM Trading، در مصاحبه اخیر با Makori کیتکو است. Schectman نیز مانند Zang انتظار یک فروپاشی اقتصادی را دارد و پیشنهاد می کند که زمان آن فرا رسیده است که یک تنظیم مجدد بزرگ انجام شود و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) وارد بازار شوند. Schectman می گوید که دلار آمریکا در سال 2022 به سلاح تبدیل شد. در نتیجه، دلارزدایی “به نظر می رسد که بسیار بسیار سریعتر در حال چرخش است.” مایلز فرانکلین، مدیر اجرایی و مورخ پولی معتقد است که کشورهای بریکس «در برابر دلار متحد می‌شوند».

شکتمن گفت: «همه چیز لازم است. او می‌گوید: «باید عربستان سعودی روی صحنه بایستد [and declare] ما اکنون می خواهیم ارزهای دیگر را برای نفت در نظر بگیریم. و ناگهان، همه کشورهایی که در پنجاه سال گذشته مجبور به نگهداری دلار بودند، دیگر علاقه ای به نگهداری آن ندارند. و اگر همه آنها شروع به ریختن دلار کنند، و من فکر می کنم این به سرعت اتفاق می افتد، سونامی تورم به سواحل غرب خواهد رسید. Schectman به Makori گفت که وقتی قیمت دارایی سقوط کند، CBDC ها مستقر خواهند شد. شکتمن اصرار داشت:

در آن زمان آنها وارد می شدند و CBDC جدید خود را عرضه می کردند. این به آنها پوششی می دهد تا آن را در آن بغلتند.

اخیراً عربستان سعودی علاقه خود را برای پیوستن به کشورهای بریکس نشان داده است و محمد الجدان، وزیر دارایی پادشاهی، در رویداد اخیر مجمع جهانی اقتصاد گفت که عربستان سعودی برای تجارت با ارزهایی غیر از دلار آمریکا باز است. در ژوئن سال گذشته، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در چهاردهمین اجلاس سران بریکس از ایجاد یک ارز ذخیره بین المللی جدید خبر داد. در بحبوحه این خبر، تنش ها بین روسیه و چین و ایالات متحده همچنان تشدید می شود.

برچسب ها در این داستان

اقتصاد 2023، اندی شکتمن، قیمت دارایی، سقوط قیمت دارایی، کشورهای BRICS، CBDC، عرضه CBDC، CBDC، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی، چین، سقوط، ارزها، دلارزدایی، اقتصاد، اقتصاد، امور مالی، تنظیم مجدد بزرگ، تورم، بهره، نرخ ها، ارز ذخیره بین المللی، سرمایه گذاری، تجارت ITM، کیتکو نیوز، لینت زانگ، میشل ماکوری، مایلز فرانکلین، نفت، فلزات گرانبها، روسیه، عربستان سعودی، تنش، تجارت، ایالات متحده، ولادیمیر پوتین، غرب

نظر شما در مورد تأثیر بالقوه دلارزدایی و افزایش CBDCها بر اقتصاد جهانی چیست؟ نظرات و دیدگاه های خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.