کارشناسان Finder می گویند که قیمت اتریوم در سال جاری به 2758 دلار به اوج می رسد، سپس تا پایان سال 2023 به 2342 دلار کاهش می یابد – بازارها و قیمت ها Bitcoin News

[ad_1] یک نظرسنجی که اخیرا توسط پلتفرم مقایسه آنلاین Finder.com منتشر شده است، پیش‌بینی‌های ۳۲ متخصص در زمینه‌های فین‌تک و ارزهای دیجیتال را آشکار کرده است. متخصصان معتقدند اتریوم، دومین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، تا پایان سال 2023 به 2342 دلار در هر واحد خواهد رسید. چشم انداز خوش بینانه برای اتریوم

کد خبر : 351818
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
کارشناسان Finder می گویند که قیمت اتریوم در سال جاری به 2758 دلار به اوج می رسد، سپس تا پایان سال 2023 به 2342 دلار کاهش می یابد – بازارها و قیمت ها Bitcoin News

[ad_1]

یک نظرسنجی که اخیرا توسط پلتفرم مقایسه آنلاین Finder.com منتشر شده است، پیش‌بینی‌های ۳۲ متخصص در زمینه‌های فین‌تک و ارزهای دیجیتال را آشکار کرده است. متخصصان معتقدند اتریوم، دومین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، تا پایان سال 2023 به 2342 دلار در هر واحد خواهد رسید.

چشم انداز خوش بینانه برای اتریوم به عنوان نظرسنجی Finder 5,491 دلار تا سال 2025 و 14,814 دلار تا سال 2030 پیش بینی می کند.

متخصصان کریپتو و فین‌تک برای پیش‌بینی قیمت آتی اتریوم (ETH) در آخرین گزارش پیش‌بینی Finder گرد هم آمده‌اند. همراه با قیمت پیش بینی شده، ارتقاء Shapella موضوع بحث در میان پاسخ دهندگان نظرسنجی Finder بوده است.

از مجموع شرکت کنندگان، 21 درصد نگرانی خود را در مورد متمرکز شدن بالقوه شبکه اتریوم پس از اجرای Shapella ابراز کردند. علاوه بر این، نیمی از متخصصان مورد بررسی افزایش نظارت نظارتی پروژه را با توجه به ارتقاء پیش بینی کردند.

اجماع بین اکثر کارشناسان Finder حاصل شد که نشان می‌دهد اتر در سال جاری به اوج خود در حدود 2758 دلار خواهد رسید، اما در نهایت تا پایان سال در محدوده 2342 دلار در هر واحد قرار خواهد گرفت. با توجه به نظرات پانل، 53 درصد از پاسخ دهندگان خرید اتریوم را در حال حاضر توصیه کردند، در حالی که 13 درصد پیشنهاد کردند که زمان فروش فرا رسیده است. 33 درصد باقیمانده از شرکت کنندگان پیشنهاد کردند که اتریوم را نگه دارید و صبورانه منتظر لحظه مناسب باشید.

پل لوی، مدرس ارشد دانشگاه برایتون، معتقد است که اتر سال 2023 را با قیمت 2200 دلار برای هر سکه به پایان خواهد رساند. لوی معتقد است که مردم به پتانسیل آینده اتر ایمان دارند زیرا “به عنوان یک گزینه پایدار در نظر گرفته می شود که تداوم قابل اعتمادتری را در میان فروپاشی پلت فرم ها و سکه هایی که با دقت کمتری آزمایش شده اند ارائه می دهد.”

تیم کارشناسان Finder.com همچنین معتقدند اتر تا پایان سال 2025 به 5491 دلار خواهد رسید و همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که تا سال 2030 واحد انفرادی اتر با 14814 دلار مبادله خواهد شد. علیرغم پیش‌بینی اجماع ۲۳۴۲ دلاری هر واحد تا پایان سال، برخی از پانل‌ها نسبت به چشم‌انداز آینده اتریوم خوش‌بین‌تر بودند و حتی قیمت‌های بالاتر را پیش‌بینی می‌کردند.

ایلیا ولکوف، مدیر عامل یوهودلر، یکی از این خوش بینان است که قیمت پایان سال را 2600 دلار برای هر واحد پیش بینی می کند. ولکوف بیان کرد: «ETH به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ به ارتباط با بیت کوین و افزایش قیمت در مسافت طولانی ادامه خواهد داد. دامیان چمیل، تحلیلگر و ویراستار ارشد Finance Magnates، قیمت حتی بالاتر از 3000 دلار در هر ETH را تا پایان سال پیش بینی می کند.

چمیل نوشت:

سطح سه هزار دلاری صرفاً بازگشتی به قیمت‌های یک سال پیش است، به دور از روند صعودی سوداگرانه، و تنها امکان ارزیابی صادقانه‌تر و بنیادی‌تر دارایی را فراهم می‌کند.

کارشناسان فکر می کنند که SEC می تواند اتر را یک امنیت اعلام کند

علاوه بر این، 50 درصد از اعضای متخصص در Finder.com معتقدند که اتریوم در حال حاضر “قیمت منصفانه” دارد، در حالی که 40٪ معتقدند که “قیمت کمتری دارد”. بخش 10 درصدی کوچکتر بر این عقیده است که ETH در حال حاضر “گران قیمت است”. Ruadhan O، خالق Sesonal Tokens، قیمت پایان سال 2200 دلار برای هر واحد را در نظر گرفته است. Ruadhan O بر نگرانی خود در مورد طبقه بندی بالقوه ETH به عنوان یک اوراق بهادار توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تأکید کرد.

Ruadhan O گفت: «اتریوم می تواند توسط SEC به عنوان یک اوراق بهادار طبقه بندی شود، زیرا سرمایه گذاران اتریوم به طور موثر بر روی عملکرد آینده توسعه دهندگان شرط بندی می کنند. دادستان کل نیویورک اخیراً این استدلال را در یک شکایت علیه کوکوین مطرح کرده است، و SEC ممکن است همان استدلالی را اتخاذ کند که به دنبال صلاحیت قضایی اتریوم است.

آخرین گزارش پیش‌بینی اتریوم Finder بالاتر از پیش‌بینی کارشناسان پیش‌بینی شده در ژانویه 2023 است. می‌توانید گزارش پیش‌بینی قیمت اتریوم Finder را به طور کامل در اینجا بررسی کنید.

برچسب ها در این داستان

ارزهای دیجیتال، اتریوم، پیش‌بینی‌های متخصص، Finder.com، فین‌تک، پتانسیل آینده، تمرکز شبکه، اوج قیمت، بررسی نظارتی، طبقه‌بندی امنیتی، فروش یا نگهداری، Shapella

نظر شما در مورد پیش بینی های Finder برای قیمت اتریوم در سال 2023 چیست؟ آیا با ارزیابی کارشناسان موافق هستید یا نتیجه متفاوتی برای پلت فرم قرارداد هوشمند پیشرو می بینید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.