کارشناسان Finder انتظار دارند که اگر ریپل در دعوای SEC پیروز شود، XRP تا سال 2025 به 3.81 دلار افزایش یابد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] به دنبال گزارش اخیر پیش‌بینی قیمت اتریوم، 55 متخصص ارزهای دیجیتال و فین‌تک که توسط پورتال وب مقایسه محصول، finder.com انتخاب شده‌اند، پیش‌بینی‌های خود را در رابطه با دارایی کریپتو xrp، که اغلب به آن ریپل می‌گویند، به اشتراک گذاشتند. کارشناسان Finder بر این باورند که اگر آزمایشگاه ریپل در دعوی علیه کمیسیون بورس

کد خبر : 267408
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کارشناسان Finder انتظار دارند که اگر ریپل در دعوای SEC پیروز شود، XRP تا سال 2025 به 3.81 دلار افزایش یابد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

به دنبال گزارش اخیر پیش‌بینی قیمت اتریوم، 55 متخصص ارزهای دیجیتال و فین‌تک که توسط پورتال وب مقایسه محصول، finder.com انتخاب شده‌اند، پیش‌بینی‌های خود را در رابطه با دارایی کریپتو xrp، که اغلب به آن ریپل می‌گویند، به اشتراک گذاشتند. کارشناسان Finder بر این باورند که اگر آزمایشگاه ریپل در دعوی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پیروز شود، xrp می تواند تا پایان سال 2025 به 3.81 دلار در هر واحد افزایش یابد.

متخصصان Finder فرض می کنند که دعوای ریپل با SEC قیمت آینده را تعیین می کند

55 متخصص انتخاب شده توسط Finder پیش‌بینی‌های خود را در مورد ارزش آتی xrp (XRP) به اشتراک گذاشته‌اند، و پیش‌بینی‌های کارشناسان کاملاً به برنده شدن یا عدم پیروزی ریپل لبز در دعوی علیه کمیسیون SEC ایالات متحده بستگی دارد. به عنوان مثال، بر اساس این نظرسنجی، اگر آزمایشگاه ریپل برنده دعوی شود، تا سال 2025 XRP می تواند تا پایان سال به 3.81 دلار در هر واحد برسد. با این حال، اعضای پانل Finder می گویند که اگر شرکت ریپل لبز شکایت را ببازد، ارزش XRP تا سال 2025 0.98 دلار خواهد بود و 48 درصد فکر می کنند که اگر شرکت در برابر رگولاتور ایالات متحده شکست بخورد، ممکن است به زیر 0.50 دلار کاهش یابد.

دیون گیوم، رئیس جهانی روابط عمومی و ارتباطات در Gate.io، فکر می‌کند که اگر آزمایشگاه ریپل برنده این کت و شلوار شود، تا سال 2025 ارزش آن 2 دلار خواهد بود و در صورت شکست ریپل، 0.75 دلار به ازای هر XRP خواهد بود. گیوم در آخرین نظرسنجی پیش‌بینی Finder توضیح داد: «اگر آنها چراغ سبز دریافت کنند، XRP ریپل ممکن است در تمام صرافی‌هایی که قبلاً آن را از فهرست خارج کرده‌اند، فهرست شود. گیوم افزود: «به‌علاوه، ریپل شراکت‌های ارزشمندی مانند Moneygram را ایجاد خواهد کرد که در ارزش‌گذاری آن شگفت‌انگیز خواهد بود».

اگر آزمایشگاه Ripple این پرونده را ببازد، 43 درصد از کارشناسان رمزنگاری و فین‌تک Finder معتقدند که این شرکت به سادگی به حوزه قضایی دیگری منتقل می‌شود. 26 درصد از اعضای پنل فکر نمی کنند که ریپل به حوزه قضایی دیگری تغییر کند و 31 درصد از کارشناسان مطمئن نبودند. Sathvik Vishwanath، مدیر عامل Unocoin Technologies، یکی از 43 درصدی است که معتقدند در صورت از دست دادن پرونده با تنظیم کننده ایالات متحده، Ripple Labs به سادگی حرکت خواهد کرد.

“[XRP] به اقدامات قیمت در سطح بازار و تمام روندهای صعودی اخیر به خوبی پاسخ داده است. میانگین قیمت آن حتی در مارس 2022 افزایش یافته است. نتیجه شکایت نقش بزرگی در تعیین حرکت قیمت آتی XRP خواهد داشت. با این حال، سکه نشان داده است که با وجود همه مطبوعات بد هنوز هم می تواند رشد کند.

عضو هیئت مدیره فکر می کند که نتیجه دعوی “به ایجاد یا شکست وضعیت منجر نمی شود”

مدیر عامل و بنیانگذار Osom Finance، Anton Altement فکر نمی‌کند که دعوای SEC در بلندمدت تأثیر عمده‌ای بر قیمت آتی XRP داشته باشد، برخلاف نوسانات کوتاه‌مدتی که ممکن است XRP از نتیجه نهایی دعوا تجربه کند.

«در حالی که نتیجه دعوا تأثیر فوری بر قیمت دارد، در کل نباید اینطور باشد. حتی اگر آنها ضرر کنند و جریمه دریافت کنند، احتمالاً می توانند در مورد شرایط پرداخت منطقی مذاکره کنند. مدیر اجرایی Osom Finance گفت: «با این حال، روند صعودی کلی ناشی از پذیرش فناوری است تا هزینه‌های مبادله (که در نهایت مورد SEC چنین است) و بنابراین نتیجه آن منجر به وضعیت ساخت یا شکست نخواهد شد. .

برچسب ها در این داستان

Anton Altement، Dion Guillaume، Finder.com، Finder’s Experts، gate.io، Osom Finance، Panelists، Regulation، Ripple، Ripple Labs، Sathvik Vishwanath، SEC، SEC Case، دعوی دوم، نوسانات کوتاه مدت، Unocoin Technologies، XRP، پیش بینی XRP، قیمت XRP

نظر شما در مورد نظرسنجی پیش‌بینی اخیر Finder که ارزش آتی xrp را مورد بحث قرار می‌دهد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.