کارشناسان پیش بینی ورشکستگی بانک ها در ایالات متحده به دنبال افزایش نرخ بهره و بحران بانکی حل نشده – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] پس از سقوط اخیر بانک در ایالات متحده، تعدادی از مردم بر این باورند که به دنبال افزایش 25 واحد پایه (bps) نرخ بهره توسط فدرال رزرو، ورشکستگی های بیشتری در راه است. چارلز گاسپارینو، روزنامه نگار آمریکایی اصرار دارد که معتادان «نرخ پایین» وال استریت، بحران بانکی ایالات متحده را نادیده می گیرند.

کد خبر : 339165
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۳۰
کارشناسان پیش بینی ورشکستگی بانک ها در ایالات متحده به دنبال افزایش نرخ بهره و بحران بانکی حل نشده – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

پس از سقوط اخیر بانک در ایالات متحده، تعدادی از مردم بر این باورند که به دنبال افزایش 25 واحد پایه (bps) نرخ بهره توسط فدرال رزرو، ورشکستگی های بیشتری در راه است. چارلز گاسپارینو، روزنامه نگار آمریکایی اصرار دارد که معتادان «نرخ پایین» وال استریت، بحران بانکی ایالات متحده را نادیده می گیرند. دانیل دی مارتینو بوث، مدیرعامل Quill Intelligence اظهار می دارد که صنعت بانکداری با مشکلاتی مواجه است که «هیچکس نمی خواهد آن را بحران بانکی بنامد».

نادیده گرفتن بحران بانکی ایالات متحده

متعدد بوده است نظرات و بیانیه از سوی کارشناسان و مقامات مالی پس از ورشکستگی سه بانک بزرگ آمریکا. هر چهار شاخص اصلی سهام در روز جمعه پس از فدرال رزرو در سبز به پایان رسیدند مطرح کرد نرخ وجوه فدرال با 25 واحد پایه دو روز قبل. روزنامه‌نگار، مجری رادیو و مفسر مالی، چارلز گاسپارینو، در آخر هفته سرمقاله‌ای نوشت که مدعی شد «بازار بورس امروزی معتاد است». گاسپارینو معتقد است که نرخ‌های بالاتر به طرز دردناکی «پوسیدگی درون سیستم بانکی» را آشکار می‌کند.

او می‌افزاید که بانکداران تجاری «قمارهای وحشیانه» را انجام دادند و شکست‌های بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر این موضوع را برجسته می‌کند. گاسپارینو توضیح می‌دهد: «به من گفته می‌شود که تعداد دیگری نیز وجود خواهند داشت. «همه ترازنامه‌های بسیار شبیه به SVB و Signature دارند. اگر اوضاع به سمت جنوب پیش برود، آنها نیز آماده سقوط هستند و یک رکود شدید را تضمین می کنند. به طور تصادفی، الف کاغذ منتشر شده در 13 مارس توسط محققان دانشگاه نیویورک نشان می دهد که بانک های ایالات متحده در دسامبر 2022 ضرر غیر واقعی 1.7 تریلیون دلاری داشته اند.

مال خبرنگار سرمقاله نظر، که توسط نیویورک پست منتشر شده است، همچنین به First Republic Bank اشاره می کند، و او اصرار دارد که First Republic “برخی از انتخاب های وحشتناک پرتفوی SVB را انجام داده است.” گاسپارینو معتقد نیست مردم باید به معتادانی که سهام معامله می کنند اعتماد کنند. گاسپارینو رشد اخیر بازار سهام در روزهای پنجشنبه و جمعه را با «گیج و حیرت حیرت‌انگیز یک معتاد که هر وقت می‌شنود نرخ‌های پایین‌تر در راه است، راه حل خود را دریافت می‌کند» مقایسه می‌کند. در حالی که معامله گران ممکن است در آرزوی نرخ های پایین تر باشند، رئیس فدرال رزرو جروم پاول اخیرا تاکید کرد که “کاهش نرخ ها در مورد پایه ما نیست” و او اصرار داشت که “تورم بسیار بالا باقی می ماند.”

نویسنده و مدیر اجرایی Quill Intelligence، دانیل دی مارتینو بوث، ورشکستگی های بانکی بیشتری را نیز پیش بینی می کند. غرفه موضوع را مورد بحث قرار داد با میشل ماکوری، مجری اصلی کیتکو نیوز، و او به مسائل پیرامون بانک تجاری First Republic اشاره کرد. بوث خاطرنشان کرد که “ما ندیده ایم که بزرگترین بانک ها رشد کنند” و بسیاری از این بانک های مشکل دار “در سرزمین هیچکس نشسته اند.” علاوه بر این، بوث ادعا می کند که پس از حمایت فدرال رزرو، خزانه داری و شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) از SVB و Signature، سابقه ای ایجاد شده است.

بوث به مکوری گفت: «سابقه ایجاد شده است و نمی توان آن را باز کرد. “به عنوان تنظیم کننده، وظیفه شما انتخاب برنده و بازنده نیست، اما این گوشه ای است که [U.S. government] زمانی که از تمام سپرده های بیمه نشده Signature و SVB حمایت کردند، از خود حمایت کردند. ما در میانه یک بحران بانکی هستیم که هیچ کس نمی خواهد آن را بحران بانکی بنامد.

برچسب ها در این داستان

دارایی ها، کمک های مالی، ترازنامه، سقوط بانک، بحران بانک، ورشکستگی بانک ها، مسائل بانکی، بانکداری، بانک ها، چارلز گاسپارینو، بانک های تجاری، اعتبار، غرفه دانیل دی مارتینو، بدهی، سپرده ها، اقتصاد، اقتصاد، شکست، فدرال رزرو، امور مالی، بحران مالی، تورم، نرخ بهره، سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران، وام‌دهی، بدهی‌ها، زیان، میشل ماکوری، پرتفوی، سود، هوش کویل، رکود، مقررات، مقررات، ریسک، ثبات، بازار سهام، تجارت، وال استریت

به نظر شما برای جلوگیری از بحران های بیشتر بانکی در ایالات متحده چه باید کرد؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.