کارشناسان می گویند مقررات ارزهای دیجیتال در آفریقای جنوبی نباید سرمایه گذاران را بترساند – مقررات بیت کوین نیوز

دو کارشناس گفته اند که از مقررات برنامه ریزی شده آفریقای جنوبی در مورد ارزهای دیجیتال استقبال می کنند، اما هشدار داده اند که این نباید سرمایه گذاران را بترساند. اگر این مقررات بین نیاز به حمایت از سرمایه‌گذاران و برانگیختن علاقه به سرمایه‌گذاری در رمزارزها متعادل باشد، «می‌تواند شاهد سرازیر شدن وجوه به آفریقای

کد خبر : 235309
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کارشناسان می گویند مقررات ارزهای دیجیتال در آفریقای جنوبی نباید سرمایه گذاران را بترساند – مقررات بیت کوین نیوز


دو کارشناس گفته اند که از مقررات برنامه ریزی شده آفریقای جنوبی در مورد ارزهای دیجیتال استقبال می کنند، اما هشدار داده اند که این نباید سرمایه گذاران را بترساند. اگر این مقررات بین نیاز به حمایت از سرمایه‌گذاران و برانگیختن علاقه به سرمایه‌گذاری در رمزارزها متعادل باشد، «می‌تواند شاهد سرازیر شدن وجوه به آفریقای جنوبی و در عین حال رشد اکوسیستم ارزهای دیجیتال در حال رشد این کشور باشد».

کریپتو به عنوان یک محصول مالی

به گفته دو کارشناس، مقررات قریب الوقوع کریپتوکارنسی آفریقای جنوبی و همچنین تصمیم بانک مرکزی برای تنظیم ارز دیجیتال به عنوان یک محصول مالی مورد استقبال قرار می گیرد تا زمانی که این امر علاقه به سرمایه گذاری در کریپتو را تحریک کند.

در بیانیه مشترک خود که با Bitcoin.com News به اشتراک گذاشته شده است، هم توماس لوبان، مدیر حقوقی Tax Consulting آفریقای جنوبی و هم گرگ رودریگز، مدیر مالی یک صرافی رمزنگاری محلی، Revix، اظهار داشتند که چنین مقرراتی نباید سرمایه گذاران را بترساند.

اظهارات لوبان و رودریگز در پی گزارش‌هایی به نقل از معاون رئیس بانک مرکزی آفریقای جنوبی (SARB) کوبن نایدو است که تأیید کرد که این کشور انتظار دارد تا پایان سال 2023 مقرراتی اعمال شود. همانطور که توسط Bitcoin.com News گزارش شده است، SARB پس از مشاهده این که “پول زیادی” به این دارایی ها سرازیر شده است، تصمیم گرفت ارزهای دیجیتال را تنظیم کند. هدف این است که آنها را “به جریان اصلی” بیاوریم.

لوبان در واکنش به اظهارات نایدو و اعلام متعاقب آن درباره زمانی که SARB قصد دارد تنظیم ارزهای دیجیتال را آغاز کند، گفت:

اکنون می دانیم که کریپتو به عنوان یک محصول مالی با تمام کنترل ها و الزامات مرتبط، از جمله FIC، دیده می شود [Financial Intelligence Centre]، رعایت مالیات و کنترل ارز.

FIC یک دولت آفریقای جنوبی است که وظیفه نظارت و شناسایی فعالیت های مجرمانه، پولشویی و تامین مالی تروریسم را بر عهده دارد.

“Crypto جهانی و بسیار سیال است”

رودریگز به نوبه خود گفت که مقررات صنعت کریپتو چیزی است که Revix نه تنها از آن استقبال می کند بلکه آن را جدی می گیرد.

این مدیر مالی گفت: «کریپتو جهانی و بسیار روان است و تمایل دارد به بازارهایی سرازیر شود که مقررات از آن استقبال می‌کنند، و به همین راحتی از بازارهایی که چنین نیستند خارج می‌شود.

بنابراین، از تنظیم‌کننده‌های آفریقای جنوبی از جمله SARB خواسته می‌شود که نسبت به دنبال کردن سیاست‌هایی که از سرمایه‌گذاران محافظت می‌کند و همزمان بار بیش از حد آنها را تحت فشار قرار می‌دهد، محتاط باشند. بر اساس بیانیه مشترک این دو متخصص، زمانی که مقررات متعادل باشد، «می‌تواند منجر به جریان یافتن وجوه به آفریقای جنوبی و در عین حال رشد اکوسیستم ارزهای دیجیتال در حال رشد این کشور شود».

در همین حال، رودریگز به موضوع مالکیت و حضانت کریپتو به عنوان یکی از عوامل مهمی اشاره کرد که تنظیم‌کننده‌های آفریقای جنوبی نیز باید در نظر بگیرند. او خواستار راستی‌آزمایی مستقل خارجی ادعاهای ارائه‌دهندگان خدمات کریپتو در رابطه با کمیت و امنیت دارایی‌های مشتریان شد.

لوبان پیشنهاد کرد که SARB نیاز به مشارکت عمومی و سایر ذینفعان دارد «تا اطمینان حاصل شود که سیاست‌هایی که ایجاد می‌کند از منافع همه طرف‌هایی که تحت تأثیر آن‌ها قرار می‌گیرند مطلع است».

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

برچسب ها در این داستان

اکوسیستم رمزنگاری، مقررات ارزهای دیجیتال، کنترل مبادلات، مرکز اطلاعات مالی، گرگ رودریگز، کوبن نایدو، پولشویی، ریویکس، بانک مرکزی آفریقای جنوبی، مشاوره مالیاتی آفریقای جنوبی، توماس لوبان

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.