کارشناسان می گویند روسیه ممکن است 18 درصد از هش ریت بیت کوین را در مهاجرت بزرگ بعدی ماینرهای کریپتو به خود اختصاص دهد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] تحلیلگران روسی معتقدند افزایش فشارهای نظارتی، بار مالیاتی و هزینه های انرژی در کشورهایی مانند ایالات متحده و قزاقستان احتمالا منجر به مهاجرت بزرگ جدیدی از ماینرهای رمزنگاری خواهد شد. آنها ادعا می کنند که تحت چنین سناریویی، روسیه آنچه را که لازم است تا 18 درصد از هش ریت بیت کوین جهانی را

کد خبر : 356591
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کارشناسان می گویند روسیه ممکن است 18 درصد از هش ریت بیت کوین را در مهاجرت بزرگ بعدی ماینرهای کریپتو به خود اختصاص دهد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

تحلیلگران روسی معتقدند افزایش فشارهای نظارتی، بار مالیاتی و هزینه های انرژی در کشورهایی مانند ایالات متحده و قزاقستان احتمالا منجر به مهاجرت بزرگ جدیدی از ماینرهای رمزنگاری خواهد شد. آنها ادعا می کنند که تحت چنین سناریویی، روسیه آنچه را که لازم است تا 18 درصد از هش ریت بیت کوین جهانی را اشغال کند.

روسیه ممکن است نیمی از استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال قزاقستان را جذب کند

فدراسیون روسیه این شانس را دارد که رهبری خود را در زمینه استخراج کریپتو، در پس زمینه تحولات منفی برای صنعت در جاهای دیگر افزایش دهد. به گفته متخصصان Intelion Data Systems، واردکننده و توزیع کننده اصلی سخت افزار ماینینگ روسیه، سهم این کشور در هش بیت بیت کوین به طور بالقوه می تواند به 18 درصد برسد.

بر اساس محاسبات مرکز تامین مالی جایگزین کمبریج، از ژانویه 2022، روسیه تقریباً 4.7 درصد از هش ریت جهانی را به خود اختصاص داده است و در میان مقاصد اصلی معدن در رتبه پنجم قرار دارد. با این حال، سخت‌تر شدن سیاست‌ها در قبال این بخش در کشورهای پیشرو می‌تواند جرقه‌ای برای مهاجرت عمده معدن‌کاران، مشابه آنچه پس از سرکوب این بخش توسط چین در سال 2021 رخ داد، ایجاد کند.

محدودیت‌های جدید برای دسترسی به انرژی ارزان‌قیمت در بحبوحه افزایش نرخ برق و وضع مالیات‌های بالاتر ممکن است منجر به جابه‌جایی حداکثر 6 درصد از ظرفیت‌های معدنی ایالات متحده، کانادا، و چین و همچنین حدود نیمی از معادن به روسیه شود. تیم Intelion به نقل از صفحه کریپتو پورتال خبری تجاری روسیه RBC پیش بینی کرد که استخراج کنندگان از قزاقستان انجام شود.

در این صورت، سهم روسیه در هش ریت جهانی بیت کوین می تواند به 18 درصد افزایش یابد که به 3.95 گیگاوات مصرف برق با هزینه متوسط ​​128 میلیارد روبل (تقریباً 1.7 میلیارد دلار) می رسد. در ماه آوریل، اپراتور پیشرو ماینینگ روسی، Bitriver، تخمین زد که روسیه در حال حاضر از نظر ظرفیت کل انرژی تاسیسات درگیر در استخراج ارزهای دیجیتال به رتبه دوم صعود کرده است. تیموفی سمیونوف، مدیرعامل Intelion Data Systems، اظهار داشت:

روسیه از هر فرصتی برای تغییر سلسله مراتب موجود در بازار جهانی استخراج کریپتو برخوردار است. این کشور همه چیز مورد نیاز شما را دارد: هزینه کم برق، ذخایر ظرفیت های رایگان، زیرساخت های توسعه یافته انرژی در بسیاری از مناطق.

سمیونوف همچنین بر تلاش های فزاینده تعدادی از شرکت های روسی برای گسترش تجارت خود و همچنین حمایت دولت از این صنعت تاکید کرد. در حالی که قانونگذاران هنوز قانون معدنکاری مورد انتظار را تصویب نکرده اند، بیانیه های رسمی در مسکو نشان می دهد که مقامات روسیه قصد دارند از آنچه پرزیدنت پوتین به عنوان “مزیت های رقابتی” روسیه به عنوان یک کانون معدنی توصیف کرد، استفاده کنند.

کارشناسان Intelion همچنین گفتند برای ایجاد یک فضای سرمایه گذاری مطلوب، استخراج معدن در روسیه باید به یک “فعالیت تجاری قانونی با قوانین بازی واضح” تبدیل شود. آنها فکر می کنند که بحران در بخش بانکی در ایالات متحده و اروپا، که “تازه شروع شده است”، منجر به افزایش تقاضا برای بیت کوین به عنوان یک ابزار پوشش ریسک و علاقه به ارزهای دیجیتال در بین موسسات مالی سنتی خواهد شد که باید منجر به افزایش استخراج جهانی شود. جلدها

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، مصرف، کریپتو، ماینرهای رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، برق، هاشرات، قزاقستان، مهاجرت، ماینرها، استخراج، مقصد استخراج، کانون استخراج، ظرفیت انرژی، جابجایی، روسیه، روسیه، ایالات متحده

آیا موافقید که روسیه پتانسیل تبدیل شدن به یک مقصد پیشرو در استخراج ارز دیجیتال را دارد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.