کارشناسان می گویند تحریم ها، اختلاف نظرها مقررات استخراج رمزارز در روسیه را مختل می کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] تغییر محیط ژئوپلیتیکی و اقتصادی، و همچنین تداوم اختلافات بین نهادهای دولتی مسئول، مانع از پیشرفت قوانین تنظیم شده برای تنظیم استخراج ارزهای دیجیتال در روسیه شده است. بر اساس گزارشی به نقل از ناظران صنعت، این عوامل جلوی پیشبرد قوانین لازم را می گیرد. دو پیش نویس قانون معدن در انتظار تصویب توسط

کد خبر : 246421
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کارشناسان می گویند تحریم ها، اختلاف نظرها مقررات استخراج رمزارز در روسیه را مختل می کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

تغییر محیط ژئوپلیتیکی و اقتصادی، و همچنین تداوم اختلافات بین نهادهای دولتی مسئول، مانع از پیشرفت قوانین تنظیم شده برای تنظیم استخراج ارزهای دیجیتال در روسیه شده است. بر اساس گزارشی به نقل از ناظران صنعت، این عوامل جلوی پیشبرد قوانین لازم را می گیرد.

دو پیش نویس قانون معدن در انتظار تصویب توسط دولت روسیه است

صفحه کریپتو پورتال خبری تجاری روسیه RBC در مقاله ای اشاره کرد، علیرغم آخرین رکود بازار، استخراج ارزهای دیجیتال در روسیه به گسترش خود ادامه می دهد. این کشور پهناور که در ابتدای سال رتبه پنجم را در میان مقاصد معدنی به خود اختصاص داده است، دارای منابع انرژی فراوان و شرایط آب و هوایی مناسب است.

یک گزارش اخیر همچنین نشان داد که مصرف برق مورد استفاده برای تأمین انرژی مزارع معدنی روسیه در پنج سال گذشته تقریباً 20 برابر شده است. با 1.25 گیگاوات مصرف شده در سال گذشته برای تولید بیت کوین (BTC)، میزان انرژی مورد استفاده در صنعت استخراج کریپتو در حال حاضر با انرژی مورد نیاز در بخش کشاورزی کشور قابل مقایسه است.

با این حال، فقدان مقررات به این معنی است که استخراج ارزهای دیجیتال هنوز در اقتصاد خاکستری روسیه در حال انجام است. دو لایحه اختصاصی برای قانونی کردن تجارت معدن طراحی شده است، اما هنوز باید توسط دولت تصویب شود تا قانونگذاران فرصتی برای بررسی آنها داشته باشند.

اولین پیش نویس قانون در دومای ایالتی، مجلس سفلی پارلمان، توسط حزب New People در آوریل سال جاری ارائه شد. اما پیش نویس قانون پس از ارزیابی منفی از سوی اداره حقوقی مجلس پس گرفته شد. در ماه بعد، جناح لیبرال یک نسخه اصلاح شده را دوباره ارائه کرد اما دوباره رد شد.

در همین حال، قانون دیگری توسط قوه مجریه تدوین شد. به گفته الکساندر شاراپوف، وکیل در شرکت مشاوره گروه KSK، این لایحه شانس بیشتری دارد زیرا با کمک وزارت دارایی تهیه شده است. این کارشناس حقوقی خاطرنشان کرد: در عین حال، بانک مرکزی روسیه (CBR) با قانونی شدن بیشتر فعالیت های مرتبط با رمزارز، طبق پیشنهاد حزب و وزارت، مخالف است و ممنوعیت کلی رمزارز را پیشنهاد می کند.

افیم کازانتسف، کارشناس مدرسه دیجیتال مسکو، تاکید کرد که دلیل اصلی عدم تصویب قانون معدنکاری این است که مقامات مختلف روسیه در این مورد موضع واحدی ندارند. او اضافه کرد که ایجاد مجموعه‌ای از قوانینی که مناسب همه نهادهای دولتی علاقه‌مند باشد ممکن است زمان زیادی طول بکشد و خاطرنشان کرد که در اوایل سال جاری، رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین از CBR و دولت خواست تا در مورد مقررات کریپتو به اجماع برسند و در عین حال مزیت‌های رقابتی روسیه را به‌عنوان یک قانون برجسته نشان دهد. مقصد معدن

کازانتسف همچنین فکر می کند که محتمل ترین سناریو تصویب یک لایحه جامع مانند پیش نویس قانون وزارت دارایی “در مورد ارز دیجیتال” است. وی ادامه داد: «تصویب قوانین جداگانه ای که منحصراً به معدن اختصاص دارد، فایده ای ندارد. لازم است هم ماینینگ و هم گردش ارزهای دیجیتال تنظیم شود. در واقع، مسائل کافی انباشته شده است که نیاز به حل قانونی دارد.»

تغییر محیط برای معدنچیان ممکن است مستلزم اصلاح قوانین آتی باشد

نویسندگان قانون معدن نیز ممکن است مجبور شوند پیشنهادات خود را در پاسخ به فضای کسب و کار در حال تغییر به روز کنند. به گفته یوری بریسوف، بنیانگذار LFCS Legal Support، لایحه ای که توسط حزب New People پیش نویس شده شرایط جدید معدنچیان ناشی از تحریم های اعمال شده به دلیل درگیری در اوکراین را در نظر نمی گیرد. این جریمه ها قبلاً بر شرکت های معدنی بزرگی مانند Bitriver تأثیر گذاشته است. او متقاعد شده است که قانونگذاران باید مشوق های مالیاتی را برای این بخش در نظر بگیرند.

به گفته دانیل گورکوف، وکیل در شرکت دفاع جنایی، فقدان تعریف قانونی برای ارز دیجیتال همچنان یک مشکل کلیدی است که به وضعیت قانونی استخراج مربوط می شود. او می‌گوید که این دلیل اصلی عدم تنظیم معدن است. قانون «دارایی‌های مالی دیجیتال» که در ژانویه 2021 لازم‌الاجرا شد، تنها به «ارز دیجیتال» اشاره می‌کند و در حالی که برخی از مقامات این واژه را شامل ارز دیجیتال به معنای گسترده‌تر عنوان کرده‌اند، در درجه اول به سکه‌ها و توکن‌های دیجیتال با یک صادرکننده خاص اشاره دارد. مانند یک شخص حقوقی

برچسب ها در این داستان

بانک روسیه، لایحه، صورتحساب، رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، پیش نویس قانون، پیش نویس قوانین، کارشناسان، قانون، قانون گذاران، قوانین، معدن، صنعت معدن، بخش معدن، وزارت دارایی، پارلمان، پوتین، مقررات، مقررات، قوانین، روسیه، روسیه، دومای ایالتی

آیا فکر می کنید روسیه به زودی صنعت ماینینگ کریپتو خود را تنظیم خواهد کرد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.