کارشناسان مقررات آینده مبادلات رمزنگاری را تا سال 2025 پیش‌بینی می‌کنند، با دیدگاه‌های متفاوت در مورد شباهت به امور مالی سنتی – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] پس از گزارش‌های Finder.com در مورد پیش‌بینی‌های بیت‌کوین و اتریوم، سایت مقایسه محصول از 56 متخصص در صنعت فین‌تک و ارزهای دیجیتال نظرسنجی کرد تا افکار آنها را در مورد مقررات آتی مبادلات رمزنگاری ارزیابی کند. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که پلت‌فرم‌های معاملات ارز مجازی تنظیم می‌شوند، اما نه تا سال 2025 یا 2030. زمانی

کد خبر : 315366
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
کارشناسان مقررات آینده مبادلات رمزنگاری را تا سال 2025 پیش‌بینی می‌کنند، با دیدگاه‌های متفاوت در مورد شباهت به امور مالی سنتی – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

پس از گزارش‌های Finder.com در مورد پیش‌بینی‌های بیت‌کوین و اتریوم، سایت مقایسه محصول از 56 متخصص در صنعت فین‌تک و ارزهای دیجیتال نظرسنجی کرد تا افکار آنها را در مورد مقررات آتی مبادلات رمزنگاری ارزیابی کند. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که پلت‌فرم‌های معاملات ارز مجازی تنظیم می‌شوند، اما نه تا سال 2025 یا 2030. زمانی که مقررات اتفاق افتاد، 76 درصد از اعضای پانل Finder انتظار دارند که پلتفرم‌های معاملاتی مشابه با موسسات مالی سنتی رفتار کنند.

87 درصد از کارشناسان فین‌تک و کریپتو Finder معتقدند صرافی‌ها باید ممیزی‌های اثبات ذخیره را افشا کنند.

گزارشی که اخیراً از finder.com منتشر شده است، که از 56 متخصص در صنعت فین‌تک و ارزهای دیجیتال نظرسنجی کرده است، نشان می‌دهد که 87 درصد معتقدند صرافی‌ها باید حسابرسی‌های اثبات ذخیره و سوابق بدهی را افشا کنند. متخصصان نشان می‌دهند که مقررات استاندارد برای مبادلات رمزنگاری تا سال 2025 یا 2030 وجود نخواهد داشت.

در حالی که 76 درصد از شرکت کنندگان بر این باورند که پلتفرم های معاملات ارز دیجیتال مشابه پلتفرم های مالی سنتی تنظیم می شوند، 17 درصد انتظار دارند که این امر تا سال 2024 اتفاق بیفتد. 22 درصد پیش بینی می کنند مقررات تا سال 2025 و 35 درصد انتظار دارند که در سال 2030 انجام شود.

تامی هونان، رئیس استراتژی Swyftx گفت: «هر مبادلاتی که باقی می‌ماند باید با برنامه همراه شود، اثبات ذخایر و بدهی‌ها باید پیش نیاز باشد و غیرقابل مذاکره برای افرادی باشد که محل معامله را انتخاب می‌کنند.

هونان معتقد است، در کنار 87 درصد از شرکت کنندگان، صرافی ها باید سابقه ای از بدهی ها و اثبات ذخایر را ارائه دهند. هونان افزود: «صرافی‌ها همچنین باید به ارتقای مهارت‌های کاربران خود در زمینه سرپرستی خود ادامه دهند و به محصولات جدید و نوآورانه‌ای که از آن پشتیبانی می‌کنند متمایل شوند.»

تقسیم دیدگاه ها در مورد مقررات رمزنگاری: سنت 15% باک، نیمی از باور صنعت طوفان را تحمل خواهد کرد

حدود 15 درصد از پانل فایندر، از جمله نیکول دی سیکو، مدیر عامل Cryptoconsultz، معتقد نیستند صرافی های رمزنگاری باید به طور مشابه با موسسات مالی سنتی تنظیم شوند. با این حال، DeCicco پیش بینی می کند که مقررات استاندارد در سراسر صنعت کریپتو تا سال 2024 اجرا خواهد شد.

DeCicco در بیانیه ای گفت: «هر چند ما به سرمایه گذاران در مورد خطرات موجود هشدار می دهیم، ضروری است. مدیر اجرایی افزود: «در Cryptoconsultz ما به مشتریان خود یاد می‌دهیم که به راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سرد و خودسرپرستی به‌عنوان حساب بانکی و صرافی‌های متمرکز مشابه پولی که ممکن است از دستگاه خودپرداز بیرون بیاورند و در جیب خود راه بروند، فکر کنند.»

تقریباً 42 درصد از کارشناسان Finder معتقدند که تعداد مشتریان صرافی‌های رمزنگاری به دنبال چندین ورشکستگی در صنعت، از جمله سقوط FTX، همچنان کاهش خواهد یافت. 84 درصد از شرکت کنندگان تاکید کردند که صنعت ارزهای دیجیتال از انفجار FTX که در نوامبر 2022 رخ داد جان سالم به در خواهد برد.

42.31 درصد پیش‌بینی می‌کنند که پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو بیشتر به دلیل از دست دادن مشتری ورشکسته می‌شوند، بیش از 15 درصد فکر می‌کنند این اتفاق در پنج سال و 26.92 درصد در یک سال آینده رخ خواهد داد. با این حال، دقیقاً نیمی از اعضای میزگرد Finder معتقدند که چنین رویدادی رخ نخواهد داد.

می‌توانید گزارش پیش‌بینی مقررات تبادل ارز دیجیتال Finder را به طور کامل بررسی کنید اینجا.

برچسب ها در این داستان

حساب بانکی، ورشکستگی ها، صرافی های متمرکز، ذخیره سازی سرد، صرافی های رمزنگاری، Cryptoconsultz، Cryptocurrency، کاهش مشتری، از دست دادن مشتری، صرافی ها، کارشناسان، کارشناسان Finder، گزارش Finder، Fintech، سقوط FTX، پیش بینی آینده، بقای صنعت، هشدارهای سرمایه گذار، سابقه مسئولیت ، نیکول دی سیکو، تعداد مشتریان، اعضای پانل، PoR، اثبات ذخایر، مقررات، خودسرپرستی، مقررات استاندارد، Swyftx، تامی هونان، بسترهای تجاری، مالی سنتی

نظر شما در مورد پیش بینی کارشناسان فایندر در مورد آینده مبادلات رمزنگاری چیست؟ آیا با نظرات آنها در مورد مقررات و تأثیر بالقوه بر صنعت موافق هستید یا مخالف؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.