کارشناسان محلی می گویند زیمبابوه هنوز موضع خود را در مورد ارزهای رمزنگاری شده کاهش نمی دهد – بازارهای نوظهور Bitcoin News

ارزهای رمزنگاری شده زیمبابوه و کارشناسان اقتصادی پیشنهاد کرده اند که اظهارات مثبت Mthuli Ncube وزیر دارایی در مورد ارزهای رمزنگاری شده لزوماً به این معنی نیست که مقامات پولی قصد دارند محدودیت های اعمال شده در سال 2018 را بردارند. موردی برای بلاک چین در عوض ، کارشناسان ادعا می کنند این اظهارات نشان

کد خبر : 113901
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کارشناسان محلی می گویند زیمبابوه هنوز موضع خود را در مورد ارزهای رمزنگاری شده کاهش نمی دهد – بازارهای نوظهور Bitcoin News


ارزهای رمزنگاری شده زیمبابوه و کارشناسان اقتصادی پیشنهاد کرده اند که اظهارات مثبت Mthuli Ncube وزیر دارایی در مورد ارزهای رمزنگاری شده لزوماً به این معنی نیست که مقامات پولی قصد دارند محدودیت های اعمال شده در سال 2018 را بردارند.

موردی برای بلاک چین

در عوض ، کارشناسان ادعا می کنند این اظهارات نشان می دهد که دولت تنها به جنبه هایی از فناوری بلاک چین علاقه دارد که برای آن مفید است. با این حال ، آنها اصرار دارند که چون دولت زیمبابوه – درست مانند همتایان خود در آفریقا – از واگذاری کنترل پولی به هیچ کس خودداری می کند ، محدودیت های معاملات ارزهای رمزنگاری شده را نیز لغو نخواهد کرد.

نظرات کارشناسان ، که توسط Aljazeera منتشر شد ، پس از توییت Ncube در ماه سپتامبر منتشر شد که ارزهای رمزنگاری شده را تحسین کرد. همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود ، Ncube در توییت خود پیشنهاد کرد که ارزهای رمزنگاری شده می توانند “هزینه های حواله های دیاسپورا را کاهش دهند.”

سخنان طرفدار رمزنگاری وزیر توسط کلایو ام فامبلا ، مدیر ارتباطات وزارت دارایی ، تکرار می شود و می گوید: “با استفاده از فناوری بلاکچین مخرب ، هزینه می تواند به میزان قابل توجهی کاهش یابد.”

خوش بینی بی جا

با این حال ، در گزارش Aljazeera ، ویلیام چویی ، معامله گر و مروج ارزهای رمزنگاری شده نقل می شود که نشان می دهد امیدهای تجدید شده مبنی بر تغییر مقامات رمزنگاری شده توسط دولت بی جا است. او توضیح داد:

متأسفانه ، دولت تا به امروز ارزهای رمزنگاری شده را به عنوان یک دارایی به رسمیت نشناخته است. فکر می کنم توییت او بیشتر شخصی بود و به هیچ وجه نماینده دیدگاه دولت نبود.

این گزارش همچنین به نقل از یک معامله گر رمزنگاری دیگر ، باتانای مویو ، می پردازد که تاکید می کند دولت زیمبابوه تمایلی به “بخشیدن از بخشی از قدرت خود در زمینه کنترل سیستم پولی” نخواهد داشت.

تقلب در رمزنگاری فرزندخواندگی

از سوی دیگر ، ویکتور بوروما ، یک اقتصاددان مستقل ، گفت که چون این کشور “در مقایسه با دبی بسیار عقب افتاده است” ، او نمی بیند که دولت زیمبابوه به زودی موضع سختگیرانه خود در مورد ارزهای دیجیتال را نرم کرده است. همچنین بر اساس گزارش Bhoroma ، مواردی که مردم میلیون ها نفر را در طرح های هرمی رمزنگاری از دست داده اند ، پیچیده است. چنین حوادثی در نهایت پذیرش ارزهای رمزنگاری شده را کند می کند.

علی رغم ابراز قید و شرط ، چویی با این وجود پیشنهاد کرد که مقامات زیمبابوه باید تغییرات را به آرامی در نظر بگیرند ، زیرا انجام این کار از معامله گران رمزنگاری در برابر کلاهبرداران محافظت می کند. او توضیح داد:

“من فکر می کنم می توان اقدامات بیشتری را برای محافظت از افرادی که با ارزهای رمزنگاری شده تجارت می کنند انجام داد. اگر صرافی های تنظیم شده تأیید و مجوز بگیرند ، به شفافیت و اطمینان در بازار کمک می کند. “

آیا موافقید که مقامات زیمبابوه به زودی موضع خود را در مورد ارزهای رمزنگاری شده تغییر نخواهند داد؟ نظر خود را در قسمت نظرات زیر به ما بگویید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.