کارشناسان فین‌تک Finder پیش‌بینی می‌کنند که Cardano سال را با 0.63 دلار به ازای هر واحد به پایان می‌رساند – بازارها و قیمت‌ها Bitcoin News

[ad_1] به دنبال گزارش پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین که اخیراً توسط پورتال وب مقایسه محصول finder.com منتشر شد، محققان این سایت از 53 متخصص فناوری مالی (فین‌تک) نظرسنجی کردند تا ارزش آتی کاردانو (ADA) را پیش‌بینی کنند. به گفته شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، انتظار می‌رود کاردانو سال را با 0.63 دلار در هر واحد به پایان برساند

کد خبر : 229586
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
کارشناسان فین‌تک Finder پیش‌بینی می‌کنند که Cardano سال را با 0.63 دلار به ازای هر واحد به پایان می‌رساند – بازارها و قیمت‌ها Bitcoin News

[ad_1]

به دنبال گزارش پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین که اخیراً توسط پورتال وب مقایسه محصول finder.com منتشر شد، محققان این سایت از 53 متخصص فناوری مالی (فین‌تک) نظرسنجی کردند تا ارزش آتی کاردانو (ADA) را پیش‌بینی کنند. به گفته شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، انتظار می‌رود کاردانو سال را با 0.63 دلار در هر واحد به پایان برساند و 51 درصد از پاسخ‌دهندگان فکر می‌کنند که هارد فورک Vasil باعث تقویت ابزار ارز دیجیتال می‌شود.

53 متخصص فین‌تک تلاش‌هایی را برای پیش‌بینی ارزش آینده فیات کاردانو بررسی کردند.

محققان در finder.com در طول دو سال گذشته گزارش‌های پیش‌بینی متنوعی را چاپ کرده‌اند که ارزهای دیجیتالی مانند shiba inu (SHIB)، terra (LUNA)، بیت کوین (BTC)، xrp (XRP)، apecoin (APE) و دوج کوین (DOGE). آخرین گزارش پیش‌بینی کاردانو (ADA) در 13 جولای 2022 منتشر شد و کارشناسان Finder.com فکر می‌کنند که ADA تا پایان سال 2022 به 0.63 دلار خواهد رسید. در حال حاضر، ADA محدوده قیمت 24 ساعته بین 0.429 تا 0.445 دلار در هر واحد را مشاهده کرده است. 15 ژوئیه 2022. ADA در ماه گذشته و از سال گذشته 10.6 درصد از دست داده است، کاردانو 65.7 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافته است.

53 متخصص صنعت فین‌تک پیش‌بینی‌های خود را در مورد ارزش آتی ADA از هم‌اکنون تا سال 2030 به محققان finder.com ارائه کردند. این گزارش نشان می‌دهد که پیش‌بینی‌های میان‌مدت تا بلندمدت تا سال 2025، کارشناسان Finder.com معتقدند که ADA تا آن زمان به 2.93 دلار خواهد رسید. سال با فرا رسیدن سال 2030، پاسخ دهندگان گزارش پیش بینی Finder.com انتظار دارند که ارزش ADA حدود 6.54 دلار در هر واحد باشد. با این حال، همه شرکت‌کنندگان در نظرسنجی درباره قیمت‌های آتی ADA خوش‌بین نبودند و دانیل پولوتسکی، بنیان‌گذار و رئیس Coinflip فکر می‌کند ارزش پایان سال ADA کمتر از پیش‌بینی 0.63 دلار خواهد بود.

نمودار 1 ساعته کاردانو (ADA) از طریق داده های کوین بیس در 15 ژوئیه 2022.

پولوتسکی انتظار دارد کاردانو تا پایان سال 2022 0.37 دلار ارزش داشته باشد و او یکی از 48 درصد از شرکت کنندگان گزارش پیش بینی فایندر دات کام است که معتقد است اکنون زمان فروش ADA است. “[Cardano’s] پولوتسکی در این گزارش گفت: با توجه به ارزش کل نسبتاً پایین قفل شده آن در مقایسه با رقبا، قیمت و تبلیغات بسیار زیاد است. مدیر اجرایی Coinflip افزود: “این پروژه در سال 2015 تأسیس شد و در سال 2017 منتشر شد، اما این مزیت اولیه را برای رقبایانی که توسعه دهندگان را استخدام کرده اند و با سرعت بیشتری ساخته شده اند، از دست داده است.”

پل لوی، مدرس ارشد دانشگاه برایتون، پیش بینی خوش بینانه تری از قیمت برای ارزش آتی ADA داشت. Levy معتقد است که کاردانوی احتمالی آن (ADA) تا پایان سال تقریباً 0.50 دلار خواهد بود، اما طبق گفته مدرس، تا سال 2025، ADA تقریباً 5 دلار در هر واحد خواهد بود. لوی به محققان Finder.com توضیح داد: «به‌عنوان نشانه‌ای بومی از یک بلاک چین اثبات سهام با برخی از بنیادهای مخترع شرکت، هنوز پتانسیل زیادی در کاردانو برای به چالش کشیدن و حتی پیشی گرفتن از اتریوم وجود دارد. مدرس دانشگاه برایتون معتقد است که سیستم های اثبات سهام (PoS) آینده ارزهای دیجیتال خواهد بود. لوی گفت:

اثبات سهام احتمالاً آینده اکثر ارزهای دیجیتال در آینده است. کاردانو، با وجود نوسانات فعلی، در موقعیت خوبی قرار دارد.

51 درصد از شرکت‌کنندگان در گزارش پیش‌بینی فایندر معتقدند که هارد فورک Vasil Utility ADA را بهبود می‌بخشد.

در حالی که گزارش پیش‌بینی می‌گوید که 48 درصد معتقدند اکنون زمان فروش ADA است، 26 درصد از متخصصان فین‌تک گفتند که زمان خرید فرا رسیده است و 26 درصد دیگر گفتند که صرفاً دارایی رمزنگاری شده را نگه می‌دارند. در هفته اول ژوئن، حامیان کاردانو (ADA) هارد فورک آینده Vasil را پیش بینی می کردند، اما طبق یک پست وبلاگی منتشر شده در 20 ژوئن، تیم Input-Output Global (IOG) ارتقاء را به تعویق انداخت. IOG در آن زمان توضیح داد که بیشتر آزمایش برای ادغام مورد نیاز بود چهار پیشنهادهای بهبود کاردانو (CIP) در ترکیب. تا آنجا که به مطالعه پیش‌بینی ADA finder.com مربوط می‌شود، 51 درصد از متخصصان بر این باورند که هارد فورک Vasil، کاربرد کلی ADA را بهبود می‌بخشد.

37 درصد از پاسخ دهندگان این نظرسنجی فکر می کنند که هارد فورک Vasil سوختی است که “به افزایش قیمت ADA منجر می شود.” اگرچه 17 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که افزایش قیمت ناشی از ارتقاء «افزایش کوتاه مدت» خواهد بود، در حالی که 20 درصد فکر می کنند Vasil بر ارزش فیات بلندمدت ADA تأثیر می گذارد. دکتر دیمیتریوس سالامپاسیس، مدیر دانشگاه فناوری سوئینبرن اظهار داشت که به نظر او هارد فورک Vasil “کارایی و بهینه سازی ADA” را بهبود می بخشد.

“[The Vasil hard fork] انتظار می رود بهبود یابد [the] سرعت تراکنش‌ها و تسویه حساب‌ها و کاهش هزینه‌های تراکنش (در مقایسه با هزینه‌های بالای گاز در اتریوم)،” Salampasis توضیح داد. علاوه بر این، من معتقدم که Vasil Hard Fork ارزش کاربردی را افزایش می دهد و پروژه های نوآورانه تر را با استفاده از قراردادهای هوشمند تقویت می کند. در زمان نگارش مقاله، کاردانو (ADA) سومین توکن قرارداد هوشمند بزرگ از نظر ارزش بازار با ارزش کلی حدود 14.81 میلیارد دلار در روز جمعه، 15 جولای 2022 است.

برچسب ها در این داستان

آدا، پیش بینی های ADA، کاردانو، کاردانو (ADA)، پیش بینی قیمت کاردانو، کوین فلیپ، دانیل پولوتسکی، دکتر دیمیتریوس سالامپاسیس، کارشناسان Finder، قیمت آینده، ورودی-خروجی جهانی، پل لوی، PoS، اثبات سهام، دانشگاه سویینبرن فناوری، دانشگاه برایتون، وسیل، واسیل هارد فورک

نظر شما در مورد گزارش پیش‌بینی Finder.com که تلاش می‌کند ارزش آتی کاردانو (ADA) را حدس بزند چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.