کارشناسان رمزنگاری Finder پیش‌بینی می‌کنند که سولانا تا سال 2030 به 512 دلار خواهد رسید – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] گروهی از کارشناسان صنعت کریپتو پیش‌بینی کرده‌اند که ارزش سولانا تا سال ۲۰۲۵ به ۱۶۶ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۵۱۲ دلار خواهد رسید. «SOL یکی از رقبای اصلی در فضای بلاک چین قرارداد هوشمند است. یکی از کارشناسان گفت، اگر ارتقای اتریوم نتواند کارمزد تراکنش های کمتری را ارائه دهد، احتمالاً یکی

کد خبر : 232347
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
کارشناسان رمزنگاری Finder پیش‌بینی می‌کنند که سولانا تا سال 2030 به 512 دلار خواهد رسید – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

گروهی از کارشناسان صنعت کریپتو پیش‌بینی کرده‌اند که ارزش سولانا تا سال ۲۰۲۵ به ۱۶۶ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۵۱۲ دلار خواهد رسید. «SOL یکی از رقبای اصلی در فضای بلاک چین قرارداد هوشمند است. یکی از کارشناسان گفت، اگر ارتقای اتریوم نتواند کارمزد تراکنش های کمتری را ارائه دهد، احتمالاً یکی از ذینفعان اصلی خواهند بود.

پیش بینی قیمت سولانا

پرتال مقایسه قیمت Finder پیش بینی قیمت سولانا (SOL) خود را روز سه شنبه به روز کرد. Finder با استفاده از نظرسنجی های هفتگی و سه ماهه، “پیش بینی های متخصص قیمت SOL آینده” را اندازه گیری می کند. این شرکت نوشت: «نظرسنجی سه ماهه بزرگ‌تر ما، آخرین بار در جولای 2022 انجام شد، از هیئتی متشکل از 54 متخصص صنعت می‌پرسد تا نظرشان را درباره عملکرد سولانا در دهه آینده بپرسند.

جزئیات یاب:

پنل ما فکر می کند سولانا (SOL) تا پایان سال 2022 ارزش 45 دلاری خواهد داشت و در سال 2025 به 166 دلار می رسد.

علاوه بر این، پنل انتظار دارد قیمت SOL تا سال 2030 به 512 دلار افزایش یابد.

در مقایسه با پیش‌بینی‌های قبلی، این پنل در ماه جولای به طور قابل توجهی نزولی‌تر است و انتظار می‌رود SOL سال 2025 را با قیمت 166 دلار و سال 2030 را با قیمت 512 دلار به پایان برساند. در مقابل، کارشناسان در ژانویه پیش‌بینی کردند که SOL تا پایان سال به 222 دلار خواهد رسید و در سال 2025 به 486 دلار و در سال 2030 به 1267 دلار خواهد رسید.

گاوین اسمیت، شریک عمومی Panxora Hedge Fund، یکی از کارشناسان این پنل، نسبت به میانگین پانل به آینده سولانا خوشبین تر است. او با انتظار اینکه قیمت SOL امسال به 76 دلار برسد، اظهار داشت:

SOL یکی از رقبای پیشرو در فضای بلاک چین قرارداد هوشمند است. اگر ارتقای اتریوم نتواند کارمزد تراکنش های کمتری ارائه دهد، احتمالاً یکی از ذینفعان اصلی خواهند بود.

در زمان نگارش این مقاله، سولانا با قیمت 43.08 دلار معامله می شود که 16 درصد در هفت روز گذشته و 19 درصد در 30 روز گذشته افزایش یافته است.

در رابطه با قطع برق سونالا، Finder توضیح داد: «پایداری یکی از نگرانی‌های اصلی SOL است زیرا تا زمان راه‌اندازی شبکه اصلی سولانا همچنان روی یک شبکه آزمایشی کار می‌کند. در حالی که شبکه اصلی Solana ظاهراً قطع برق را متوقف خواهد کرد، پانل ما مطمئن نیست، و 69٪ گفتند که انتظار دارند SOL به قطع برق ادامه دهد. فقط 6 درصد می گویند که SOL این مشکل را برطرف می کند.

همچنین از کارشناسان پرسیده شد که آیا زمان خرید، نگهداری یا فروش سولانا فرا رسیده است. یاب توضیح داد:

این پنل نسبتاً در مورد آنچه مردم باید با SOL انجام دهند تقسیم شده است، به طوری که 40٪ می گویند اکنون زمان خرید است، 31٪ می گویند نگه دارید و 29٪ از فروش حمایت می کنند.

این پنل شامل مدیران دانشگاه، مدیران صرافی رمزارز، تحلیلگران تحقیقات ارزهای دیجیتال و مدیران شرکت‌های مختلف با محصولات مرتبط با رمزنگاری است.

کارشناسان Finder اخیراً پیش‌بینی‌هایی درباره چندین ارز دیجیتال دیگر از جمله بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) و کاردانو (ADA) انجام داده‌اند. در ماه مه، پانل Finder مرگ ارز دیجیتال میم شیبا اینو (SHIB) را پیش‌بینی کرد.

نظر شما در مورد پیش بینی های سولانا پانل متخصص Finder چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.