کاردانو به پنجمین موقعیت بازار رمزنگاری سقوط کرد-ADA از ماه گذشته تا کنون 30 درصد کاهش یافته است-اخبار بیت کوین Altcoins

در هفته دوم اکتبر ، ارزش بازار بیت کوین بین 54 هزار دلار تا 57 هزار دلار حفظ شده است. در همین حال ، تعداد بیشماری دارایی رمزنگاری جایگزین هنوز نتوانسته اند در طول دو هفته گذشته از دارایی های رمزنگاری شده پیشرو دستاوردهایی کسب کنند. به عنوان مثال ، کاردانو از نظر ارزش سومین

کد خبر : 116619
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
کاردانو به پنجمین موقعیت بازار رمزنگاری سقوط کرد-ADA از ماه گذشته تا کنون 30 درصد کاهش یافته است-اخبار بیت کوین Altcoins


در هفته دوم اکتبر ، ارزش بازار بیت کوین بین 54 هزار دلار تا 57 هزار دلار حفظ شده است. در همین حال ، تعداد بیشماری دارایی رمزنگاری جایگزین هنوز نتوانسته اند در طول دو هفته گذشته از دارایی های رمزنگاری شده پیشرو دستاوردهایی کسب کنند. به عنوان مثال ، کاردانو از نظر ارزش سومین بازار بزرگ رمزنگاری بود ، اما پس از از دست دادن 4.8 درصد کاردانو در هفته گذشته به رتبه پنجم سقوط کرد.

کاردانو از سومین بازار بزرگ بازار رمزنگاری به رتبه پنجم سقوط می کند

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) طی 12 ماه گذشته با افزایش ADA به میزان 1840.5 درصد نسبت به سال گذشته ، پیشرفت های شایسته ای داشته است. حتی جیم سیمونز ، مجری گروه Kiss در 10 اکتبر به جهان گفت که چرا او 300 هزار دلار در کاردانو (ADA) سرمایه گذاری کرده است و چگونه تا کنون این هزینه برای او پرداخت شده است. با این حال ، طی ماه گذشته ، ADA در هفت روز گذشته 18 درصد و 4.8 درصد کاهش یافته است. ارزش بازار ADA کوچک نیست و تنها تحت ارزش کلی استیبل کوین (USDT) قرار دارد ، زیرا ارزش بازار کاردانو در روز چهارشنبه حدود 68.1 میلیارد دلار است.

کاردانو به 5مین بزرگترین بازار بازار رمزنگاری سقوط کرد-ADA از ماه گذشته تا کنون 30 درصد کاهش یافته است
کاردانو (ADA) در 13 اکتبر 2021. ADA بیش از 30 درصد کاهش یافته است از زمانی که دارایی رمزنگاری در 2 سپتامبر 2021 به بالاترین حد خود رسیده است و به 3.09 دلار در هر واحد می رسد

بازارهای ADA روز چهارشنبه شاهد 1.9 میلیارد دلار حجم تجارت جهانی هستند و صرافی رمزنگاری Binance در حال حاضر بالاترین حجم تجارت کاردانو را به خود اختصاص داده است. Tether (USDT) با 58.58٪ از کل معاملات ADA ، جفت برتر کاردانو در روز چهارشنبه است. پس از آن BTC (10.91)) ، USD (5.75)) ، BUSD (5.61)) ، و EUR (3.89)) دنبال می شود. برنده کره ای با 3.44 of مبادله ADA ششمین موقعیت بزرگ را در اختیار دارد ، در حالی که ETH امروز 2.69 of از مبادلات کاردانو را کنترل می کند.

قیمت کاردانو 30 درصد کاهش یافته است

کاردانو در 2 سپتامبر 2021 به بالاترین حد خود رسید و به 3.09 دلار در هر واحد رسید اما اکنون از آن روز بیش از 30 درصد کاهش یافته است. ADA در حال حاضر در حال تغییر قیمتهایی است که دقیقاً بالای 2 دلار است و سکه ارزهای بایننس دارایی رمزنگاری شده (BNB) در حال حاضر سومین موقعیت بزرگ از نظر ارزش بازار است. علی رغم افت پنجم ، کاردانو هنوز 2.86 درصد از کل 2.386 تریلیون دلار اقتصاد رمزنگاری شده را در بین بیش از 10000 دارایی دیجیتالی موجود در اختیار دارد.

ADA باید بیش از 15 درصد ارزش خود را به دست آورد تا بتواند برای سومین موقعیت بزرگ بازار-ارزش بازار 77.7 میلیارد دلار BNB-رقابت کند. با این حال ، ارزش بازار دارایی رمزنگاری شده تنها 2.34 lower کمتر از ارزش کلی بازار tether 69.8 میلیارد دلار است. علاوه بر این ، ADA تنها رمزنگاری قرارداد هوشمند نیست که در چند وقت اخیر ضربه خورده است. Solana (SOL) این هفته 10٪ کاهش یافته است ، terra (LUNA) 18.7٪ سقوط کرده است ، و بهمن (AVAX) در هفته گذشته 14.3٪ کاهش یافته است.

نظر شما در مورد عملکرد کاردانو در بازار این ماه گذشته چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برچسب ها در این داستان

حجم 1.9 میلیارد دلار ، ada ، بازارهای ADA ، دارایی های جایگزین ، بهمن (AVAX) ، کاردانو ، کاردانو (ADA) ، بازارهای کاردانو ، قیمت های کاردانو ، اقتصاد رمزنگاری ، بازار سرمایه ، ارزش گذاری بازار ، سولانا (SOL) ، تراس (LUNA)

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.