کارخانه های کم استفاده تسلا به حاشیه رفتند. سهام پس از کسب درآمد 4 درصد کاهش یافت

[ad_1] افزایش درآمد تسلا Q1 در سه ماهه اول، درآمد خودروسازی تسلا، بخش اصلی شرکت، به 19.96 میلیارد دلار افزایش یافت که نشان دهنده افزایش 18 درصدی نسبت به سال قبل است. کل درآمد در مدت مشابه شاهد افزایش 24 درصدی بود. در همین حال، درآمد تسلا انرژی به 1.53 میلیارد دلار افزایش یافت که

کد خبر : 348336
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۱۵
کارخانه های کم استفاده تسلا به حاشیه رفتند.  سهام پس از کسب درآمد 4 درصد کاهش یافت

[ad_1]

افزایش درآمد تسلا Q1

در سه ماهه اول، درآمد خودروسازی تسلا، بخش اصلی شرکت، به 19.96 میلیارد دلار افزایش یافت که نشان دهنده افزایش 18 درصدی نسبت به سال قبل است. کل درآمد در مدت مشابه شاهد افزایش 24 درصدی بود.

در همین حال، درآمد تسلا انرژی به 1.53 میلیارد دلار افزایش یافت که با افزایش 148 درصدی نسبت به سال گذشته، ناشی از استقرار سیستم‌های ذخیره انرژی است. این شرکت به افزایش 360 درصدی سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی مبتنی بر باتری لیتیوم یون، از جمله باتری پشتیبان خانگی Powerwall و سیستم مقیاس ابزار Megapack اشاره کرد که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا انرژی‌های تجدیدپذیر را از منابعی مانند خورشید و باد ذخیره و استفاده کنند.

تسلا قیمت خودرو را کاهش می دهد

تسلا قیمت خودروهای خود را در سه ماهه چهارم 2022 و سه ماهه اول 2023 کاهش داد و کاهش بیشتر در سه‌شنبه شب اعمال شد. با وجود این، این شرکت برنامه های توسعه بلندپروازانه و افزایش هزینه های سرمایه ای را دنبال می کند. در حال حاضر، تسلا چهار مدل EV را در دو کارخانه مونتاژ در ایالات متحده، یکی در شانگهای و دیگری در خارج از برلین تولید می کند.

سهامداران به دنبال به‌روزرسانی‌های تسلا هستند

سهامداران قبل از تماس با درآمد، سؤالاتی از مدیریت تسلا داشتند. آنها در مورد زمان‌بندی مدل جدید، تقسیم انرژی و به‌روزرسانی‌های Cybertruck سؤال کردند.

تسلا 422 هزار خودرو تحویل می دهد

تسلا در اوایل آوریل فاش کرد که 422875 دستگاه خودرو در سه ماهه اول تحویل داده است که نزدیک ترین تقریب ارقام فروش اعلام شده است. تولید کمی بالاتر از تحویل در مدت مشابه بود و 440808 دستگاه بود.

تسلا کارخانه های جدیدی را برنامه ریزی می کند

یک ماه قبل از فراخوان درآمد، ماسک برنامه‌های تسلا را برای ساخت کارخانه‌ای در مونتری، مکزیک، که تنها یک روز با ماشین تا یک کارخانه جدید در آستین، تگزاس فاصله دارد، اعلام کرد.

اخیراً، این شرکت قصد خود را برای ایجاد کارخانه ای در شانگهای برای تولید Megapacks، سیستم های ذخیره انرژی باتری لیتیوم یونی بزرگ اعلام کرد.

تسلا برای افزایش هزینه ها

در اواخر ژانویه، تسلا افزایش هزینه‌های سرمایه‌ای را فاش کرد. این شرکت قصد دارد ۷ تا ۹ میلیارد دلار برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ هزینه کند.

سهام تسلا در سال 2023 به شدت افزایش می یابد

پس از سال 2022 تیره و تار که شاهد کاهش قابل توجه سهام فناوری از جمله تسلا بودیم و حدود دو سوم ارزش خود را از دست دادیم، سهام این شرکت در این سال دوباره بازگشته است. در سال 2023، سهام 48 درصد افزایش یافته است.

تسلا به درآمد مستقیم

تسلا برای اولین بار تماس درآمدی سه ماهه اول خود را از طریق توییتر پخش زنده می کند. مدیر عامل شرکت، ایلان ماسک، میلیاردها دلار از دارایی های تسلا را در سال 2022 فروخت. این سرمایه برای خرید 44 میلیارد دلاری یک پلت فرم رسانه های اجتماعی استفاده شد. ماسک اکنون مدیر عامل شرکت خریداری شده است.

برای نگاهی به همه رویدادهای اقتصادی امروز، تقویم اقتصادی ما را بررسی کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.