کارخانجات هند سال 2022 را با قدرت تمام به پایان رساندند

شاخص مدیران خرید بخش تولید، که توسط S&P Global گردآوری شده است، در دسامبر از 55.7 در نوامبر به 57.8 افزایش یافت که بهتر از پیش بینی میانگین نظرسنجی رویترز برای 54.3 بود. آمار دسامبر بالاترین رقم از اکتبر 2020 و بالاتر از مرز 50 بود که رشد را از انقباض برای هجدهمین ماه متوالی

کد خبر : 301119
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کارخانجات هند سال 2022 را با قدرت تمام به پایان رساندند


شاخص مدیران خرید بخش تولید، که توسط S&P Global گردآوری شده است، در دسامبر از 55.7 در نوامبر به 57.8 افزایش یافت که بهتر از پیش بینی میانگین نظرسنجی رویترز برای 54.3 بود.

آمار دسامبر بالاترین رقم از اکتبر 2020 و بالاتر از مرز 50 بود که رشد را از انقباض برای هجدهمین ماه متوالی جدا می کند. این نظرسنجی از 6 تا 19 دسامبر انجام شد.

داده های روز دوشنبه این دیدگاه را تثبیت کرد که سومین اقتصاد بزرگ آسیا نسبت به بسیاری دیگر از اقتصادهای نوظهور در موقعیت بهتری برای مقابله با تأثیر یک رکود بالقوه جهانی قرار دارد.

پولیانا دی لیما، مدیر اقتصادی S&P گلوبال مارکت، خاطرنشان کرد: پس از شروع امیدوارکننده در سال 2022، صنعت تولید هند با گذشت زمان عملکرد قوی خود را حفظ کرد و سال را با بهترین رشد تولید که از نوامبر 2021 مشاهده شده بود به پایان رساند.

در میان دلایل ارائه شده توسط شرکت ها برای بهبود در بسیاری از اقدامات، قدرت تقاضا در مرکز توجه قرار گرفت. در حالی که شرکت ها به دنبال تکمیل تولید و حفظ سطح سالم موجودی بودند، مواد اضافی خریداری شد و کارگران اضافی استخدام شدند. سهام نهاده‌ها با سرعتی نزدیک به رکورد افزایش یافتند.»

در حالی که هم سفارشات جدید و هم تولید به رشد شدید خود ادامه دادند، صادرات با کمترین سرعت در پنج ماه گذشته افزایش یافت زیرا کاهش تقاضای جهانی بر صادرات تأثیر گذاشت.

با این حال، افزایش تقاضای داخلی به بهبود شرایط در بازار کار کمک چندانی نکرد زیرا نرخ ایجاد شغل به پایین‌ترین حد سه ماهه کاهش یافت.

در حالی که تورم قیمت نهاده ها در ماه دسامبر نسبتاً کم بود، قیمت هایی که تولیدکنندگان برای کالاهای خود در نظر گرفتند با سریع ترین سرعت از اواسط سال 2022 افزایش یافت.

این ممکن است تورم کلی را بالاتر از هدف میان‌مدت بانک مرکزی هند یعنی 4 درصد در ماه‌های آینده نگه دارد و احتمال کاهش سیاست‌های بانک مرکزی را در آینده نزدیک کاهش دهد.

خوش بینی در مورد 12 ماه آینده اندکی تغییر کرد و نزدیک به اوج های تاریخی باقی ماند. این شاخص تنها از نوامبر کاهش یافت، زمانی که بالاترین میزان در بیش از هفت سال و نیم گذشته بود.

دی لیما افزود: «در حالی که برخی ممکن است انعطاف‌پذیری صنعت تولید هند در سال 2023 را در بحبوحه چشم‌انداز رو به وخامت اقتصاد جهانی زیر سوال ببرند، تولیدکنندگان به توانایی خود برای بالا بردن سطح تولید از سطح فعلی کاملاً مطمئن بودند.

(گزارش توسط Vivek Mishra؛ ویرایش توسط Sam Holmes)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.