کارت زرد صرافی ارز دیجیتال متمرکز بر آفریقا 40 میلیون دلار از طریق دور سری B جمع آوری کرد – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1] کارت زرد صرافی کریپتو متمرکز آفریقا اخیراً فاش کرده است که دور سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری سری B خود را بسته است. اعلامیه صرافی در مورد آخرین افزایش سرمایه‌اش، درست بیش از یک سال پس از جمع‌آوری 15 میلیون دلاری از سری A منتشر شد. بودجه برای توسعه محصولات جدید استفاده شود Yellow

کد خبر : 257793
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کارت زرد صرافی ارز دیجیتال متمرکز بر آفریقا 40 میلیون دلار از طریق دور سری B جمع آوری کرد – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1]

کارت زرد صرافی کریپتو متمرکز آفریقا اخیراً فاش کرده است که دور سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری سری B خود را بسته است. اعلامیه صرافی در مورد آخرین افزایش سرمایه‌اش، درست بیش از یک سال پس از جمع‌آوری 15 میلیون دلاری از سری A منتشر شد.

بودجه برای توسعه محصولات جدید استفاده شود

Yellow Card، یک صرافی ارزهای دیجیتال متمرکز در آفریقا، اخیراً فاش کرد که دور سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری سری B خود را بسته است. صرافی کریپتو گفت که از وجوه جمع‌آوری‌شده برای تأمین مالی توسعه محصولات جدید و همچنین برای «پیشبرد مشارکت‌های استراتژیک در سراسر آفریقا» استفاده خواهد کرد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، آخرین دور سرمایه گذاری پلت فرم صرافی توسط Polychain Capital با مشارکت Valar Ventures، Third Prime Ventures، Sozo Ventures، Castle Island Ventures، Fabric Ventures، DG Daiwa Ventures، The Raba Partnership، Jon Weiner، Alex انجام شد. ویلسون و پت دافی

همانطور که اخبار Bitcoin.com در سپتامبر سال گذشته گزارش داد، Yellow Card در دور سرمایه گذاری سری A خود 15 میلیون دلار جمع آوری کرده بود. این دور توسط Valar Ventures با مشارکت Third Prime، Castle Island Ventures، Square، Coinbase Ventures و Blockchain.com Ventures هدایت شد.

اشتهای آفریقا برای کریپتو

در همین حال، کریس موریس، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران Yellow Card در اظهارات همراه این بیانیه گفت:

در سه سال گذشته، تیم ما خستگی ناپذیر کار کرده است تا این فناوری را در دسترس همه قرار دهد و محصولی در سطح جهانی ایجاد کند. این جمع‌آوری سرمایه در این بازار نه تنها انعطاف‌پذیری تیم ما را نشان می‌دهد، بلکه اشتها و نیاز به ارزهای دیجیتال در آفریقا را نیز تکرار می‌کند.

به نوبه خود، ویل وولف، شریک Polychain Capital، تیم Yellow Card را به خاطر نحوه تنظیم و انطباق آن با “فرصت ها و خواسته های منحصر به فرد بازارهای مختلف آفریقا” تحسین کرد.

بر اساس پلتفرم مبادلات ارز دیجیتال، از زمان آخرین افزایش سرمایه، Yellow Card در چهار کشور آفریقایی دیگر: گابن، سنگال، رواندا و جمهوری دموکراتیک کنگو فعالیت خود را آغاز کرد. به این ترتیب تعداد کشورهای آفریقایی که کارت زرد در آنها فعالیت دارد به 16 کشور می رسد.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.