کارت اعتباری جدید امریکن اکسپرس به خریداران اجازه می‌دهد تا پاداش‌های رمزنگاری قابل معامله در بیش از 100 ارز دیجیتال را دریافت کنند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] American Express و Abra کارت اعتباری جدیدی را راه‌اندازی می‌کنند که به خریداران اجازه می‌دهد تا پاداش‌های ارز دیجیتال «قابل معامله در بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال مختلف» را بدون کارمزد تراکنش‌های سالانه یا خارجی دریافت کنند. American Express و Abra کارت اعتباری Crypto Rewards را راه اندازی کردند امریکن اکسپرس (Amex) و پلتفرم

کد خبر : 215606
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
کارت اعتباری جدید امریکن اکسپرس به خریداران اجازه می‌دهد تا پاداش‌های رمزنگاری قابل معامله در بیش از 100 ارز دیجیتال را دریافت کنند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

American Express و Abra کارت اعتباری جدیدی را راه‌اندازی می‌کنند که به خریداران اجازه می‌دهد تا پاداش‌های ارز دیجیتال «قابل معامله در بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال مختلف» را بدون کارمزد تراکنش‌های سالانه یا خارجی دریافت کنند.

American Express و Abra کارت اعتباری Crypto Rewards را راه اندازی کردند

امریکن اکسپرس (Amex) و پلتفرم معاملات ارز دیجیتال و ارائه دهنده کیف پول Abra از راه اندازی آتی کارت رمزنگاری Abra در شبکه امریکن اکسپرس در روز جمعه خبر دادند. ابرا کارت جدید را اینگونه توصیف کرد:

اولین کارت اعتباری پاداش کریپتو در شبکه امریکن اکسپرس که به دلار آمریکا تراکنش می‌کند و ارز دیجیتال را در هر دسته و مقدار خرید پس می‌دهد.

این شرکت کریپتو توضیح داد: “جوایز رمزنگاری در بیش از 100 ارز دیجیتال مختلف که توسط Abra پشتیبانی می شوند، بدون هیچ کارمزد تراکنش سالانه یا خارجی قابل مبادله خواهد بود.”

ابرا همچنین خاطرنشان کرد که کارت رمزنگاری Abra چندین مزیت را از شبکه American Express ارائه می دهد، از جمله پیشنهادات Amex، دسترسی به بلیط پیش فروش، مزایای ناهار خوری جهانی، و محافظت از خرید.

محمد بادی، رئیس خدمات شبکه جهانی در امریکن اکسپرس، اظهار داشت: «یکی از راه‌هایی که ما از تکامل و نوآوری تجارت حمایت می‌کنیم، آسان‌تر کردن فین‌تک‌ها برای توسعه و مقیاس‌بندی راه‌حل‌های پرداخت نوآورانه با استفاده از شبکه پرداخت‌های جهانی امریکن اکسپرس است. پلتفرم Amex/i2c.” مدیر اجرایی Amex اضافه کرد: “ما از طریق سبد سرمایه گذاری Amex Ventures خود با Abra یک رابطه طولانی مدت داریم.”

مشتریان علاقه مند هم اکنون می توانند به لیست انتظار کارت بپیوندند، که ابرا انتظار دارد “اولین بار در اواخر سال 2022 در دسترس قرار گیرد.”

علاوه بر این، شرکت رمزنگاری روز جمعه ویژگی جدیدی را برای خرید و فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با نگهبانی مدیریت شده و [a] مجموعه کامل گالری در برنامه Abra که دردسر را از بین می برد و خطرات استفاده از defi را به حداقل می رساند [decentralized finance] کیف پول.»

برچسب ها در این داستان

ابرا، ابرا آمریکن اکسپرس، ابرا آمکس، امریکن اکسپرس، رمزارز آمریکن اکسپرس، ارز دیجیتال امریکن اکسپرس، آمکس، کارت آمکس، آمکس کریپتو، کارت کریپتو، کارت پاداش کریپتو، کارت پاداش ارز دیجیتال

آیا برای این کارت پاداش کریپتو American Express درخواست خواهید داد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.