کاربران تلگرام می توانند تون کوین را در چت های مسنجر ارسال و دریافت کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس توئیتی که توسط بنیاد شبکه باز (TON) منتشر شده است، کاربران تلگرام اکنون می‌توانند مستقیماً در چت‌های برنامه ارسال و دریافت کنند. علاوه بر پشتیبانی toncoin، کاربران می توانند از طریق سیستم ربات نرم افزار نیز بیت کوین خریداری کنند. بنیاد TON پشتیبانی تلگرام Toncoin را فاش می کند، کاربران می توانند

کد خبر : 201658
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
کاربران تلگرام می توانند تون کوین را در چت های مسنجر ارسال و دریافت کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس توئیتی که توسط بنیاد شبکه باز (TON) منتشر شده است، کاربران تلگرام اکنون می‌توانند مستقیماً در چت‌های برنامه ارسال و دریافت کنند. علاوه بر پشتیبانی toncoin، کاربران می توانند از طریق سیستم ربات نرم افزار نیز بیت کوین خریداری کنند.

بنیاد TON پشتیبانی تلگرام Toncoin را فاش می کند، کاربران می توانند بیت کوین را از طریق بات خریداری کنند

امکان ارسال و دریافت ارز دیجیتال با استفاده از تلگرام اکنون با استفاده از تون کوین بنیاد TON امکان پذیر است. ارسال ارزهای دیجیتال از طریق اپلیکیشن های شخص ثالث متصل به تلگرام پیش از این امکان پذیر بود.

با این حال، از زمان تسویه حساب تلگرام با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در ژوئن 2020، این اولین باری است که toncoin در دسترس خواهد بود.

در توییتر، بنیاد TON گفت: «هم اکنون می توانید toncoin را مستقیماً در چت های تلگرام ارسال کنید. این یک روش جدید برای ارسال Toncoin بدون هزینه تراکنش به هر کاربر تلگرام است. با استفاده از این سرویس، دیگر نیازی به وارد کردن آدرس‌های کیف پول بلند و منتظر تایید شدن نخواهید داشت.”

در حالی که کاربران می توانند تون کوین ارسال و دریافت کنند، می توانند با استفاده از سیستم ربات کیف پول، بیت کوین را نیز خریداری کنند. تلگرام پروژه TON را در آگوست 2020 کنار گذاشت، اما در آوریل، جامعه یک میلیارد دلار برای پیشبرد اهداف پروژه جمع آوری کرد.

بنیاد TON وارد عرصه مالی غیرمتمرکز (defi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شده است. به تازگی، این بنیاد راه اندازی Disintar.io، یک بازار NFT مبتنی بر TON را اعلام کرد.

بنیاد TON توضیح داد: «در Disintar.io، کاربران می‌توانند NFT‌ها را بدون داشتن دانش فنی خریداری، بفروشند و فهرست کنند». تونکوین در 12 نوامبر 2021، شش ماه پیش به بالاترین حد خود (ATH) رسید و به 5.29 دلار در هر واحد رسید.

از آن زمان، ارزش دلار تون کوین 64.8 درصد کمتر از ATH کاهش یافته است. امروز، toncoin در حال مبادله با 1.86 دلار در هر واحد است و حدود 2,746,626 دلار حجم مبادلات روزانه داشته است.

برچسب ها در این داستان

1 میلیارد دلار جمع آوری شده، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، ربات، تلگرام رمزنگاری، DeFi، Disintar.io، برنامه مسنجر، برنامه مسنجر، NFTs، SEC، پرونده SEC، پرونده SEC، ارسال و دریافت، ذخیره سازی، تلگرام، رمزنگاری تلگرام، تن , TON Foundation, Toncoin

نظر شما در مورد ادغام toncoin در تلگرام چیست تا کاربران بتوانند دارایی رمزنگاری شده را ارسال و دریافت کنند؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.