کارآفرینان سیاهپوست و صاحبان مشاغل به لطف کمک مالی نزدیک به 25 میلیون دلاری دولت کانادا از حمایت تخصصی برخوردار می شوند.

[ad_1] مونترال، کبک، 28 فوریه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) صاحبان مشاغل و کارآفرینان سیاه پوست از مشارکت کنندگان اصلی اقتصاد کانادا هستند. با این حال، زمانی که می‌خواهند کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنند یا توسعه دهند، همچنان با نژادپرستی و موانع سیستماتیک مواجه هستند. همه گیری COVID-19 فقط وضعیت را بدتر

کد خبر : 172515
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
کارآفرینان سیاهپوست و صاحبان مشاغل به لطف کمک مالی نزدیک به 25 میلیون دلاری دولت کانادا از حمایت تخصصی برخوردار می شوند.

[ad_1]

مونترال، کبک، 28 فوریه 2022 توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

صاحبان مشاغل و کارآفرینان سیاه پوست از مشارکت کنندگان اصلی اقتصاد کانادا هستند. با این حال، زمانی که می‌خواهند کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنند یا توسعه دهند، همچنان با نژادپرستی و موانع سیستماتیک مواجه هستند. همه گیری COVID-19 فقط وضعیت را بدتر کرده است. دولت کانادا در تلاش است تا با اولین برنامه کارآفرینی سیاه پوستان (BEP) این موانع طولانی مدت را از بین ببرد – سرمایه گذاری بیش از 400 میلیون دلار برای تقویت موفقیت بلندمدت در بین کارآفرینان سیاه پوست و صاحبان مشاغل.

گرگ فرگوس، نماینده پارلمان هال-آیلمر و دبیر پارلمانی نخست وزیر و رئیس هیئت خزانه داری، به همراه امانوئل دوبورگ، عضو پارلمان بوراسا، تاکید کرد که در مجموع بیش از 24610000 دلار کمک مالی اعطا شده است. توسط دولت کانادا به ده سازمانی که از کارآفرینان و جوامع سیاه پوست در کبک و کانادا حمایت خواهند کرد. آقای فرگوس به نمایندگی از پاسکال سنت اونگ، نماینده محترم پارلمان بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، و خانم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، ارتقای صادرات، در یک کنفرانس مجازی شرکت کرد. تجارت کوچک و توسعه اقتصادی.

دریافت‌کنندگان عبارتند از انجمن جامعه سیاه‌پوست Côte-des-Neiges، Audace au Féminin، Centre d’encadrement pour jeunes femmes emigrantes (CEJFI)، Réseau des Entrepreneurs et Professionnels Africains، 0rijin Village، DESTA Black Youth Network، Fondation Fabienne. Fonds Afro-Entrepreneurs، Groupe 3737، و اجلاس توسعه اجتماعی-اقتصادی جوانان سیاه پوست.

این وجوه از صندوق ملی اکوسیستم تأمین می شود که برای تقویت اکوسیستم کارآفرینی برای کارآفرینان سیاه پوست و صاحبان مشاغل در سراسر کانادا ایجاد شده است.

اطلاعات تکمیلی در مورد پروژه ها در ارائه شده است پس زمینه مرتبط

نقل قول ها

من واقعاً خوشحالم که می‌توانم این کمک‌ها را به سازمان‌هایی که مایه افتخار جوامع ما هستند، اعلام کنم. اقتصاد ما باید فراگیرتر باشد. من همچنان متقاعد هستم که سیاه پوستان کانادایی یکی از گروه هایی هستند که دارای بزرگترین روحیه کارآفرینی هستند. صندوق ملی اکوسیستم این امکان را فراهم می کند تا این پتانسیل فوق العاده را آزاد کند و شکوفایی اقتصادی را در بین همه کانادایی ها تقویت کند.

گرگ فرگوس، نماینده پارلمان هال-آیلمر و دبیر پارلمانی نخست وزیر و رئیس هیئت خزانه داری

«این روز مهمی برای این سازمان‌ها است که نشاط اقتصادی بی‌نظیری را برای جوامع سیاه پوست به ارمغان می‌آورد. من افتخار می کنم که دولت کانادا بر نقش خود در ترویج اقتصاد فراگیر در کبک تاکید می کند.

امانوئل دوبورگ، نماینده پارلمان بوراسا

“این سرمایه گذاری های مهم نمونه دیگری از تعهد ما به تنوع و شمول برای جوامع سیاه پوست کانادا است. به لطف صندوق ملی اکوسیستم، این سازمان ها می توانند دامنه ابتکارات موجود را گسترش داده و طرح های جدید ایجاد کنند. آنها همچنین پشتیبانی، خدمات و منابع ارزشمندی را به کارآفرینان و مشاغل سیاهپوست در کبک ارائه خواهند کرد تا جوامعی مرفه و فراگیرتر ایجاد کنند.”

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

«صاحبان و کارآفرینان سیاه‌پوست در کبک کمک قابل توجهی به اقتصاد کانادا و جوامعی که آنها را احاطه کرده‌اند، انجام می‌دهند، اما همچنان با نژادپرستی سیستماتیک روبرو هستند. این سرمایه گذاری ها برای حمایت از سازمان های شاخص گام مهمی در کمک به این افراد تجاری است.

خانم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی

حقایق فوری

  • صندوق اکوسیستم ملی تحت برنامه کارآفرینی سیاهپوستان با هدف تقویت اکوسیستم کارآفرینی برای کارآفرینان سیاه پوست و صاحبان مشاغل در کانادا است. این سازمان‌های غیرانتفاعی و تحت رهبری سیاه‌پوستان را قادر می‌سازد خدمات جدیدی را توسعه دهند یا خدماتی را که قبلاً ارائه می‌دهند، مانند مربیگری، شبکه‌سازی، برنامه‌ریزی مالی و آموزش کسب‌وکار برای کارآفرینان سیاه‌پوست گسترش دهند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.