کارآفرینان بیت کوین Noones را معرفی کردند، یک اپلیکیشن فوق العاده با هدف تقویت آزادی مالی در جنوب جهانی

[ad_1] Noones قصد دارد از پیام‌رسانی، یک پلتفرم آشنا برای معاملات همتا به همتا برای جنوب جهانی، برای توانمندسازی کاربران با بیت کوین استفاده کند. تیمی از کارآفرینان بیت‌کوین راه‌اندازی Noones را اعلام کرده‌اند، یک اپلیکیشن ارتباطات مالی جدید با هدف تقویت آزادی مالی در جنوب جهانی. این برنامه یک پیام رسان برای معاملات همتا

کد خبر : 342285
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۱۱
کارآفرینان بیت کوین Noones را معرفی کردند، یک اپلیکیشن فوق العاده با هدف تقویت آزادی مالی در جنوب جهانی

[ad_1]

Noones قصد دارد از پیام‌رسانی، یک پلتفرم آشنا برای معاملات همتا به همتا برای جنوب جهانی، برای توانمندسازی کاربران با بیت کوین استفاده کند.

تیمی از کارآفرینان بیت‌کوین راه‌اندازی Noones را اعلام کرده‌اند، یک اپلیکیشن ارتباطات مالی جدید با هدف تقویت آزادی مالی در جنوب جهانی. این برنامه یک پیام رسان برای معاملات همتا به همتا را با یک کیف پول بیت کوین که با هزینه کار می کند و یک بازار همتا به همتا ترکیب می کند. این برنامه اکنون به صورت بتا خصوصی در دسترس است و قرار است در هفته های آینده مبادله های فوری و پشتیبانی لایتنینگ داشته باشد.

تیم موسس Noones متشکل از نیکلاس گریگوری، مدیر عامل CommerceBlock، یوسف نساری، یکی از بنیانگذاران بنیاد ساخته شده با بیت کوین، و برنارد پارا، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Bitnob، که معتقدند “همتا به همتا تنها بازار آزاد واقعی در جهان است.” بر اساس بیانیه مطبوعاتی، برنامه حول محور پیام رسان متمرکز خواهد شد، جایی که اکثر معاملات همتا به همتا در سراسر صنعت انجام می شود. بازار همتا به همتا به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت بیت کوین، تتر (USDT) و USD Coin (USDC) را می دهد.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که این اپلیکیشن «طرفدار انسان، طرفدار تجارت و طرفدار بیت کوین» است و مأموریت دارد قدرت واقعی جنوب جهانی را آزاد کند و با استفاده از بیت کوین «پایان دادن به آپارتاید اقتصادی» باشد. یوسف نساری، یکی از اعضای تیم موسس و رئیس تحقیق و توسعه بازرگانی، گفت: “هدف ما حل تبعیض مالی است.” بیت کوین راه حلی فراگیر ارائه می دهد که می تواند اقتصادها را تقویت کند و به مردم فرصت مبارزه بدهد.

پیام رسان Noones یک گزینه تجارت تضمین شده با امان و یک ناظر محلی برای حل و فصل اختلافات خواهد داشت که در مقایسه با پلتفرم های ارتباطی خالص، مزیت امنیتی بیشتری را ارائه می دهد. هدف این برنامه کسب درآمد از چت به روشی ارزش افزوده است.

این برنامه از پذیرش بیت کوین که قبلاً در جنوب جهانی انجام شده است الهام گرفته شده است و تیم موسس امیدوار است که Noones با ارتباطات، پرداخت ها و ذخیره ارزش به متحد شدن منطقه کمک کند. نساری گفت: «بازی کنترل پولی به پایان رسیده است. زمان آن فرا رسیده است که یک استاندارد مالی جدید را به پیش ببریم – استانداردی که در آن مردم بتوانند به راحتی به سیستم مالی جهان دسترسی داشته باشند و پول از طریق تجارت همتا به همتا آزادانه در سراسر جهان جریان یابد.

اعلام Noones در زمانی است که بیت کوین به عنوان جایگزینی برای سیستم های مالی سنتی در حال افزایش است. Noones برای کاربران ایالات متحده یا هر کشور دیگری در لیست کشورهای مسدود شده آنها به دلیل محدودیت های نظارتی در دسترس نیست.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.