کاخ سفید چارچوب “اولین” را برای توسعه دارایی های دیجیتال منتشر می کند – رهبر صنعت رمزنگاری می گوید توصیه ها نامشخص هستند – مقررات بیت کوین نیوز

کاخ سفید اکنون آنچه را «اولین چارچوب» جامع خود برای توسعه مسئولانه دارایی‌های دیجیتالی می‌خواند، تنها بیش از شش ماه پس از امضای فرمان اجرایی جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در مورد همین موضوع، منتشر کرده است. با این حال، یکی از رهبران صنعت کریپتو از عدم وضوح و درک این فناوری در برگه اطلاعات

کد خبر : 256509
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کاخ سفید چارچوب “اولین” را برای توسعه دارایی های دیجیتال منتشر می کند – رهبر صنعت رمزنگاری می گوید توصیه ها نامشخص هستند – مقررات بیت کوین نیوز


کاخ سفید اکنون آنچه را «اولین چارچوب» جامع خود برای توسعه مسئولانه دارایی‌های دیجیتالی می‌خواند، تنها بیش از شش ماه پس از امضای فرمان اجرایی جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در مورد همین موضوع، منتشر کرده است. با این حال، یکی از رهبران صنعت کریپتو از عدم وضوح و درک این فناوری در برگه اطلاعات کاخ سفید ابراز تاسف کرده است.

تقویت رهبری ایالات متحده در سیستم مالی جهانی

تنها بیش از شش ماه پس از آن که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، فرمان اجرایی (EO) را امضا کرد که در آن رویکرد چند جانبه دولت در قبال دارایی های دیجیتال تشریح شد، کاخ سفید در 16 سپتامبر، آنچه را «اولین چارچوب جامع برای توسعه دارایی های دیجیتالی» نامید، رونمایی کرد. “

کاخ سفید در توضیح تصمیم دولت بایدن برای انتشار این چارچوب، گفت در حالی که ارزهای دیجیتال ممکن است پتانسیل «تقویت رهبری ایالات متحده در سیستم مالی جهانی» را داشته باشند، اما همچنان خطراتی را برای سرمایه گذاران و مصرف کنندگان ایجاد می کنند، همانطور که سقوط بازار ارزهای دیجیتال نشان می دهد. ممکن است.

بنابراین، برای محافظت از میلیون‌ها نفر، از جمله ساکنان ایالات متحده که دارایی‌های دیجیتالی را به دست آورده‌اند، سازمان‌های دولتی ایالات متحده چارچوب‌هایی را ایجاد کرده‌اند که شش اولویت کلیدی شناسایی‌شده در EO را پیش می‌برد. شش اولویت کلیدی شناسایی شده در EO 9 مارس عبارتند از: حمایت از مصرف کننده و سرمایه گذار، ثبات مالی، مقابله با تامین مالی غیرقانونی، رهبری ایالات متحده در سیستم مالی جهانی، شمول مالی و نوآوری مسئولانه.

بر اساس برگه اطلاعات کاخ سفید، 9 گزارش «چارچوب روشنی برای توسعه دارایی های دیجیتال مسئول و [paving the] راهی برای اقدامات بیشتر در داخل و خارج از کشور» از آن زمان به رئیس جمهور بایدن ارائه شده است. علاوه بر حمایت از توسعه منظم دارایی های دیجیتال، این 9 گزارش همچنین نقش هایی را که سازمان های دولتی باید برای کمک به شرکت های آمریکایی ایفا کنند، مشخص می کند.

«گزارش‌ها از آژانس‌ها می‌خواهند که نوآوری را با شروع تحقیق و توسعه بخش خصوصی و کمک به شرکت‌های پیشرفته آمریکایی برای یافتن جای پای خود در بازارهای جهانی، ترویج کنند. در همان زمان، آنها خواستار اقداماتی برای کاهش خطرات منفی هستند، مانند افزایش اجرای قوانین موجود و ایجاد استانداردهای کارایی عقلانی برای استخراج ارزهای دیجیتال.» در برگه اطلاعات کاخ سفید آمده است.

به گفته کاخ سفید، این 9 گزارش، علاوه بر تمرکز بر روی ارزهای دیجیتال ایجاد شده یا صادر شده خصوصی، فدرال رزرو آمریکا را تشویق می کند تا به CBDC جاری خود ادامه دهد. [central bank digital currency] تحقیق، آزمایش و ارزیابی.» آنها همچنین خواستار ایجاد یک گروه کاری بین سازمانی به رهبری خزانه داری برای حمایت از تلاش های فدرال رزرو هستند.

عدم وضوح درک شده

در همین حال، شیلا وارن، مدیر عامل شورای کریپتو برای نوآوری، در واکنش خود به انتشار برگه اطلاعات توسط کاخ سفید، از عدم وضوح و درک این فناوری در برخی از توصیه های ارائه شده ابراز تاسف کرد. وی خاطرنشان کرد:

با توجه به دستورالعمل‌های روشن از سوی EO و کار اعضای کنگره برای پیشبرد کارها، شگفت‌آور است. مقررات از طریق اجرا، وضوح نظارتی نیست. اگر قوانین را از طریق اجرا تنظیم کنیم، به سایر کشورها نیز باندی می‌دهد تا بفهمند این فناوری چگونه برای منافع آنها کار می‌کند، که ممکن است برخلاف منافع ایالات متحده باشد.

وارن برای حمایت از اظهارات خود به جلسه استماع کمیته سنای ایالات متحده در 15 سپتامبر اشاره کرد که برای بررسی قانون حمایت از مصرف کننده کالاهای دیجیتال تشکیل شده بود. به گفته مدیر عامل، رهبران در جلسه “به نظر می رسید نگران پیشی گرفتن سایر کشورها از ایالات متحده هستند.”

وارن در پایان سخنان خود گفت که سازمان او آماده است تا به قانونگذاران ایالات متحده کمک کند تا صنعت دارایی دیجیتال را درک کنند که او آن را “فضای پیچیده و ظریف” نامید.

برچسب ها در این داستان

فرمان اجرایی بایدن، ارز دیجیتال بانک مرکزی، شورای نوآوری رمزنگاری، استخراج ارز دیجیتال، دارایی های دیجیتال، قانون حمایت از مصرف کننده کالاهای دیجیتال، شمول مالی، سیستم مالی جهانی، شیلا وارن، ترا لونا و UST، فدرال رزرو آمریکا، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ، کاخ سفید

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.