کاخ سفید می‌گوید گزارش‌های بررسی‌های امنیت ملی در مورد ایلان ماسک “صحت ندارد” – مدیر عامل تسلا آماده بستن قرارداد توییتر جمعه – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] کاخ سفید تصریح کرده است که دولت بایدن در مورد موضوع سرمایه گذاری ایلان ماسک به بررسی امنیت ملی بحث نمی کند. طبق گزارش ها، مدیر عامل تسلا در حال آماده شدن برای بستن قرارداد خرید 44 میلیارد دلاری توییتر تا روز جمعه است تا از محاکمه دادگاه جلوگیری کند. هیچ بررسی امنیت ملی

کد خبر : 272613
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کاخ سفید می‌گوید گزارش‌های بررسی‌های امنیت ملی در مورد ایلان ماسک “صحت ندارد” – مدیر عامل تسلا آماده بستن قرارداد توییتر جمعه – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

کاخ سفید تصریح کرده است که دولت بایدن در مورد موضوع سرمایه گذاری ایلان ماسک به بررسی امنیت ملی بحث نمی کند. طبق گزارش ها، مدیر عامل تسلا در حال آماده شدن برای بستن قرارداد خرید 44 میلیارد دلاری توییتر تا روز جمعه است تا از محاکمه دادگاه جلوگیری کند.

هیچ بررسی امنیت ملی در مورد سرمایه گذاری ایلان ماسک

گزارش‌ها حاکی از آن است که کاخ سفید تصریح کرده است که گزارش‌های مربوط به بررسی‌های امنیت ملی درباره برخی از سرمایه‌گذاری‌های ایلان ماسک صحت ندارد.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، ضمن امتناع از اظهار نظر در مورد رابطه دولت بایدن با رئیس تسلا یا شرکت‌هایش، تأیید کرد:

آن گزارش ها درست نیست… بررسی امنیت ملی – این درست نیست.

هفته گذشته، بلومبرگ گزارش داد که مقامات ایالات متحده در حال سنجش ابزارهای موجود هستند تا به دولت اجازه دهند تا سرمایه گذاری های ماسک، از جمله شبکه ماهواره ای استارلینک اسپیسکس و قرارداد خرید 44 میلیارد دلاری ماسک در توئیتر را تحت بررسی های امنیت ملی قرار دهد.

اخیراً، رئیس تسلا گفته است که اسپیس‌کس به صورت رایگان به اوکراین کمک مالی می‌کند، حتی اگر استارلینک پول خود را از دست بدهد. بیانیه او پس از نامه‌ای که اسپیسکس به پنتاگون ارسال کرد مبنی بر اینکه این شرکت “در موقعیتی نیست که ترمینال‌های بیشتری به اوکراین اهدا کند یا پایانه‌های موجود را برای مدت نامعلومی تامین مالی کند، نیست.”

ایلان ماسک قصد دارد تا روز جمعه قرارداد 44 میلیارد دلاری توییتر را ببندد

طبق گزارش ها، مدیرعامل تسلا قصد دارد تا روز جمعه قرارداد خرید توییتر را ببندد. رویترز روز سه شنبه به نقل از یکی از افراد آشنا به این موضوع گزارش داد که ماسک همچنین به سرمایه گذارانی که متعهد به تامین مالی خرید 44 میلیارد دلاری وی از توییتر بودند، از برنامه خود اطلاع داده است.

ماسک در یک پرونده در ماه مه در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) گفت که نامه های تعهد سهام از تعدادی سرمایه گذار دریافت کرده است که “مجموع حدود 7.139 میلیارد دلار را تامین می کند.” آنها شامل صرافی ارزهای دیجیتال Binance، Sequoia Capital، و Fidelity Management and Research Co می‌شوند. علاوه بر این، بانک‌هایی از جمله مورگان استنلی و بانک آمریکا Corp متعهد شده‌اند که برای حمایت از این معامله، 13 میلیارد دلار تامین مالی بدهی ارائه کنند.

مشک موافقت کرد برای خرید توییتر در ماه آوریل حدود 44 میلیارد دلار. با این حال، او متعاقباً سعی کرد از معامله عقب نشینی کند و توییتر را متهم کرد نقض مواد توافقنامه او رسما خاتمه یافت پیشنهاد او برای خرید پلت فرم رسانه های اجتماعی در ماه جولای. توییتر متعاقبا شکایت کرد تا او را مجبور به بستن معامله کند. ماسک از توییتر شکایت کرد.

با این حال، هفته گذشته ماسک گفت او توییتر را با قیمت توافقی 54.20 دلار برای هر سهم خریداری خواهد کرد. دادگاه عالی دلاور به این میلیاردر تا 28 اکتبر مهلت داده است تا برای جلوگیری از محاکمه، معامله با توییتر را ببندد. ماسک گفت که خرید توییتر انجام خواهد شد سرعت بخشیدن ایجاد “X، برنامه همه چیز”.

آیا فکر می کنید ایلان ماسک قرارداد خرید توییتر را تا جمعه بسته خواهد کرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.