کابل به بالای 1.2500 برمی گردد، بعد چیست؟

[ad_1] این جفت ارز امروز در حال افزایش است زیرا دلار نسبت به هفته گذشته اندکی کاهش یافته است. ما اکنون شاهد بازگشت قیمت به بالای 1.2500 هستیم، اما آیا واقعاً در این مرحله برای کابل معنایی دارد؟ در حال حاضر، استدلال فنی نشان می دهد که برای پیشبرد دستور کار از سوی خریداران، بیش

کد خبر : 359102
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کابل به بالای 1.2500 برمی گردد، بعد چیست؟

[ad_1]

این جفت ارز امروز در حال افزایش است زیرا دلار نسبت به هفته گذشته اندکی کاهش یافته است. ما اکنون شاهد بازگشت قیمت به بالای 1.2500 هستیم، اما آیا واقعاً در این مرحله برای کابل معنایی دارد؟

در حال حاضر، استدلال فنی نشان می دهد که برای پیشبرد دستور کار از سوی خریداران، بیش از یک فشار بیشتر از سطح رقم (حداقل این یکی) طول می کشد. نمودار هفتگی نشان می دهد که:

نمودار هفتگی GBP/USD

این جفت در برابر اوج های ماه می سال گذشته در 1.2660-66 قرار گرفت اما در نهایت نتوانست آن را در بسته شدن هفته گذشته پشت سر بگذارد. در واقع، این رد شدید اولین کاهش هفتگی کابل در 9 هفته بود. اما همچنین دقیقاً زیر یک نقطه فنی کلیدی در قالب میانگین متحرک 100 هفته ای (خط قرمز) قرار دارد که اکنون در 1.2693 مشاهده می شود.

به این ترتیب، حتی با عقب نشینی بالای 1.2500، به ندرت چیزی برای هر حرکت صعودی در کابل معنی دارد، مگر اینکه خریداران بتوانند سطوح ذکر شده در بالا را حذف کنند.

و حتی قبل از آن، نقاط مقاومت کوتاه مدت از میانگین متحرک 100 و 200 ساعته وجود دارد که اکنون به ترتیب در 1.2558 و 1.2575 مشاهده می شود.

همانطور که برای هر گونه فشار نزولی، پایین‌ترین سطح 10 و 17 آوریل در 1.2343-53 یک منطقه حمایتی کلیدی خواهد بود که قبل از هر گونه شکست احتمالی به سمت میانگین متحرک 100 روزه در 1.2250 در حال حاضر مشاهده می‌شود. اینها اهداف کلیدی برای تماشای فروش بیشتر در طول هفته خواهند بود.

از نظر تصویر اساسی، به نظر می‌رسد بسیاری از حالات مثبت قبلاً برای پوند قیمت گذاری شده است. BOE همانطور که انتظار می رفت عمل کرد و در واقع هیچ اعتقاد قوی تری برای مبارزه با تورم در ادامه راه ارائه نکرد. بیلی و شرکت حتی درها را برای توقف باز نگه داشت و با توجه به اینکه بازارها در حال حاضر قیمت گذاری در اوج 4.85 درصدی نرخ بانکی داشتند، جای زیادی برای هرگونه پیامدهای جنگ طلبانه دیگر باقی نمی ماند.

علامت 5.00٪ البته بزرگ ترین مورد برای تماشا است، اما این به اعتقاد BOE در ماه آینده و همچنین داده های اقتصادی بریتانیا در هفته های آینده بستگی دارد. اما با توجه به اینکه قیمت گذاری در بازار تقریباً وجود دارد، تصور افزایش بیشتر برای پوند تنها از این عامل دشوار است.

در مورد طرف معادله فدرال رزرو، معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو هنوز به حدود سه کاهش نرخ بهره تا پایان سال اشاره می کنند و همه موارد دیگر برابر هستند، که قیمت گذاری در این مرحله فقط می تواند تندروانه تر شود. بازارها متقاعد شده اند که فدرال رزرو متوقف خواهد شد، اما سیاست گذاران اصرار دارند که می خواهند نرخ ها را برای مدت طولانی تری بالاتر نگه دارند.

به این ترتیب، چشم‌انداز فعلی نشان می‌دهد که ریسک‌های مربوط به قیمت‌گذاری نرخ‌ها به سمت احتمال اشتباه معامله‌گران منحرف می‌شود. این اتفاق می افتد مگر اینکه چیز دیگری در اقتصاد ایالات متحده شکسته شود و فدرال رزرو مجبور شود با شروع چرخه کاهش نرخ بهره زودتر از آنچه در نظر دارد، “روز را نجات دهد”.

اگر عناصر فوق را در نظر بگیرید، مسیر کمترین مقاومت ممکن است برای GBP/USD پایین تر باشد، به خصوص اگر ملاحظات فنی نیز در حال حاضر به نفع دلار باشد. اما با این حال، میزان ضعف در قیمت ممکن است تا حد زیادی مهار شود زیرا بازارها هنوز در تلاش هستند تا پای خود را در برخورد با سایر روایت‌های بالا مرتب کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.