ژن سیمونز افسانه راک صاحب 14 ارز رمزنگاری شده است – «از زمان رکود تاکنون حتی یک موقعیت را نفروخته‌ام» – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] جین سیمونز، خواننده گروه راک کیس، فاش کرد که مالک 14 ارز دیجیتال است و از زمان رکود بازار کریپتو هیچ کدام را نفروخته است. جین سیمونز می گوید “من یک هودلر هستم” جین سیمونز مجدداً تأیید کرده است که یک هدلر است و از زمان رکود بازار کریپتو هیچ یک از 14 ارز

کد خبر : 217725
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
ژن سیمونز افسانه راک صاحب 14 ارز رمزنگاری شده است – «از زمان رکود تاکنون حتی یک موقعیت را نفروخته‌ام» – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

جین سیمونز، خواننده گروه راک کیس، فاش کرد که مالک 14 ارز دیجیتال است و از زمان رکود بازار کریپتو هیچ کدام را نفروخته است.

جین سیمونز می گوید “من یک هودلر هستم”

جین سیمونز مجدداً تأیید کرده است که یک هدلر است و از زمان رکود بازار کریپتو هیچ یک از 14 ارز دیجیتال خود را نفروخته است.

سیمونز یک موسیقی‌دان، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی اسرائیلی الاصل است. او پیشرو، نوازنده بیس و خواننده گروه Kiss بود، گروه راکی ​​که او به همراه پل استنلی، خواننده و گیتاریست اصلی تأسیس کرد. طبق گزارش IMDB، سیمونز 121 بار در فیلم ها و تلویزیون ظاهر شده است.

او روز چهارشنبه در توییتی اعلام کرد که یک هولدر است و افزود: «از زمان رکود تاکنون حتی یک پوزیشن نفروخته‌ام. من به آینده ایمان دارم. آینده ی نزدیک.” در یک توییت بعدی، او گفت که مالک لایت کوین (LTC) و 13 ارز دیجیتال دیگر است.

در حالی که سیمونز روز چهارشنبه فاش نکرد که دارای کدام ارزهای دیجیتال است، او در فوریه سال گذشته گفت که مالک بیت کوین (BTC)، لایت کوین (LTC)، اتر (ETH)، dogecoin (DOGE)، XRP و کاردانو (ADA) است.

او در آن زمان اشاره کرد که کاردانو را دوست دارد زیرا قیمت آن کمتر از 1 دلار است بنابراین هر کسی می تواند روی آن سرمایه گذاری کند. از سوی دیگر، بیت کوین در مقایسه گران است، بنابراین “فراتر از دسترس اکثر مردم است.”

با این وجود، او تاکید کرد که سرمایه‌گذاران باید قبل از سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند و توصیه کرد:

البته همیشه این شما هستید که باید تحقیق کنید.

سیمونز در مصاحبه ای با American Songwriter در ماه مه گفت که بیشتر اوقات در مورد ارزهای دیجیتال فکر می کند. از او نقل شده است که گفت:

بله، این یک تغییر دهنده بازی است. من در آن بزرگ هستم. من خیلی خوب کار کرده ام.

او اظهار داشت: «دولت‌ها، همانطور که می‌دانید اکنون هر زمان که نیاز داشته باشند، پول چاپ می‌کنند. بنابراین، تورم هر روز بیشتر و بیشتر می شود.»

در ماه فوریه، سیمونز خانه 13.5 میلیون دلاری خود در لاس وگاس را برای فروش گذاشت و گفت که خریداران می‌توانند با ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، uniswap، polkadot، litecoin و aave پرداخت کنند.

نظر شما در مورد مالکیت 14 رمز ارز بدون فروش جین سیمونز چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Tony Norkus

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.