ژاپن قوانین لیست ارزهای دیجیتال را آرام می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و رمزنگاری ژاپن (JVCEA) قصد دارد به پلتفرم‌های معاملات کریپتو اجازه دهد تا سکه‌ها را بدون گذراندن یک فرآیند غربالگری طولانی فهرست کنند. نایب رئیس انجمن گفت: “امیدواریم آخرین اقدام به احیای بازار دارایی های رمزنگاری ژاپن کمک کند.” قوانین لیست آرامش بخش برای ارزهای دیجیتال بلومبرگ روز چهارشنبه با

کد خبر : 270284
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
ژاپن قوانین لیست ارزهای دیجیتال را آرام می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و رمزنگاری ژاپن (JVCEA) قصد دارد به پلتفرم‌های معاملات کریپتو اجازه دهد تا سکه‌ها را بدون گذراندن یک فرآیند غربالگری طولانی فهرست کنند. نایب رئیس انجمن گفت: “امیدواریم آخرین اقدام به احیای بازار دارایی های رمزنگاری ژاپن کمک کند.”

قوانین لیست آرامش بخش برای ارزهای دیجیتال

بلومبرگ روز چهارشنبه با استناد به سندی گزارش داد که انجمن تبادل دارایی های مجازی و رمزنگاری ژاپن (JVCEA) در حال برنامه ریزی برای کاهش قوانین فهرست بندی ارزهای دیجیتال است تا فهرست کردن ارزهای رمزنگاری شده را برای پلتفرم های معاملاتی آسان تر کند.

این انجمن قصد دارد به پلتفرم‌های تجاری اجازه دهد تا توکن‌های رمزنگاری را بدون گذراندن فرآیند غربالگری طولانی فهرست کنند، مگر اینکه این توکن‌ها در بازار ژاپن جدید باشند. این نشریه اعلام کرد که قوانین تسهیل شده می تواند از اوایل دسامبر اعمال شود و افزود که اسنادی که تغییرات را مشخص می کند اخیراً بین شرکت های عضو توزیع شده است.

Genki Oda، نایب رئیس JVCEA، که همچنین مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال Bitpoint ژاپن است، این سند را برای انتشارات تایید کرد. او معتقد است که JVCEA همچنین می تواند تا مارس 2024 پیش نمایش ارزهای دیجیتال جدید در ژاپن و توکن های صادر شده از طریق عرضه اولیه سکه یا صرافی را لغو کند.

اودا خاطرنشان کرد:

امیدواریم آخرین اقدام به احیای بازار دارایی‌های رمزنگاری ژاپن کمک کند.

JVCEA یک نهاد خودتنظیمی است که صرافی های رمزنگاری فعال در ژاپن را اداره می کند. این سازمان از نزدیک با بالاترین تنظیم کننده مالی ژاپن، آژانس خدمات مالی (FSA) همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که قوانین آن با مقررات این کشور مطابقت دارد. وب سایت آن نشان می دهد که این گروه در حال حاضر 33 عضو دارد که مدیریت دارایی های کریپتو را آغاز کرده اند.

اودا گفت که در حال حاضر بیش از 50 ارز رمزنگاری شده در ژاپن معامله می‌شود که بخشی از آن به دلیل بررسی سریع‌تر فهرست‌بندی است، و اشاره کرد که حدود دو سال پیش کمتر از نیمی از آنها معامله شدند.

بر اساس قوانین جدید JVCEA، صرافی‌های ارز دیجیتال می‌توانند ظرف 30 روز پس از گزارش برنامه‌های فهرست‌بندی و ارزیابی‌های سکه، توکن‌ها را فهرست کنند. پلتفرم‌های معاملاتی باید هر سه ماه یکبار رویدادهای مرتبط با سکه‌های فهرست‌شده، مانند هارد فورک‌ها را به JVCEA گزارش دهند.

قوانین جدید در «لیست سبز» که JVCEA در ماه آوریل معرفی کرد تا به صرافی‌ها اجازه دهد تا رایج‌ترین توکن‌ها را سریع‌تر فهرست کنند، گسترش می‌یابد. انجمن برای هرگونه توکن رمزنگاری “نامناسب” نظارت خواهد کرد و ممکن است از شرکت های عضو بخواهد که ارائه آنها را متوقف کنند.

بنا به گزارش ها، بایننس پس از خروج از بازار کریپتو ژاپن چهار سال پیش، به دنبال مجوز برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال است. علاقه مجدد پلتفرم معاملاتی به ژاپن به دلیل رویکرد نظارتی تسهیل کننده دولت ژاپن در مورد ارزهای دیجیتال و پتانسیل قابل توجهی برای رشد کاربران است.

برچسب ها در این داستان

بایننس، ژاپن، فهرست رمزنگاری ژاپن، قوانین فهرست‌بندی رمزارز ژاپن، خود تنظیم ارز دیجیتال ژاپن، صرافی‌های ارز دیجیتال ژاپن، فهرست ارزهای دیجیتال ژاپن، بازار ارزهای دیجیتال ژاپن، خود تنظیمی ژاپن، خود تنظیمی ژاپن، تنظیم‌کننده ژاپن، jvcea

نظر شما در مورد تسهیل قوانین فهرست ارزهای دیجیتال در ژاپن چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.