ژاپن قوانینی را تصویب می کند که چارچوب قانونی را برای استیبل کوین ها ایجاد می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] پارلمان ژاپن پیش نویس قانونی را برای تنظیم استیبل کوین ها در این کشور و حمایت از سرمایه گذاران تصویب کرده است. قانون جدید یکی از اولین قوانینی است که پس از فروپاشی اخیر استیبل کوین الگوریتمی ارائه شده است. قانون استیبل کوین ها در ژاپن پس از فروپاشی UST تصویب شد قانونگذاران ژاپنی

کد خبر : 212629
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
ژاپن قوانینی را تصویب می کند که چارچوب قانونی را برای استیبل کوین ها ایجاد می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

پارلمان ژاپن پیش نویس قانونی را برای تنظیم استیبل کوین ها در این کشور و حمایت از سرمایه گذاران تصویب کرده است. قانون جدید یکی از اولین قوانینی است که پس از فروپاشی اخیر استیبل کوین الگوریتمی ارائه شده است.

قانون استیبل کوین ها در ژاپن پس از فروپاشی UST تصویب شد

قانونگذاران ژاپنی لایحه ای را تصویب کرده اند که برای تعیین وضعیت قانونی استیبل کوین ها طراحی شده است. بلومبرگ پس از رای گیری روز جمعه گزارش داد که نویسندگان این قانون به طور موثر این ارزهای دیجیتال را به عنوان پول دیجیتال تعریف کرده اند.

با قانون جدید، ژاپن یکی از اولین اقتصادهای بزرگی است که پس از فروپاشی ماه گذشته استیبل کوین terrausd (UST) و خواهر ارز دیجیتال آن (LUNA) چنین چارچوبی را توسعه داده است. این توسعه باعث رکود بزرگ بازار و از دست دادن اعتماد به استیبل کوین ها شد.

طبق مقررات تصویب شده توسط قانون گذاران، استیبل کوین ها باید به ین ژاپن یا ارز قانونی دیگر متصل شوند و دارندگان حق بازخرید آنها را به ارزش اسمی تضمین کنند. فقط بانک های دارای مجوز، نمایندگی های انتقال پول ثبت شده و شرکت های اعتماد می توانند آنها را در ژاپن صادر کنند.

به عنوان مثال یک استیبل کوین است که شرکت میتسوبیشی UFJ Trust and Banking Corp. قصد دارد به گردش درآورد. واحد بانکی گروه مالی میتسوبیشی UFJ فاش کرد که Progmat Coin آن به طور کامل توسط ین پشتیبانی می شود و قابل بازخرید است.

با این حال، قانون جدید ژاپن به استیبل کوین‌های دارای پشتوانه دارایی از صادرکنندگان خارج از کشور مانند تتر (USDT) یا استیبل کوین‌های الگوریتمی اشاره نمی‌کند. این گزارش خاطرنشان می‌کند که صرافی‌های دارایی دیجیتال ژاپن در حال حاضر چنین ارزهای دیجیتال را فهرست نمی‌کنند.

استیبل کوین‌ها، که پیشروترین آنها شامل USDT، سکه دلار دایره (USDC) و باینانس دلار (BUSD) است، دارای ارزش ترکیبی بیش از 160 میلیون دلار هستند. اگرچه ظاهراً آنها برای دارندگان امن هستند، اما رگولاتورها در سراسر جهان به دلیل نقشی که در کل بازار کریپتو دارند، تلاش می‌کنند تا مقرراتی را برای این نوع دارایی‌های رمزنگاری تصویب کنند، که با انفجار تراس مشخص شد. حصول اطمینان از حمایت از سرمایه گذار یکی دیگر از موارد مهم است.

چارچوب قانونی جدید تصویب شده توسط پارلمان ژاپن تا یک سال دیگر اجرایی خواهد شد. در همین حال، آژانس خدمات مالی این کشور (FSA) در نظر دارد در ماه‌های آینده مقرراتی را برای فعالیت‌های ناشران استیبل کوین معرفی کند.

برچسب ها در این داستان

لایحه، سقوط، پیش نویس قانون، ژاپن، ژاپن، قانون، قانونگذاران، قانون، پارلمان، مقررات، مقررات، قوانین، استیبل کوین، استیبل کوین، TerraUSD، تتر، USDT، UST

آیا انتظار دارید سایر اقتصادهای بزرگ در آینده نزدیک قوانین اختصاصی برای استیبل کوین ها را تصویب کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.