ژاپن با توجه به تحریم‌های روسیه – مقررات مربوط به بیت‌کوین، مقررات سخت‌گیرانه‌تری را در نظر می‌گیرد

[ad_1] مقامات ژاپنی قصد دارند قوانین جدید سخت تری را برای اپراتورهای رمزنگاری به عنوان بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از استفاده روسیه از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم ها وضع کنند. این ابتکار قانونی پس از آن صورت گرفت که توکیو از صرافی‌های دارایی دیجیتال خواست تا نظارت بر تراکنش‌ها را در

کد خبر : 186308
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
ژاپن با توجه به تحریم‌های روسیه – مقررات مربوط به بیت‌کوین، مقررات سخت‌گیرانه‌تری را در نظر می‌گیرد

[ad_1]

مقامات ژاپنی قصد دارند قوانین جدید سخت تری را برای اپراتورهای رمزنگاری به عنوان بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از استفاده روسیه از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم ها وضع کنند. این ابتکار قانونی پس از آن صورت گرفت که توکیو از صرافی‌های دارایی دیجیتال خواست تا نظارت بر تراکنش‌ها را در این ماه تقویت کنند.

دولت ژاپن راه‌های خالی را برای روس‌ها در فضای رمزنگاری می‌بندد

در میان نگرانی‌ها مبنی بر اینکه روسیه و نخبگانش ممکن است از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم‌های بین‌المللی استفاده کنند، مقامات ژاپنی قصد دارند مقررات را برای مبادلات ارزهای دیجیتال سخت‌تر کنند. این پلتفرم‌ها باید بررسی کنند که آیا دریافت‌کنندگان تراکنش‌ها مشمول تحریم‌های مالی اعمال‌شده در پاسخ به تصمیم مسکو برای حمله به اوکراین هستند یا خیر.

به گفته منابع دولتی به نقل از ژاپن تودی، تعهد از طریق اصلاحاتی در قانون مبادلات خارجی و تجارت کشور اعمال خواهد شد. در این نشریه توضیح داده شده است که این بازبینی همچنین با هدف محروم کردن افراد و نهادهای تحریم شده از فرصت‌های انتقال دارایی‌های رمزنگاری شده به حساب شخص ثالث است.

روسیه با مجازات‌های بی‌سابقه‌ای مواجه است که دسترسی این کشور به بازار مالی جهانی و ذخایر ارز خارجی و طلا را محدود کرده است. گزارش ها نشان می دهد که مقامات روسی به ارزهای دیجیتال علاقه مند هستند و حتی آماده پذیرش بیت کوین برای صادرات انرژی هستند. حمایت از قانونی کردن ارزهای دیجیتال در مسکو در حال افزایش است در حالی که قانونگذاران و کارشناسان در حال کار برای اتخاذ یک چارچوب نظارتی جامع هستند.

در اوایل ماه مارس، دولت ژاپن از پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال خواست نظارت خود را تقویت کنند و از آنها خواست تا مقامات مالی را از هرگونه تراکنش مشکوکی که ممکن است تحریم‌ها را نقض کند، مطلع کنند. آژانس خدمات مالی (FSA) و انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و رمزنگاری ژاپن به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها توسط نهادهای روسی هستند و در عین حال مسدود کردن همه کاربران روسی را رد می‌کنند.

در حال حاضر، قوانین ژاپن بانک‌ها را ملزم می‌کند که بررسی کنند آیا گیرندگان انتقال پول مشمول محدودیت‌هایی هستند یا خیر، اما صرافی‌های ارزهای دیجیتال هنوز موظف به انجام این کار نیستند. فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن روز دوشنبه اعلام کرد که دولت برای ارائه اصلاحات مربوطه در جلسه فعلی پارلمان آماده می شود.

واکنش‌ها به درگیری در اوکراین در میان اعضای صنعت کریپتو متفاوت بوده است. برای مثال، در حالی که صرافی‌های کره جنوبی دسترسی روس‌ها را محدود می‌کرد، پلتفرم‌های بزرگ جهانی مانند بایننس و کراکن درخواست دولت اوکراین برای مسدود کردن یک‌جانبه حساب‌های همه کاربران روسی را رد کردند.

برچسب ها در این داستان

اصلاحات، دور زدن، رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، صرافی‌های رمزنگاری، پلتفرم‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، فرار، ژاپن، ژاپن، مقررات، محدودیت‌ها، قوانین، روسی، تحریم‌ها، سخت‌تر، اوکراین، کاربران، جنگ

آیا فکر می‌کنید مقررات جدید به توکیو اجازه می‌دهد تا از فرار نهادها و اشخاص روسی از تحریم‌ها از طریق پلتفرم‌های رمزنگاری ژاپنی جلوگیری کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین تک، سیاست بین‌الملل و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.