چین یوان دیجیتال را برای پرداخت دستمزد در چانگشو فشار می دهد – اخبار بیت کوین

[ad_1] چانگشو، شهری در چین با بیش از 1.5 میلیون نفر، دستمزد کارگران دولتی را با ارز دیجیتال بانک مرکزی چین (CBDC)، یوان دیجیتال، پرداخت خواهد کرد. این حرکت نشان دهنده تسریع برنامه های پذیرش پکن برای ارز دیجیتال است که قبلاً در برخی برنامه های محدود گنجانده شده بود. کارمندان عمومی در چانگشو به

کد خبر : 350680
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
چین یوان دیجیتال را برای پرداخت دستمزد در چانگشو فشار می دهد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

چانگشو، شهری در چین با بیش از 1.5 میلیون نفر، دستمزد کارگران دولتی را با ارز دیجیتال بانک مرکزی چین (CBDC)، یوان دیجیتال، پرداخت خواهد کرد. این حرکت نشان دهنده تسریع برنامه های پذیرش پکن برای ارز دیجیتال است که قبلاً در برخی برنامه های محدود گنجانده شده بود.

کارمندان عمومی در چانگشو به یوان دیجیتال پرداخت می کنند

بر اساس گزارش های رسانه های محلی، شهر چانگ شو با بیش از 1.5 میلیون نفر جمعیت، اولین شهری خواهد بود که از یوان دیجیتال برای پرداخت دستمزد کارکنان دولتی استفاده می کند. این اقدام بر کارمندان دولتی ادارات دولتی و همچنین معلمان مدارس، کارکنان پزشکی، کارمندان شرکت های دولتی و همه کسانی که مستقیماً دستمزد خود را از شهر دریافت می کنند، تأثیر خواهد گذاشت.

این اقدام بخشی از طرح استان جیانگ سو که چانگ شو در آن قرار دارد برای افزایش استفاده از این نوع ارز دیجیتال است که مورد توجه شهروندان قرار نگرفته است و همچنان ترجیح می دهند با استفاده از گزینه های جایگزین مانند ویچت و … پرداخت کنند. Alipay.

این شهر در حال حاضر از یوان دیجیتال برای تسویه پرداخت های اضافه کاری از ژوئن استفاده کرده است و از زمان اجرای آن بیش از 300000 دلار پرداخت کرده است.

چین به افزایش یوان دیجیتال ادامه می دهد

اجرای پرداخت‌های دیجیتال یوان نشان‌دهنده تسریع در گنجاندن ارز دیجیتال در زندگی مردم چین است که قبلاً آن را به عنوان هدیه در شهرهایی مانند شنژن دریافت کرده بودند. بانک خلق چین (PBOC) در ماه سپتامبر فراخوانی برای گسترش سناریوهای استفاده از این ارز داد و پیشنهاد کرد که شرکت‌ها و خدمات بیشتری آن را به عنوان بخشی از روش‌های پرداخت خود لحاظ کنند.

با این حال، به گفته تحلیلگران، در مقایسه با سایر روش های پرداخت، یوان دیجیتال هنوز در پذیرش عقب است. در ماه دسامبر، مدیر کل سابق تحقیقات PBOC، زی پینگ، نتایج آزمایش‌های یوان دیجیتال را “آرمان” ارزیابی کرد و اظهار داشت که از آنجایی که ارز فقط به عنوان پول نقد جایگزین استفاده می‌شود، پذیرش آن دشوار خواهد بود.

سایر کارشناسان نیز یوان دیجیتال را به عنوان ابزاری مهم برای افزایش پذیرش ارز در خارج از کشور در شرایط ژئوپلیتیک فعلی در نظر می گیرند. جو جیاندونگ، کارشناس درگیری‌های تجاری آمریکا و چین، در ماه مارس توضیح داد که اگر چین بتواند این ارز دیجیتال را در یک سیستم پرداخت بین‌المللی ادغام کند، می‌تواند استفاده از ین را برای تسویه پرداخت‌های فرامرزی افزایش دهد.

نظر شما در مورد اجرای یوان دیجیتال برای پرداخت دستمزد کارکنان در شهر چانگ شو چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.