چین چشم انداز اقتصادی، سیاسی و نظامی را مشخص می کند

[ad_1] بازارهای آسیایی احتمالاً در روز دوشنبه و پس از افزایش قیمت وال استریت در روز جمعه، باز خواهند شد، اما مجموعه ای از داده های اقتصادی چین و اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در اواخر هفته می تواند به سرعت احساسات را تغییر دهد. تصمیمات سیاست پولی استرالیا و ژاپن به ترتیب

کد خبر : 329503
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۰۶
چین چشم انداز اقتصادی، سیاسی و نظامی را مشخص می کند

[ad_1]

بازارهای آسیایی احتمالاً در روز دوشنبه و پس از افزایش قیمت وال استریت در روز جمعه، باز خواهند شد، اما مجموعه ای از داده های اقتصادی چین و اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در اواخر هفته می تواند به سرعت احساسات را تغییر دهد.

تصمیمات سیاست پولی استرالیا و ژاپن به ترتیب در روزهای چهارشنبه و جمعه نیز رویدادهای متحرک بازار خواهند بود. با این حال، قبل از آن، سرمایه‌گذاران در این آخر هفته سیل سرفصل‌هایی از چین برای هضم دارند.

نشست سالانه کنگره ملی خلق و گزارش‌های وزارت دارایی و برنامه‌ریز دولتی – کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی – اهداف و برنامه‌های گسترده پکن را برای سال آینده تشریح کرده‌اند.

در مورد اقتصاد، دولت اعلام کرد که در سال جاری رشد حدود 5 درصدی را در نظر گرفته است که کمتر از هدف سال گذشته 5.5 درصدی بود. همچنین اقداماتی را برای به حداقل رساندن خطرات در بخش املاک، تشدید فشار خود برای متکی کردن چین در فناوری انجام خواهد داد و بانک مرکزی حمایت «قوی» از توسعه اقتصادی ارائه خواهد کرد.

شاید مهم‌تر از همه، پکن گفت که هزینه‌های دفاعی را 7.2 درصد افزایش می‌دهد – بالاتر از نرخ رشد سال گذشته و پیشی گرفتن از رشد تولید ناخالص داخلی مورد انتظار – زیرا نخست‌وزیر لی کچیانگ از نیروهای مسلح خواست تا آمادگی رزمی را افزایش دهند.

MSCI آسیا-ژاپن سابق – تغییر هفتگی –

چشم انداز کلان، نظامی و ژئوپلیتیک پکن برای 12 ماه آینده که این آخر هفته مشخص شد، در حالی است که سرمایه گذاران بینش بیشتری در مورد چگونگی پیشرفت بازگشایی اقتصادی چین با انتشار داده های تجاری، تورم، و اعتبار و وام در ماه فوریه در این هفته دریافت می کنند.

ارقام تورم کره جنوبی، فیلیپین، تایلند و تایوان در این هفته به دقت توسط سرمایه گذاران و سیاست گذاران رصد خواهد شد. از آنجایی که به نظر می رسد فدرال رزرو در مسیر تشدید بیشتر سیاست ها قرار دارد، افزایش مجدد دلار می تواند فشارهای تورمی ناشی از FX را در آسیا تشدید کند.

توجه به ژاپن در اواخر هفته، با انتشار داده های تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم در روز پنجشنبه و تصمیم سیاستی BOJ در روز جمعه، آخرین مورد تحت فرمانداری هاروهیکو کورودا، معطوف خواهد شد.

MSCI آسیا-ژاپن سابق – تغییر هفتگی –

سهام آسیایی عموماً در هفته‌های اخیر عملکرد ضعیف‌تری نسبت به همتایان خود در ایالات متحده و جهانی داشته‌اند، اما سؤال اساسی همچنان وجود دارد: در مواجهه با افزایش بازده اوراق قرضه، نرخ و انتظارات تورمی ایالات متحده، تا چه زمانی بازارها می‌توانند مقاومت کنند – و نوسانات تا این حد پایین بماند؟

بازده اوراق قرضه جهانی نیز به شدت در حال افزایش است. ممکن است چیزی در شرف دادن باشد.

در اینجا سه ​​تحول کلیدی وجود دارد که می تواند جهت بیشتری را به بازارها در روز دوشنبه ارائه دهد:

– کنگره ملی خلق چین

– تورم کره جنوبی (فوریه)

– خرده فروشی منطقه یورو (ژانویه)

(توسط جیمی مک گیور؛ ویرایش توسط دایان کرافت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.