چین در سال 2023 به یک رهبر فناوری Metaverse تبدیل خواهد شد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] گزارشی که توسط Globaldata، یک شرکت مشاوره و تجزیه و تحلیل داده های جهانی منتشر شده است، پیش بینی می کند که چین در سال 2023 به کشوری پیشرو در فناوری متاورس تبدیل خواهد شد. این شرکت معتقد است که توسعه فناوری های دیگری مانند هوش مصنوعی (AI)، واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR)

کد خبر : 335889
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
چین در سال 2023 به یک رهبر فناوری Metaverse تبدیل خواهد شد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

گزارشی که توسط Globaldata، یک شرکت مشاوره و تجزیه و تحلیل داده های جهانی منتشر شده است، پیش بینی می کند که چین در سال 2023 به کشوری پیشرو در فناوری متاورس تبدیل خواهد شد. این شرکت معتقد است که توسعه فناوری های دیگری مانند هوش مصنوعی (AI)، واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و 6G به چین اجازه می دهد تا خود را به عنوان یک هاب متاورس پیکربندی کند.

چین پیشتاز صنعت متاورس در سال 2023 خواهد بود

در حالی که به نظر می رسد علاقه به متاورس در سطح جهانی در حال کاهش است، چین همچنان برای تبدیل شدن به یک پیشرو در صنعت تلاش می کند. طبق گزارش اخیری که توسط شرکت مشاوره Globaldata تهیه شده است، چین در حال پیشی گرفتن از غرب در زمینه فناوری متاورس است، زیرا این کشور به سرمایه گذاری در فناوری های مرتبط با این زمینه ادامه می دهد.

این گزارش حاکی از اهمیتی است که چین به این فناوری‌های جانبی می‌دهد و این امکان را به آن می‌دهد تا به مرکزی برای متاورس تبدیل شود. بیان می کند:

تاکید روزافزون بر VR، AR، AI و 6G با هدف پیشی گرفتن از پیشرفت‌ها در غرب و قرار دادن چین به عنوان یک مرکز جهانی برای متاورس است.

علاوه بر این، گلوبال دیتا معتقد است که نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد چین به سرمایه گذاری در واقعیت مجازی و هوش مصنوعی با هدف ارتقای توسعه اقتصادی کشور ادامه خواهد داد. چندین استان و شهر چین قبلاً طرح هایی را برای تبدیل شدن به قطب های فناوری متاورس ارائه کرده اند، از جمله شانگهای و ژجیانگ.

متاورس کجا خواهد رفت؟

در حالی که متاورس معمولاً با نرم افزار و سخت افزار اختصاص داده شده به مصرف کنندگان مرتبط است، این گزارش پیشنهاد می کند که متاورس چینی احتمالاً بیشتر بر صنعت و مزایایی که می تواند از گنجاندن فناوری متاورس در فرآیندهای خود به دست آورد تمرکز کند.

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین اخیراً گزارشی در مورد استفاده از فناوری واقعیت مجازی و متاورس در فرآیندهای صنعتی منتشر کرده است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان این دو را به طور مؤثر ترکیب کرد. گلوبال دیتا پیش بینی می کند که متاورژن به دلیل امکاناتی که ارائه می دهد، بیشتر از سایر فناوری ها مورد توجه قرار خواهد گرفت. در این باره توضیح می دهد:

سرمایه‌گذاری چینی‌ها در فناوری مرتبط با متاورس، ارزش متاورس را در مقایسه با تجربیات یک‌باره موجود مانند رسانه‌های اجتماعی، بازی، یا تجارت الکترونیک برجسته می‌کند.

با این حال، حتی با وجود تخمین‌هایی که ارزش بخش متاورز را تا سال 2025 به 376 میلیارد دلار می‌رساند، سال 2023 به عنوان سالی توصیف می‌شود که در آن سرمایه‌گذاری‌ها در متاورس با فاز سرد شدن مواجه می‌شوند، محصول «منافع خنک‌کننده، موانع اقتصادی، و عدم بلوغ». فناوری‌های توانمند».

برچسب ها در این داستان

هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، چین، داده های جهانی، صنعت، فناوری اطلاعات، Metaverse، گزارش، شانگهای، غرب، ژجیانگ

در مورد پیش‌بینی‌هایی که چین را در مورد سرمایه‌گذاری‌های متاورس به میان می‌آورد، چه فکری می‌کنید؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.