چین در حالی که وزیران در نشست سران طبیعت سازمان ملل ملاقات می کنند، خواستار اقدام است

[ad_1] شی روز پنجشنبه از طریق یک مترجم گفت: «ما باید روند جهانی حفاظت از تنوع زیستی را پیش ببریم. “همه موجودات زنده باید بدون آسیب رساندن به یکدیگر شکوفا شوند.” کشورها در تلاش برای دستیابی به یک توافق جهانی جدید در زمینه حفاظت از طبیعت تا سال 2030 هستند که توسط 23 هدف هدایت

کد خبر : 293685
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۴:۳۶
چین در حالی که وزیران در نشست سران طبیعت سازمان ملل ملاقات می کنند، خواستار اقدام است

[ad_1]

شی روز پنجشنبه از طریق یک مترجم گفت: «ما باید روند جهانی حفاظت از تنوع زیستی را پیش ببریم. “همه موجودات زنده باید بدون آسیب رساندن به یکدیگر شکوفا شوند.”

کشورها در تلاش برای دستیابی به یک توافق جهانی جدید در زمینه حفاظت از طبیعت تا سال 2030 هستند که توسط 23 هدف هدایت می شود. اما پیشرفت کند بوده است. مذاکرات میان نمایندگان در 7 دسامبر آغاز شد، با این حال کشورها نتوانسته‌اند در مورد جنبه‌هایی مانند بودجه و بهترین روش حفاظت از زمین و آب، با صدها مورد حل‌نشده در پیش‌نویس توافق، به توافق برسند.

چین روز پنجشنبه شش وزیر را برای انجام رایزنی در مورد مسائل باقیمانده، از جمله بسیج مالی و سه هدف کلیدی در مورد حفاظت و احیاء، به امید دستیابی به توافق تا ضرب الاجل 19 دسامبر منصوب کرد.

طرف مذاکره کننده مکزیکی در جلسه عصر سه شنبه به نمایندگان برای هر موردی که در یک پیش نویس هدف حل شده بود، یک بطری تکیلا وعده داد.

تیم انتقالی برای رئیس جمهور آینده برزیل، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، نکته جدی تری را ایجاد کرد و با ارسال نامه ای به دبیرخانه تنوع زیستی سازمان ملل متحد، برای جابجایی بیشتر برای پول فشار آورد.

خورخه ویانا، که رهبری گروه کاری انتقال لولا در زمینه محیط زیست را بر عهده دارد، نوشت: «بن بست کنونی در مذاکرات، این دستور کار را در معرض خطر قرار می دهد.

اوایل روز چهارشنبه، نمایندگان کشورهای در حال توسعه در اعتراض به عدم تمایل کشورهای ثروتمند در نشست سران برای بحث در مورد بودجه های جدید، از جلسه مالی خارج شدند.

در نامه برزیل آمده است: «بدون منابع مالی متناسب با سطح جاه طلبی اهداف و اهداف در چارچوب، امکان اجرا وجود نخواهد داشت.

کشورهای در حال توسعه از کشورهای توسعه یافته خواسته اند که سالانه 100 میلیارد دلار بودجه برای حفاظت از تنوع زیستی در قلمرو خود ارائه دهند. کارشناسان می گویند حدود 700 میلیارد دلار در سال برای طبیعت مورد نیاز است.

اما کشورهای توسعه‌یافته گفتند که می‌خواهند سطوح جاه‌طلبی با تامین مالی مطابقت داشته باشند.

اسپن بارت اید، وزیر آب و هوا و محیط زیست نروژ، به رویترز گفت: «اگر سطح جاه طلبی نداشته باشیم، بودجه ای وجود نخواهد داشت. وی با اشاره به نتیجه صندوق ضرر و زیان در مذاکرات آب و هوا در شرم الشیخ مصر در ماه گذشته، خاطرنشان کرد که اگرچه پیشرفت هایی در آنجا حاصل شده است، اما جاه طلبی کافی برای کاهش تغییرات آب و هوایی وجود ندارد.

او گفت: «همه ما که طرفدار جاه طلبی هستیم اساساً قول داده ایم که نمی خواهیم این تکرار شرم (الشیخ) باشد.

منافع بخش خصوصی

برخی از بانک‌ها و سایر شرکت‌های خدمات مالی که در این اجلاس شرکت می‌کنند، از هدفی در پیش‌نویس توافق حمایت می‌کنند که شرکت‌ها را ملزم به تجزیه و تحلیل و گزارش اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه عملیات‌هایشان بر زیان‌های طبیعی تأثیر می‌گذارد و تحت تأثیر قرار می‌گیرد، هستند.

اندرو هاوارد، رئیس سرمایه گذاری پایدار جهانی در شرودرز، مدیر صندوق بریتانیایی، گفت: «ما به عنوان سرمایه گذار به ویژگی، عینیت و تمایز نیاز داریم. “این چیزی است که افشا می تواند به ارائه آن کمک کند.”

Suresh Weerasinghe، رئیس اتحادیه اروپا و سیاست بین‌الملل در شرکت بیمه آویوا، گفت: تا زمانی که جنبه‌هایی مانند افشای اجباری در یک معامله توافق شود، درخواست‌های بالقوه می‌تواند سریع باشد.

ویراسینگه گفت: اگر توافقی حاصل شود، «می‌توانیم بگوییم که در راه است، می‌خواهیم از هم اکنون شاهد تغییر رفتار باشیم».

(گزارش توسط گلوریا دیکی و ایسلا بانی؛ ویرایش توسط سایمون جسوپ و دیپا بابینگتون)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.