چین تولید طلا را در سه ماهه اول در میان تقاضای ثابت بانک های مرکزی افزایش داد – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] شرکت‌های طلای فعال در چین سطح تولید خود را در سه ماهه اول سال 2023 افزایش دادند. بر اساس گزارش‌های صنعتی، صنعت طلای چین توانست سطح استخراج خود را بازیابی کند و به رقم‌هایی که قبل از همه‌گیری کووید دیده بود، رسید و این کشور در یک رکورد بی‌سابقه قرار گرفت. خرید طلا در

کد خبر : 353901
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
چین تولید طلا را در سه ماهه اول در میان تقاضای ثابت بانک های مرکزی افزایش داد – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

شرکت‌های طلای فعال در چین سطح تولید خود را در سه ماهه اول سال 2023 افزایش دادند. بر اساس گزارش‌های صنعتی، صنعت طلای چین توانست سطح استخراج خود را بازیابی کند و به رقم‌هایی که قبل از همه‌گیری کووید دیده بود، رسید و این کشور در یک رکورد بی‌سابقه قرار گرفت. خرید طلا در پنج ماه گذشته

چین سطح تولید طلا را در سه ماهه اول بازیابی کرد

چین موفق شد سطح استخراج طلای خود را در سه ماهه اول سال 2023 افزایش دهد. شرکت های چینی تلاش های تولید خود را در سه ماهه اول 2023 با پاداش مواجه کردند، زیرا معادن بزرگ توانستند تعداد خود را به سطوح قبل از همه گیری بازگردانند.

طبق گزارش های انجمن طلای چین به نقل از خبرگزاری چینی شین هوا، معادن طلا که توسط بزرگترین شرکت های معدنی در چین اداره می شوند، 32.72 تن از این فلز گرانبها را در سه ماهه اول 2023 تولید کردند که تقریباً نیمی از طلای تولید شده در این کشور در آن زمان بود. دوره زمانی.

چین با تولید 372 تن طلا در سال 2022، بر اساس آمار انجمن طلای چین، به عنوان بزرگترین تولید کننده طلا در جهان شناخته می شود که با پیش بینی های بدبینانه گزارش هایی که به کاهش این فعالیت به دلیل عوارض کووید در میان عوامل دیگر اشاره می کند، مخالفت می کند. با این حال، اعداد سال گذشته با 453.5 تن تولید شده توسط چین در سال 2016 فاصله زیادی دارد که بالاترین رقم در تاریخ این کشور است.

بانک های مرکزی به خرید طلا ادامه می دهند

در بازاری که بانک های مرکزی تقاضای طلا را بالا نگه داشته اند، بهبود تولید طلای چین برای این کشور کلیدی است. در ماه مارس، شورای جهانی طلا اعلام کرد که بانک‌های مرکزی احتمالاً در سال جاری به خرید طلا ادامه می‌دهند و به ذخایر خود اضافه می‌کنند حتی اگر خریدها به رکورد ثبت شده در سال 2022 نرسد.

بخش اعظم این تقاضا از سوی چین است که طی یک دوره خرید پنج ماهه بیش از 100 تن طلا به خزانه خود اضافه کرده است. ذخایر ملی طلای چین 2068 تن تخمین زده می شود. با این حال، بزرگترین خریدار طلا در سال گذشته بانک مرکزی ترکیه بود.

تحلیلگران حدس می زنند که این هجوم طلا ممکن است با جنبش اخیر دلارزدایی مرتبط باشد که برخی کشورها در بازارهای جهانی به دنبال آن هستند. ذخایر ذخیره شده توسط بانک های مرکزی به دلار آمریکا در سال 2022 به 47 درصد کاهش یافت، چیزی که توسط برخی به عنوان فراری به سوی ارزهای دیگر و طلا در میان جو ژئوپلیتیکی ابهامات در مورد تحریم های مبتنی بر دلار تعبیر می شود. Jan Nieuwenhuijs، تحلیلگر بازار طلا، پیش بینی کرده است که این پرواز به سمت امن ممکن است قیمت هر اونس تروی طلا را به 8000 دلار برساند زیرا بانک ها سطوح تاریخی ذخایر را به فلز گرانبها تبدیل می کنند.

نظر شما در مورد بهبود تولید طلای چین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.