چین به دلیل ترس از افزایش کووید، با افزایش قیمت دارو مقابله می کند

[ad_1] شانگهای (رویترز) – مقامات چینی گفتند که در حال سرکوب افزایش قیمت تجهیزات پزشکی و دارو هستند و به دنبال تضمین جریان روان آنها هستند زیرا ترس از شیوع گسترده COVID-19 پس از برچیدن محدودیت‌های سختگیرانه در سراسر کشور افزایش می‌یابد. چین روز چهارشنبه 10 اقدامی را اعلام کرد که بخش‌های کلیدی سیاست امضای

کد خبر : 291944
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
چین به دلیل ترس از افزایش کووید، با افزایش قیمت دارو مقابله می کند

[ad_1]

شانگهای (رویترز) – مقامات چینی گفتند که در حال سرکوب افزایش قیمت تجهیزات پزشکی و دارو هستند و به دنبال تضمین جریان روان آنها هستند زیرا ترس از شیوع گسترده COVID-19 پس از برچیدن محدودیت‌های سختگیرانه در سراسر کشور افزایش می‌یابد.

چین روز چهارشنبه 10 اقدامی را اعلام کرد که بخش‌های کلیدی سیاست امضای رئیس‌جمهور شی جین‌پینگ در برابر کووید صفر را در یک چرخش چشمگیر به سمت بازگشایی اقتصادی کاهش داد. اما نگرانی‌ها در مورد افزایش عفونت‌ها در حال افزایش است زیرا مردم به دنبال داروهای سرفه، داروهای آنفولانزا و ماسک هستند.

یک گروه کاری زیر نظر شورای دولتی، کابینه چین، اواخر روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای از دولت‌های محلی خواست تا از حمل‌ونقل و تدارکات روان برای حفظ نظم عادی زندگی و کار اطمینان حاصل کنند.

در این اطلاعیه که توسط وزارت حمل و نقل چین منتشر شده است، آمده است: «هیچ تلاشی برای اطمینان از تحویل روان تجهیزات پزشکی از جمله واکسیناسیون، معرف های آزمایش آنتی ژن، داروها و ماسک ها نباید دریغ کرد.

این اطلاعیه انسداد یا بسته شدن غیرمجاز بزرگراه‌ها، آبراه‌ها، بنادر، ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه‌ها را به منظور تبعیت از کاهش محدودیت‌های چین ممنوع کرد.

اداره دولتی تنظیم بازار چین با اشاره به نیاز به محافظت بهتر از جان و سلامت انسان، نسبت به افزایش قیمت محصولات ضد کووید هشدار داد.

در نامه هشداری که روز جمعه منتشر شد، سازمان دیده بان فعالیت هایی از جمله تورم قیمت، تبانی، تبعیض قیمت، تبلیغات گمراه کننده و احتکار را ممنوع کرد.

رگولاتور هشدار داد که بازرگانان نباید “وقتی افزایش آشکاری در هزینه وجود ندارد، یا افزایش هزینه با افزایش قیمت فاصله زیادی دارد، قیمت ها را به شدت افزایش دهند.”

به گفته این دیده بان، علاوه بر این، آنها نباید منابع ضد بیماری همه گیر را که کمبود دارند، احتکار کنند یا اخبار افزایش قیمت ها را برای برهم زدن نظم بازار منتشر کنند.

(گزارش توسط ساموئل شن و برندا گو؛ ویرایش توسط ویلیام مالارد)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.