چین از رقیب جدید تویوتا لندکروز رونمایی کرد / عکس

شاسی‌بلند آفرود بی وای دی اولین محصول از خانواده F است که روی شاسی بلندها و وانت‌های آفرود تمرکز دارد. محصولات سری F بی وای دی به همراه خودروهای لوکس و جدید یانگ وانگ در شوروم های بی وای دی عرضه خواهند شد. البته برخلاف آفرودر یانگ وانگ U8 که چند ماه قبل رونمایی شد

کد خبر : 331897
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
چین از رقیب جدید تویوتا لندکروز رونمایی کرد / عکس


شاسی‌بلند آفرود بی وای دی اولین محصول از خانواده F است که روی شاسی بلندها و وانت‌های آفرود تمرکز دارد. محصولات سری F بی وای دی به همراه خودروهای لوکس و جدید یانگ وانگ در شوروم های بی وای دی عرضه خواهند شد. البته برخلاف آفرودر یانگ وانگ U8 که چند ماه قبل رونمایی شد و از قوای محرکه برقی استفاده می‌کرد، محصولات سری F با کد SF در ابتدا با قوای محرکه هیبرید تولید می‌شوند؛ اما احتمال دارد در آینده نسخه تمام برقی نیز داشته باشند.

چین از رقیب جدید تویوتا لندکروز رونمایی کرد / عکس

بیشتر بخوانید:

هنوز مشخص نیست که شاسی‌بلند آفرود بی وای دی در کشورهایی همچون استرالیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر اما باور بر این است که SF پایه و اساس یک وانت برقی جدید را برای عرضه در سال آینده میلادی تشکیل خواهد داد. جزئیات زیادی از محصول جدید خودروساز یاد شده در دست نیست هرچند مقامات بی وای دی می‌گویند طول خودرو نزدیک ۵ متر خواهد بود و فاصله بین محوری آن نیز به ۲.۸۵ متر خواهد رسید که از این نظر مشابه خودرویی همچون تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ است.

چین از رقیب جدید تویوتا لندکروز رونمایی کرد / عکس

استایل خشن و ارتفاع زیاد از سطح زمین جزو ویژگی‌های پروتوتایپ SF هستند. همچنین باید گفت ظاهر خودرو بی‌شباهت به پروتوتایپ های وانت برقی بی وای دی نیست. شرکت موردبحث اظهار می‌دارد SF از قوای محرکه هیبریدی جدیدی با قدرتی فراتر از ۶۷۰ اسب بخار استفاده خواهد کرد. اگر اظهارات یاد شده صحت داشته باشد قدرت شاسی‌بلند جدید بی وای دی بیش از دو برابر تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربو دیزل خواهد بود. گفته می‌شود نیروی پیشرانه نیز از طریق گیربکس اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک به چرخ ها فرستاده خواهد شد. این سیستم توانایی تقسیم کامل قدرت بین اکسل‌های جلو و عقب را دارد و سیستم هدایت گشتاوری نیز در SF به چشم می‌خورد.

چین از رقیب جدید تویوتا لندکروز رونمایی کرد / عکس

محصول جدید بی وای دی بر اساس شاسی فریم نردبانی ساخته می‌شود و گفته می‌شود دارای قفل دیفرانسیل‌های جلو، مرکزی و عقب خواهد بود. مدیران این برند اظهار می‌دارند برند F در جایگاهی بین برندهای دنزا (حاصل همکاری با مرسدس بنز) و یانگ وانگ قرار خواهد گرفت و قیمت محصولات آن چیزی بین ۵۶ تا ۸۵ هزار دلار خواهد بود. باید منتظر ماند و دید محصول جدید بی وای دی خواهد توانست در برابر رقبای صاحب‌نام و معتبر خود عرض‌اندام کند یا خیر.

58321



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.