چین، RBA گاوها را در میان بازی کند سرگرم می کنند، پاول فدرال رزرو به چشم می خورد

[ad_1] اشتراک گذاری: بازارهای آسیا-اقیانوسیه در بحبوحه یک جلسه غیرفعال، قیمتی ملایم دارند. اشارات RBA در مورد اوج تورم، آمادگی چین برای محرک های بیشتر، خریداران را امیدوار می کند. ترس از تنش چین و آمریکا، اضطراب پیش از شهادت پاول، رئیس فدرال رزرو، حرکات فوری را محدود می کند. سهام در منطقه

کد خبر : 330093
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۲۵
چین، RBA گاوها را در میان بازی کند سرگرم می کنند، پاول فدرال رزرو به چشم می خورد

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • بازارهای آسیا-اقیانوسیه در بحبوحه یک جلسه غیرفعال، قیمتی ملایم دارند.
  • اشارات RBA در مورد اوج تورم، آمادگی چین برای محرک های بیشتر، خریداران را امیدوار می کند.
  • ترس از تنش چین و آمریکا، اضطراب پیش از شهادت پاول، رئیس فدرال رزرو، حرکات فوری را محدود می کند.

سهام در منطقه آسیا و اقیانوسیه خریداران را روی میز خود نگه می‌دارند، زیرا بازارها اظهارنظرهای ناخوشایند جروم پاول، رئیس فدرال رزرو را در طول شهادت نیمه‌سالانه بسیار مهم پیش‌بینی می‌کنند. بر این خوش‌بینی می‌تواند سرفصل‌های مربوط به بانک مرکزی استرالیا (RBA) و چین و همچنین داده‌های خوش‌بینانه استرالیا و پکن باشد. با این حال، خلق و خوی محتاطانه پیش از رویداد کلیدی، به کمک تعطیلات هند، حال و هوای بازار را محدود می کند.

در حالی که حال و هوا را به تصویر می کشد، شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه ام اس سی آی در خارج از ژاپن حدود 0.40 درصد افزایش می یابد در حالی که نیکی 225 ژاپن این حرکت را به 28335 در اوایل روز سه شنبه نشان می دهد.

بانک مرکزی استرالیا (RBA) با پیش‌بینی‌های بازار مبنی بر افزایش ۲۵ واحد پایه (bps) نرخ بهره را به ۳.۶۰ درصد مطابقت می‌دهد. با این حال، بیانیه RBA که می گوید: “شاخص شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) به اوج تورم اشاره می کند” به نظر می رسد که به نفع معامله گران سهام استرالیا بوده است. علاوه بر این، بهبود در اعداد صادرات و واردات استرالیا جایگزین کاهش مازاد تجاری شد و به نفع خوش بینان در کانبرا بود. در نتیجه، ASX 200 استرالیا حداکثر نیم درصد افزایش یافته است.

از سوی دیگر، بهبود ارقام تجارت بین‌الملل چین در ماه فوریه به امید محرک‌های بیشتر حزب کمونیست برای تقویت روحیه مثبت در چین می‌پیوندد که منجر به افزایش تقریباً 1.0 درصدی هانگ سنگ در طول روز شد.

در جاهای دیگر، ترس از کشمکش‌های جدید ایالات متحده و چین، به دلیل دیدار احتمالی بین مقامات ایالات متحده و تایوان، و همچنین در بحبوحه انتقاد پکن از استراتژی‌های جنگ سرد واشنگتن، به امیدهای ناخوشایند پاول رئیس فدرال رزرو برای بررسی حرکت بازار می‌پیوندد.

شایان ذکر است که سهام در نیوزیلند در بحبوحه فقدان یک کاتالیزور اصلی جدید، سودهای ملایمی را نشان می دهند در حالی که تعطیلات هند به انفعال بازارهای آسیا و اقیانوسیه می افزاید.

در نمای گسترده‌تر، S&P 500 Futures در حدود بالاترین سطح دو هفته‌ای که در روز گذشته ثبت شده بود، با 0.15 درصد افزایش در روز نزدیک به 4060، سود ملایم چاپ کرد. با این حال، بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده کاهش یافت و به پایین ترین حد یک هفته ای 3.897 درصدی رسید که در روز دوشنبه ثبت شد.

در ادامه، فقدان داده ها/رویدادهای مهم قبل از شهادت پاول، رئیس فدرال رزرو، ممکن است حرکات بازار را در میان احتیاط محدود کند. با این حال، هر غافلگیری شاهینی از جانب پاول به سادگی گرفته نمی شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.