چیزی که تو 30 ثانیه اول می‌بینی نشون می‌ده از کدوم سمت مغزت استفاده می‌کنی!

[ad_1] توهم نوری امروزی نگاهی اجمالی به ذهن خلاق یا منطقی شما ارائه ی دهد. این تصویر یک هنر توهم نوری زیباست و این قابلیت را دارد که عمیق‌ترین افکار شما را آشکار کند و نشان دهد که آیا سمت راست مغزتان فعال است یا سمت چپ.آیا می دانستید مغز انسان دو نیم کره دارد؟

کد خبر : 474725
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
چیزی که تو 30 ثانیه اول می‌بینی نشون می‌ده از کدوم سمت مغزت استفاده می‌کنی!

[ad_1]

توهم نوری امروزی نگاهی اجمالی به ذهن خلاق یا منطقی شما ارائه ی دهد. این تصویر یک هنر توهم نوری زیباست و این قابلیت را دارد که عمیق‌ترین افکار شما را آشکار کند و نشان دهد که آیا سمت راست مغزتان فعال است یا سمت چپ.
آیا می دانستید مغز انسان دو نیم کره دارد؟ مهم است که شما از کدام سمت مغزتان بیشتر استفاده می‌کنید  در واقع موقعیت های اصلی زندگی شما بستگی به همین دارد. تصویر زیر را بررسی کنید. آنچه را که در 30 ثانیه اول مشاهده می کنید، قسمت غالب مغز شما را نشان می دهد و مشخص می‌کند که آیا شما فردی منطقی هستید یا فردی خلاق. همین پاسخ ساده به نوبه خود قوی ترین ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند. تجزیه و تحلیل هر دسته را در ادامه مطلب بررسی کنید تا به قوی ترین ویژگی های شخصیتی خود پی ببرید.

تصویر زیر توسط هنرمندی ساخته شده است که یکی از بهترین ها در خلق تصاویر توهم نوری است. نکته جالب توجه این است که این تصویر توسط بسیاری از روانشناسان برای یافتن آنچه در ذهن افراد درونگرا پنهان است استفاده شده است.

تصویر را بررسی کنید:

در 30 ثانیه اول چند نفر را دیدید؟

یک مرد دیدید یا یک زن؟ چند نفر از شما زوجی را دیدید که کنار دریاچه ایستاده بودند؟

اجازه دهید به شما نشان دهیم که مرد و زن کجا هستند.

آیا در 30 ثانیه اول بچه دیدید؟

نه؟ اجازه دهید به شما نشان دهیم که کودک واقعا کجا بوده است. تصویر زیر را بررسی کنید. شاخه ها را به دقت چک کنید.


تنها 20 درصد از مردم جهان توانسته اند در عرض 30 ثانیه نوزاد را در این تصویر پیدا کنند. آنچه این تصویر  در مورد شما و شخصیت تان می گوید را می توانید در زیر بررسی کنید.

توهم نوری: چه چیزی در تصویر دیدید؟

تفسیر هر یک را در زیر بخوانید:

مرد یا زن در کنار دریاچه

اگر مرد یا زنی را در کنار دریاچه دیدید که همراهی در کنارش ایستاده است، به عنوان یک نیروی کار بسیار متمرکز هستید و برای رسیدن به اهداف زندگی خود بسیار تلاش می کنید. همچنین برای رسیدن به اهدافتان نیازی به دیگران ندارید و همه چیز در زندگی شما مربوط به شماست. این بدان معنا نیست که اشتباه می کنید، در واقع شما اولویت زندگی خود هستید. به دلیل استفاده واضح از قسمت منطقی ذهن، در بیشتر موقعیت های زندگی برنده هستید. این برای افرادی صدق می کند که زحمت تشخیص مرد یا زن بودن یا دیدن دو مرد یا دو زن را به خود نداده اند. این افراد از قسمت چپ مغز استفاده می‌کنند. سمت چپ مغز شما در محاسبات، خواندن و نوشتن قوی است.

زوجی که کنار دریاچه ایستاده اند

در 30 ثانیه اول زوج را دیدید؟ این بدان معناست که دوست دارید همزمان از ذهن خلاق و منطقی استفاده کنید. دیدن زوجی که در کنار دریاچه ایستاده اند نشان می دهد که شما دارای تفکر تخیلی هستید. اینکه تعادل راست و چپ مغز را حفظ می کنید درک لازم برای موفقیت در زندگی را برای شما به ارمغان می آورد. چنین افرادی شخصیتی برونگرا دارند و دیواری شیشه مانند دارند که توسط عده کمی از اطرافیانشان دیده می شود. رفتار آنها دوستانه است اما به سختی اجازه می دهند کسی در زندگی آنها دخالت کند.

یک کودک

بچه را دیدید؟ تبریک می گوییم! شما جزو نادر 20 درصد جمعیت جهان هستید که می توانید نوزاد را در 30 ثانیه تشخیص دهید. شما یک راست مغز واقعی هستید، به این معنی که مجموعه ای از شخصیت های تخیلی دارید که شما را کنترل می کنند. بخش غالب مغز شما جنبه خلاق آن است. شما همچنین قدرت دیدن فراتر از زمان خود را دارید و در عین حال از حس ششم برخوردارید.

اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. آیا گاهی اوقات با کسی ملاقات می کنید یا به مکانی می روید و احساس می کنید که برای شما مناسب نیست؟ اکنون می دانید ذهن خلاق شما نه تنها تصور می کند بلکه حس می کند. چنین افرادی هنرمندان بزرگی هستند و بیشتر به فعالیت‌های کل‌نگر، موسیقی، نوشتن، خلاقیت‌های تخیلی و غیره علاقه‌مند هستند. اگر مغز راست شما غالب باشد،  خیال‌پرداز هستید. خوب، شما بچه را دیدید، پس می توانیم بگوییم که چنین آدمی هستید.

کلام پایانی

این هم از توهم نوری جذاب امروز. در صورتی که به چیستان، معما و تست های شخصیت شناسی علاقه دارید می‌توانید در بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه به طیف گسترده ای از آنها دسترسی داشته باشید. لطفا انتقادات و پیشهادات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.