چیزی جلودار تلماسه و مامور ۰۰۷ نیست!

[ad_1] وب سایت Deadline‌ اخیرا گزارشی را پیرامون باکس آفیس داخلی در هفته گذشته منتشر کرده که در بخشی از آن به تداوم صدرنشینی فیلم Dune اشاره شده است. در پی همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها در ماه‌های ابتدایی ۲۰۲۰، فیلم‌های سینمایی در سال گذشته میلادی فرصت چندانی برای عرضه اندام نداشتند. در نتیجه،

کد خبر : 123793
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
چیزی جلودار تلماسه و مامور ۰۰۷ نیست!

[ad_1]

وب سایت Deadline‌ اخیرا گزارشی را پیرامون باکس آفیس داخلی در هفته گذشته منتشر کرده که در بخشی از آن به تداوم صدرنشینی فیلم Dune اشاره شده است.

در پی همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها در ماه‌های ابتدایی ۲۰۲۰، فیلم‌های سینمایی در سال گذشته میلادی فرصت چندانی برای عرضه اندام نداشتند. در نتیجه، تعداد آثاری که به فروش قابل‌توجه دست یافتند انگشت شمار است. شرایط در ۲۰۲۱ متفاوت بوده و تقریبا تمامی سینماها به لطف واکسیناسیون عمومی و کاهش نرخ مرگ فعالیت خود را از سر گرفته‌اند. اگرچه رقم‌های ثبت شده توسط Godzilla vs. Kong و A Quiet Place Part II پایین‌تر از شرایط غیرکرونایی هستند، استودیوها را به روند رو به رشد ارقام امیدوار کرده است.

Dune یکی از پرهزینه‌ترین پروژه‌های وارنر طی سال‌ها گذشته بوده اما ارقام نویدبخشی که طی ماه‌های گذشته در باکس آفیس ثبت شدند، این استودیو را از تغییر در برنامه‌ریزی‌های خود و تاخیر چندباره در اکران بازداشت. اقتباس سینمایی تلماسه در زمینه مالی عملکرد بسیار خوبی داشته و فراتر از انتظار ظاهر شده است. این فیلم همچنین در سرویس استریم HBO Max هم مورد توجه قرار گرفته و رقم قابل‌توجهی را در بحث بازدید به ثبت رساند. مطابق انتظار، روند بسیار خوب فیلم در هفته دوم انتشار ادامه یافت.

همان‌طور که با فرا رسیدن دوشنبه انتظار می‌رفت، Deadline یک مطلب با محوریت باکس آفیس داخلی کار کرده است؛ مطلبی که به تداوم صدرنشینی فیلم Dune اشاره دارد. تلماسه در دومین هفته اکران خود افتی ۶۲ درصدی را تجربه کرد و تنها ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروخت. با این حال، رتبه نخست را تصاحب کرد. افت ۶۲ درصدی فروش در نگاه اول عجیب و غریب است اما نباید فراموش کرد آثاری که به صورت همزمان به سالن‌های نمایش و یک سرویس استریم می‌آیند، تنها هفته نخست عملکرد قدرتمندی دارند؛ مانند اتفاقی که پیش از این برای Black Widow رخ داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.