چگونه Elliott Wave می تواند عملکرد معاملاتی شما را بهبود بخشد – سیستم های معاملاتی – 6 اوت 2022

چگونه Elliott Wave می تواند عملکرد معاملاتی شما را بهبود بخشد در این مقاله، راهنمای بهبود عملکرد معاملات با تجزیه و تحلیل امواج الیوت و شمارش موج الیوت ارائه می دهیم. Elliott Wave پیچیده است. این پیچیدگی قضاوت در مورد عملکرد معاملاتی الیوت ویو را در عمل دشوار می کند. صرفاً به عملکرد معاملاتی، الیوت

کد خبر : 238424
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۰۶
چگونه Elliott Wave می تواند عملکرد معاملاتی شما را بهبود بخشد – سیستم های معاملاتی – 6 اوت 2022


چگونه Elliott Wave می تواند عملکرد معاملاتی شما را بهبود بخشد

در این مقاله، راهنمای بهبود عملکرد معاملات با تجزیه و تحلیل امواج الیوت و شمارش موج الیوت ارائه می دهیم. Elliott Wave پیچیده است. این پیچیدگی قضاوت در مورد عملکرد معاملاتی الیوت ویو را در عمل دشوار می کند. صرفاً به عملکرد معاملاتی، الیوت ویو می تواند ذهنیتی را معرفی کند. درست است. با این حال، بسیاری از معامله‌گران ممکن است موافق باشند که امواج الیوت می‌تواند به ابزاری قدرتمند تبدیل شود که بتوانیم ذهنیت را کاهش دهیم یا از شر آن خلاص شویم. واقعیت این است که بسیاری از معامله گران باتجربه وجود دارند که در عمل با موفقیت از Elliott Wave استفاده می کنند. برخی از آنها معامله گران برجسته در سطح مدیریت صندوق هستند.

ما قبلاً راه کاهش ذهنیت را با شمارش موج الیوت از طریق کتاب و برخی مقالات دیگر با استفاده از “رویکرد الگو و الگو” پیشنهاد کرده‌ایم.

راهنمای علمی عمل قیمت و معاملات الگو (خرد روند، چرخه و موج فراکتال)

مقدمه ای بر روند موج الیوت با امتیاز ساختاری موجی

ماهیت “رویکرد الگو و الگو” برای شمارش موج الیوت این است:

ساختن شمارش موج ابتدا با استفاده از الگو (یا الگوها).

از امتیاز موج برای به دست آوردن توجیه علمی استفاده کنید یا زمانی که امتیاز موج در دسترس نیست، می توانید مکان صحیح هر نقطه موج را بررسی کنید تا نقطه معاملاتی معتبر را قضاوت کنید.

اینها دو چیز اصلی در مورد “رویکرد الگو و الگو” هستند. این تنها راه مقابله با ماهیت پیچیده تجارت موج الیوت است. اکنون، در Elliott Wave Trend، تمام الگوها (یا الگوهای) موجود را به معامله‌گر نشان می‌دهد. این چیز خوبی است زیرا شما هیچ امکان واحدی را برای موج شماری خود از دست نخواهید داد. در همان زمان، Elliott Wave Trend هم امتیاز ساختاری موج ضربه ای و هم امتیاز ساختاری موج اصلاحی را به شما نشان می دهد.

اکنون در اینجا اطلاعات مهمی برای تجارت شما وجود دارد. Elliott Wave می تواند ورود تجارت در چندین مکان مختلف را برای شما فراهم کند. اینها لیست محدودی نیستند اما حداقل می توانید آن را در نظر بگیرید. برخی از معامله گران ممکن است یک ورودی را بر دیگری ترجیح دهند. ممکن است ورودی خود را خارج از این لیست ایجاد کنید.

گزینه ورودی 1) موج ضربه 0.123 (= دو مثلث)

گزینه ورودی 2) موج ضربه 0.1234 (= سه مثلث)

گزینه ورودی 3) موج ضربه 0.12345 (= چهار مثلث)

گزینه ورودی 4) موج اصلاحی .ABC (= دو مثلث)

گزینه ورودی 5) نسخه موج الیوت مثلث برای شکست

شما باید الگوی مناسبی را در روند موج الیوت تنظیم کنید. توجه داشته باشید که 1 موج فراکتال تعادل = 1 مثلث. بنابراین اگر می خواهید با گزینه ورودی 2، موج ضربه 0.1234 بازی کنید، باید عدد EFW را 3 = تنظیم کنید. سپس Elliott Wave Trend الگوی مناسب برای موج ضربه ای 0.1234 (= سه مثلث) را به ارمغان می آورد.

مقاله کامل را می توانید اینجا بخوانید. این مقاله همه چیز را در مورد بهبود عملکرد معاملات با تجزیه و تحلیل امواج الیوت و شمارش امواج الیوت توضیح می دهد.

Elliott Wave Trend یک نشانگر موج الیوت است که برای کمک به شمارش امواج الیوت و تشخیص الگوی موج الیوت طراحی شده است. با Elliott Wave Trend، ابزارهای اضافی برای کاهش ذهنیت با شمارش موج و تشخیص الگو دارید. به عنوان مثال، Elliott Wave Trend امتیاز موج و برخی از الگوها را برای شروع شمارش موج شما ارائه می دهد. می توانید روند موج الیوت را از لینک زیر بررسی کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.