چگونه Coinbase از کاربران در برابر دارایی های خطرناک محافظت می کند | توسط Coinbase | سپتامبر 2022

[ad_1] توسط دن کیم – معاون رئیس جمهور، اکوسیستم و لیست Tl;dr: Coinbase هزاران توکن رمزنگاری را بررسی می کند. حدود 90٪ هرگز برای فهرست در نظر گرفته نمی شوند زیرا الزامات سختگیرانه ما را برای محافظت در برابر کلاهبرداری هایی مانند “پمپ و تخلیه” و “کشیدن فرش” برآورده نمی کنند. نرم افزار تشخیص تهدید

کد خبر : 250052
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
چگونه Coinbase از کاربران در برابر دارایی های خطرناک محافظت می کند |  توسط Coinbase |  سپتامبر 2022

[ad_1]

توسط دن کیم – معاون رئیس جمهور، اکوسیستم و لیست

Tl;dr: Coinbase هزاران توکن رمزنگاری را بررسی می کند. حدود 90٪ هرگز برای فهرست در نظر گرفته نمی شوند زیرا الزامات سختگیرانه ما را برای محافظت در برابر کلاهبرداری هایی مانند “پمپ و تخلیه” و “کشیدن فرش” برآورده نمی کنند.

نرم افزار تشخیص تهدید اختصاصی ما بیش از 700 توکن را با نرم افزارهای مخرب شناسایی و مسدود کرده است که می تواند به کاربران Coinbase آسیب برساند.

ما همچنین تحقیقات عمیقی را روی تیم‌های پروژه انجام می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها سابقه شرکت در شیوه‌های تجاری مشکوک را ندارند.

برای اینکه 100 میلیون نفر بعدی را وارد وب 3 کنیم، باید خرید، فروش و نگهداری ایمن ترین و معتبرترین کاتالوگ دارایی های دیجیتال را آسان کنیم و کوین بیس را بیشتر به عنوان قابل اعتمادترین پل به سمت اقتصاد رمزنگاری مستحکم کنیم. ما همچنین باید مطمئن شویم که کاربران محافظت می شوند.

به همین دلیل است که هدف ما در کوین‌بیس فهرست‌بندی هر دارایی‌ای است که با استانداردهای پیشرو صنعت ما برای ریسک، ایمنی و حفاظت از کاربر مطابقت دارد: اگر دارایی با این استانداردها مطابقت نداشته باشد، آن را فهرست نمی‌کنیم.

ما فقط دارایی‌هایی را اعلام می‌کنیم که تصمیم گرفته‌ایم فهرست کنیم – نه آنهایی که استانداردهای ما را برآورده نمی‌کنند. اما ما از بسیاری از شما شنیده‌ایم که مایلید درباره اینکه چگونه تصمیم می‌گیریم کدام دارایی‌ها به نقشه راه ما اضافه شوند، بیشتر بدانید.

چگونه Coinbase دارایی های دیجیتال را بررسی می کند

ما دارایی ها را بر اساس برنامه های ارسال شده توسط تیم های پروژه در Coinbase Asset Hub و همچنین هزاران پروژه دیگر که در اکوسیستم جهانی وب 3 دنبال می کنیم، بررسی می کنیم.

ترتیبی که بررسی‌های دارایی را ترتیب می‌دهیم، بر این نیست که فکر می‌کنیم یک پروژه محبوب یا جالب است. چارچوب ما بسیار عینی‌تر و ظریف‌تر است و شامل عواملی مانند مشروعیت کاغذ سفید پروژه، یکپارچگی مشارکت‌کنندگان آن‌ها، جزئیات نحوه عملکرد توکن آنها و سطوح تعامل کاربران و جوامع توسعه‌دهنده آن‌ها است. ما فقط فهرست‌بندی دارایی‌هایی را در نظر می‌گیریم که دستورالعمل‌های دقیق ما را برای قانونی بودن، ایمنی، اعتبار و یکپارچگی فنی رعایت می‌کنند.

ما اکثر نشانه هایی را که بررسی می کنیم فهرست نمی کنیم. در واقع، از هر 100 توکنی که در نظر می گیریم، تنها حدود 10 توکن به عنوان کاندیدای بالقوه برای صرافی Coinbase شناسایی می شوند و کمتر از آن در واقع برای فهرست شدن تایید می شوند.

امروز جزئیات بیشتری درباره ابزارها، سیستم‌ها و روش‌های پیشرو در صنعت به اشتراک می‌گذاریم که برای محافظت از کاربران خود در برابر دارایی‌های دیجیتال خطرناک استفاده می‌کنیم.

چگونه نرم افزار تشخیص تهدید ما کاربران را ایمن نگه می دارد

فناوری بلاک چین به طور مداوم در حال تحول است، بنابراین هر سیستم بررسی دارایی باید بتواند با این تغییرات سازگار شود.

به همین دلیل است که Coinbase برنامه اختصاصی ما را توسعه داد تحلیلگر صفت امن، یک نرم افزار تشخیص تهدید در درجه اول ایمنی است که به ما اطلاع می دهد که آیا یک توکن به گونه ای طراحی شده است که می تواند به شما یا رمز ارز شما آسیب برساند.

نرم‌افزار ما به‌طور خودکار توکن‌ها را در تمام بلاک‌چین‌هایی که پشتیبانی می‌کنیم بررسی می‌کند و آن‌هایی را که با نرم‌افزار برنامه‌ریزی شده‌اند (همچنین به نام قراردادهای هوشمند) که به طور بالقوه می تواند به مشتریان Coinbase آسیب برساند. تحلیلگر صفت ایمن با شناسایی الگوهای خاص در قراردادهای هوشمند (که ما به آن می گوییم) کار می کند امضاهای کد، و مقایسه آنها با پایگاه داده ما از امضاهای کد از قراردادهای هوشمند قبلاً تجزیه و تحلیل شده است. هرچه قراردادهای هوشمند بیشتری را بررسی کنیم، سریع‌تر می‌توانیم توکن‌های ایمن‌تر را از موارد خطرناک‌تر تشخیص دهیم.

تا کنون، تیم Listings ما از این سیستم خودکار برای شناسایی بیش از 700 توکن استفاده کرده است که به دلیل خطرات حیاتی، مانند افراد مجرد قادر به ضبط خودکار وجوه کاربران یا تخلیه یک‌طرفه موجودی حساب، با استانداردهای امنیتی ما نیستند. این نرم‌افزار اختصاصی همچنین به ما کمک کرده است آسیب‌پذیری‌های خطرناک درب پشتی را شناسایی کنیم – مانند مواردی که می‌توان از آنها برای قالی‌کشی استفاده کرد، تقریباً در هر چهار قرارداد هوشمندی که بررسی کرده‌ایم.

هر زمان که چیزهایی را یافتیم که ایمن نیستند، از تیم های پروژه می خواهیم اقدامات مناسب را برای کاهش این خطرات انجام دهند. اگر این کار را نکنند، ما توکن های آنها را فهرست نمی کنیم.

امنیت اضافه شده از تحقیقات جامع

ما علاوه بر غربالگری قراردادهای هوشمند با نرم افزار تشخیص تهدید، انواع دیگری از بررسی دقیق را نیز برای محافظت از کاربران خود انجام می دهیم.

این شامل تحقیقات عمیق در مورد هدف پروژه، نقاط عطف، و مشارکت کنندگان کلیدی است تا اطمینان حاصل شود که ما از مقررات پیروی می کنیم و هرگونه ارتباط بالقوه با فعالیت غیرقانونی را شناسایی می کنیم.

برای به دست آوردن جامع‌ترین دید از تمام دارایی‌هایی که برای فهرست‌بندی در نظر می‌گیریم، همچنین تحلیل‌های درون زنجیره‌ای و خارج از زنجیره سیگنال‌های کمی و کیفی را انجام می‌دهیم – مواردی مانند قیمت‌های رمز تاریخی و حجم معاملات، زمان‌بندی مالکیت و واگذاری، تاریخچه سرمایه‌گذاری و تامین مالی، ارزش بازار، احساسات جامعه، نقشه راه فنی و اطلاعاتی در مورد نحوه به دست آوردن، سوزاندن و توزیع توکن ها.

کاوش عمیق تر: محافظت از کاربران در برابر بازیگران بد

فراتر از بررسی های امنیتی، ما اقدامات مهم دیگری را برای محافظت از مشتریان خود در برابر کلاهبرداری انجام می دهیم.

در اوایل سال جاری، ما یک چارچوب تشخیص تقلب را اجرا کردیم که توانایی ما را برای شناسایی عوامل بیشتری که به طور بالقوه به مشتریان Coinbase آسیب می‌رسانند، افزایش می‌دهد. این تجزیه و تحلیل به‌طور خاص برای ارزیابی ریسک‌های مصرف‌کننده و تجاری طراحی شده است که ممکن است هنگام بررسی وایت‌پیپرهای پروژه یا تجزیه و تحلیل قراردادهای هوشمند نشانه‌ها نشان داده نشوند – مواردی مانند مشارکت‌کنندگان کلیدی پروژه با سابقه فعالیت‌های تجاری مشکوک یا ادعاهای تایید شده در مورد پمپاژ و تخلیه.

از زمان اجرای این لایه حفاظتی اضافی، تیم Listings نزدیک به 100 پروژه با توکن‌هایی را شناسایی کرده است که به نظر ما ریسک بالایی دارند و ترجیح داده‌اند فهرست نشوند.

Coinbase قابل اعتمادترین پلتفرم برای خرید، فروش و مبادله دارایی های دیجیتال است. در حالی که ما قصد داریم تا جایی که از نظر قانونی می توانیم دارایی را فهرست کنیم، اولویت ما محافظت از کاربرانمان است. ما مقدار زیادی در ابزارها و فرآیندهایی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که دارایی‌های مخاطره‌آمیز را از بین می‌برند، و به کار برای حفظ امنیت همه کاربران Coinbase ادامه می‌دهیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.