چگونه یک مجموعه Ordinals می تواند پیشرفت بیت کوین السالوادور را تسریع کند؟

[ad_1] مجموعه رسمی Ordinals توسط السالوادور می تواند پیشرفت بیت کوین را تسریع کند و مزایای منحصر به فردی را برای سرمایه گذاران ایجاد کند. این یک سرمقاله نظری توسط استیون هی، نویسنده، تاجر سابق و فروشنده آثار هنری است. من یک بیت کوین کار طولانی مدت هستم و برای سفر آماده می شوم و

کد خبر : 349434
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
چگونه یک مجموعه Ordinals می تواند پیشرفت بیت کوین السالوادور را تسریع کند؟

[ad_1]

مجموعه رسمی Ordinals توسط السالوادور می تواند پیشرفت بیت کوین را تسریع کند و مزایای منحصر به فردی را برای سرمایه گذاران ایجاد کند.

این یک سرمقاله نظری توسط استیون هی، نویسنده، تاجر سابق و فروشنده آثار هنری است.

من یک بیت کوین کار طولانی مدت هستم و برای سفر آماده می شوم و امیدوارم در سال 2023 به طور دائم به السالوادور نقل مکان کنم. مانند بسیاری از بیت کوین فروشان، آرزو دارم بخشی از تغییرات شگفت انگیزی باشم که در این کشور اتفاق می افتد. و من می خواهم ایده ای را به اشتراک بگذارم که قویاً معتقدم پتانسیل تسریع این تغییرات را دارد.

مشابه مفهوم اوراق قرضه آتشفشانی، این ایده از دارایی های مرتبط با بیت کوین برای جمع آوری سرمایه برای ساخت شهر بیت کوین یا هر پروژه ارزشمند دیگری استفاده می کند. با این حال، برخلاف اوراق قرضه، این دارایی‌های نسبتاً ساده هیچ تعهد قانونی یا مالی بر ملت تحمیل نمی‌کنند. آنها به سادگی ایجاد می شوند و سپس در بازار آزاد فروخته می شوند.

ایده من حول محور چیزی است که بسیاری از شما شنیده اید: بیت کوین Ordinals. این پروتکل جدید که در ژانویه 2023 راه اندازی شد، امکان ایجاد “NFT های بیت کوین” مرتبط با ساتوشی های منفرد را فراهم می کند. این ساتوشی‌های ویژه که به عنوان «کتیبه‌ها» شناخته می‌شوند، به داده‌هایی متصل هستند که به طور دائم در بلاک چین بیت‌کوین جاسازی شده‌اند. این داده ها می توانند به شکل تصویر، متن، ویدئو و غیره باشند.

تنها چند ماه پس از ایجاد آن، این شکل جدید از دارایی دیجیتال در حال حاضر سرمایه گذاری قابل توجهی را دریافت کرده است، با حداقل 21 میلیون دلار حجم مبادله در شش بازار اصلی و معاملات اضافی انجام شده از طریق پیشخوان. 4.5 میلیارد دلار ارزش کل تا سال 2025. این رقم ممکن است محافظه کارانه باشد – به خصوص اگر دولت السالوادور به یک شرکت رسمی در این فضا تبدیل شود.

در حال حاضر، سازندگان مشهور کالاهای لوکس مانند بوگاتی و آسپری در Ordinals مشارکت دارند. اگر انتظار می‌رود شرکت‌های خصوصی در این بازار جدید میلیون‌ها دلار فروش داشته باشند، یک دولت مستقل چقدر بیشتر می‌تواند به دست آورد؟ همانطور که بازار Ordinals بالغ می شود و شروع به جذب سرمایه گذاری اصلی می کند، به نظر می رسد که مجموعه هایی با اهمیت تاریخی به ارزش هایی می رسند که نشان دهنده اهمیت و نادر بودن آنها است.

پیشنهاد من این است که دولت السالوادور با انتشار مجموعه رسمی بیت کوین Ordinals به اجرای موفقیت آمیز ایده های جدید ادامه دهد. شاید چنین مجموعه ای شامل هنر یا عکاسی باشد که زیبایی طبیعی، معماری و فرهنگ کشور را برجسته می کند. از طرف دیگر، ممکن است اسکن اسناد رسمی مربوط به قوانین جدید بیت کوین یا طرح های شهر بیت کوین را داشته باشد. چنین کتیبه‌هایی ممکن است مزایای خاصی مانند تخفیف در هزینه‌های خدمات دولتی را برای صاحبانشان به همراه داشته باشد. خرید یک کتیبه دولتی حتی ممکن است بخشی از برنامه شهروندی آینده السالوادور از طریق سرمایه گذاری (CBI) باشد. امکانات عملا بی پایان هستند.

علاوه بر این، من معتقدم که نقاط مثبت بالقوه زیاد است در حالی که خطرات پایین و قابل کنترل هستند. من معتقدم که حسن نیت بیت کوین داران و علاقه جهان به بهبود سریع السالوادور منجر به تقاضای زیادی برای آنچه که می توان آن را “گنجینه هنر دیجیتال ملی” نامید، خواهد شد. اگر جنبه های فنی و خلاقانه توسط متخصصان مربوطه به درستی انجام شود، من معتقدم که چنین تلاشی تنها می تواند مزایای بزرگی برای مردم السالوادور و جامعه جهانی بیت کوین به همراه داشته باشد.

این یک پست مهمان توسط استیون هی است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.