چگونه نسبت پاداش به ریسک را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد

[ad_1] “این مهم نیست که شما درست می گویید یا اشتباه می کنید، مهم این است که وقتی درست می گویید چقدر پول به دست می آورید و وقتی اشتباه می کنید چقدر ضرر می کنید.” – جورج سوروس با الکس آشنا شوید عملکرد معاملاتی الکس در بهترین حالت متزلزل بوده است و او به

کد خبر : 361650
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
چگونه نسبت پاداش به ریسک را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد

[ad_1]

“این مهم نیست که شما درست می گویید یا اشتباه می کنید، مهم این است که وقتی درست می گویید چقدر پول به دست می آورید و وقتی اشتباه می کنید چقدر ضرر می کنید.” – جورج سوروس

با الکس آشنا شوید

عملکرد معاملاتی الکس در بهترین حالت متزلزل بوده است و او به دنبال راه هایی برای دستیابی به سودآوری ثابت است.

پس از اسکن انجمن‌های مرتبط با معاملات، الکس به طور تصادفی به اصطلاح «نسبت پاداش به ریسک (R:R)» برخورد کرد و از معامله‌گران دیگر آموخت که استفاده از نسبت R:R بالا شانس رزرو سود را افزایش می‌دهد.

او آن را در معامله طولانی EUR/USD خود امتحان می کند و با استفاده از توقف 25 پیپ، 50 پیپ را هدف قرار می دهد. متأسفانه، این جفت تنها 30 پیپ را به نفع خود حرکت داد و سپس به حد ضرر اولیه کاهش یافت.

او با این تصور که توقف او خیلی محکم بود، استراتژی خود را اصلاح می کند و هم هدف و هم توقف خود را گسترش می دهد. او اکنون 150 پیپ با توقف 50 پیپ را هدف قرار داده است.

اما، از آنجایی که الکس برای شروع معامله‌گر خوبی نیست، او حرکت صعودی EUR/USD را اشتباه ارزیابی می‌کند و این جفت تنها 55 پیپ بالاتر می‌رود قبل از اینکه به منطقه ورودی خود بازگردد و در نهایت تنها با افزایش 5 پیپ بسته می‌شود.

آیا داستان الکس برای شما آشنا به نظر می رسد؟

اگر اینطور شد، نگران نباشید. برای معامله‌گران مبتدی و حرفه‌ای به اندازه کافی رایج است که از توقف‌ها و اهداف گسترده استفاده کنند تا شانس خود را برای درست بودن افزایش دهند.

با این حال، همانطور که صحنه بالا نشان می دهد، این استراتژی می تواند برای حساب معاملاتی شما نیز مضر باشد.

به یاد داشته باشید که نسبت پاداش به ریسک صرفاً مقایسه ریسک بالقوه شما (فاصله از ورود تا توقف ضرر) و پاداش بالقوه شما (فاصله از ورود شما تا هدف سود شما) است.

در مثال بالا، الکس ابتدا از نسبت ریسک 2:1 استفاده کرد قبل از اینکه آن را به نسبت R:R 3:1 برساند. اگر معامله دوم به نتیجه می رسید، الکس سه برابر اندازه ای که ریسک می کرد، پیپ می گرفت.

جذابیت اصلی نسبت های ریسک بالاتر این است که انتظارات معاملاتی شما یا مقداری که در هر معامله به دست می آورید (یا ضرر می کنید) را افزایش می دهد.

این بدان معنی است که با هر از دست دادن فشار کمتری وجود دارد فقط باید چند بار حق با شما باشد تا ضررهای ناشی از معاملات دیگر خود را پوشش دهید.

متأسفانه، بسیاری از معامله‌گران از نسبت‌های ریسک بالاتر برای پوشش اجرای ضعیف معاملات استفاده می‌کنند. این مشکل ساز است، زیرا کار کردن نسبت های ریسک برای شروع کار چندان آسانی نیست.

برای یک چیز، هدف گذاری برای سود بیشتر/پایین تر به این معنی است که قیمت باید دورتر از راه اندازی با نسبت ریسک پایین تر حرکت کند.

از سوی دیگر، استفاده از توقف های بسیار سفت، شما را خیلی زود و اغلب برای پایداری بیرون می کند.

بنابراین، چگونه نسبت R:R را پیدا می کنید که برای شما مناسب باشد؟

در حالی که هیچ جام مقدسی برای یافتن نسبت پاداش به ریسک کامل وجود ندارد، یک مکان خوب برای شروع این است که به شما نگاه کنید. درصد پیروزی.

منطقی است، فکر نمی کنید؟ قبل از اینکه بتوانید انتظار داشته باشید که نسبت ریسک شما برای شما کار کند، ابتدا باید تأیید کنید که می توانید به اندازه کافی برنده شوید تا در نهایت به آن پاداش بالقوه برسید.

به عنوان مثال، استفاده از نسبت ریسک 1:1 به این معنی است که سود بالقوه شما به اندازه ضرر احتمالی شما است. این فقط در صورتی جواب می‌دهد که حداقل در نیمی از موارد تاریخی حق با شما باشد.

از سوی دیگر، استفاده از نسبت ریسک 3:1 به این معنی است که سود بالقوه سه برابر زیان احتمالی است، بنابراین شما فقط باید حداقل 25 درصد از زمان‌ها برای سوددهی درست عمل کنید.

اگر می خواهید با نرخ برد و نسبت ریسک بازی کنید، در اینجا فرمول های مفیدی وجود دارد:

نسبت ریسک مورد نیاز = (1 / نرخ برد) – 1

حداقل نرخ برد = 1 / (1+ نسبت ریسک)

با استفاده از فرمول های بالا، می توانیم تأیید کنیم که نرخ برد مورد نیاز برای نسبت ریسک 1:1 حداقل 1 / (1+1) = 0.50٪ است.

به همین ترتیب، اگر فقط نرخ برد 40٪ دارید، باید معاملاتی را پیدا کنید که حداقل (1/0.4) – 1 = 1.5:1 نسبت پاداش به ریسک داشته باشند تا در بلندمدت پایدار باشند. .

با یک قدم جلوتر، می‌بینیم که می‌توان از نسبت ریسک کمتر از 1:1 استفاده کرد، مشروط بر اینکه نرخ برد فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر در معاملات خود حداقل 1 / (1+0.4) = 71٪ مواقع برنده شوید، می توانید از نسبت ریسک 0.4:1 استفاده کنید. آسان پیزی، درست است؟ درست؟!

قبل از اینکه نسبت ریسک شخصی‌تری را برای خود محاسبه کنید و مانند چسب به آن بچسبید، باید به خاطر داشته باشید که استفاده از نرخ‌های برد برای یافتن یک نسبت ریسک خوب به سختی سطح را خراش می‌دهد.

اگر می‌خواهید نسبت مناسب‌تری برای معامله خود به دست آورید، می‌توانید از انتظارات خود، محیط معاملاتی فعلی (نسبت‌های ریسک بالا در روندها بهتر عمل می‌کنند) و دامنه نوسانات متوسط ​​جفت ارز اطلاعاتی کسب کنید.

مانند بسیاری از چیزها در معاملات فارکس، هیچ نسبت پاداش به ریسک واحدی وجود ندارد که برای هر معامله گر و هر معامله ای بهترین کار را داشته باشد. اما، تا زمانی که به شانس خود اهمیت می دهید و روی مدیریت ریسک خود کار می کنید، در نهایت راهی برای کسب سود به طور مداوم پیدا خواهید کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.