چگونه می توان معامله گر و سرمایه گذار سهام شد: داستان رز راپسون

معامله گران سهام اغلب به عنوان دراویش گرداب وال استریت ، که از مانیتور به مانیتور حرکت می کنند ، فحش می دهند ، بارها و بارها در روز خرید و فروش می کنند. رز راپسون با این کلیشه مخالفت می کند. او در شهری کوچک در شمال شرقی استرالیا زندگی می کند ، که

کد خبر : 116423
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۵:۰۰
چگونه می توان معامله گر و سرمایه گذار سهام شد: داستان رز راپسون


معامله گران سهام اغلب به عنوان دراویش گرداب وال استریت ، که از مانیتور به مانیتور حرکت می کنند ، فحش می دهند ، بارها و بارها در روز خرید و فروش می کنند. رز راپسون با این کلیشه مخالفت می کند. او در شهری کوچک در شمال شرقی استرالیا زندگی می کند ، که حدود دو روز با سیدنی فاصله دارد. راه او به معاملات سهام در سال 2016 شروع شد هنگامی که برخی از دوستان به او پیشنهاد کردند که برای معاملات سهام و سرمایه گذاری در کلاس 101 به آنها بپیوندد کلاس معاملاتی سهام تاونسویل سرمایه گذار.

این کلاس بر رویکردی از ویلیام جی اونیل ، بنیانگذار Investor’s Business Daily و نویسنده ، متمرکز شد نحوه کسب درآمد در سهام: یک سیستم برنده در زمان های خوب و بدبه رز از ایده های اونیل برای کشف سهام رشد استفاده کرد ASX، نمونه کارها را مدیریت کرده و با موفقیت خارج شوید.

ما با رز ، که در پلت فرم IG معامله می کند ، در مورد سفر خود از سرمایه گذار ارزشمند به معامله گر فعال صحبت کردیم. نکات برجسته به شرح زیر است:

شما چه نوع تاجری هستید؟

امیدوارم در اوایل حرکت سهام رشد را کشف کرده ، آنها را به مدت 18 تا 6 ماه نگه داشته و پس از رشد اولیه آنها را بفروشم. اگر آنها به من ضربه بزنند ، آنها را خیلی سریع می فروشم توقف اولیهبه اما من خودم را یک سرمایه گذار بلند مدت می دانم تا یک معامله گر کوتاه مدت.

آیا می توانید تنظیمات معاملاتی خود را توضیح دهید؟

من از یک میز استندآپ استفاده می کنم و 70 درصد از وقتم را صرف مطالعه و تحقیق می کنم ، کمتر از 5 درصد وقتم را به تماشای بازار می گذارم و شاید کمتر از 5 درصد وقتم را روی دکمه خرید یا فروش کلیک می کنم.

آیا از مربی تجارت یا باشگاه تجاری سود می برید؟

به طور کلی ، مربیان کلاس تجارت Townsville Investor Share Trading به من کمک کردند تا به این روش بپردازم. افراد کلاس نیز در ابتدا به من کمک کردند ، برخی از ما یک گروه مطالعه تشکیل دادیم و تا سال گذشته در کتابخانه محلی بحث می کردیم. اکنون ما هفته ای یکبار جلسات Zoom را انجام می دهیم.

آیا موارد دیگری وجود دارد منابع معاملات سهام که به شما کمک می کند یاد بگیرید یا بینشی ارزشمند کسب کنید؟

بله ، مفهوم کتاب شخصیت آزمایشی Enneagram و تجارت قبیله به من کمک کرد تا شخصیت خود را بیاموزم و درک کنم تجارت pروانشناسی تا بتوانم قوانین معاملاتی را که مناسب من است انتخاب کنم. معامله در منطقه و معامله گر منضبط هر دو توسط مارک داگلاس هر دو عالی هستند!

آیا اخبار بر تصمیمات تجاری شما تأثیر می گذارد؟

نه ، من از اخبار فاصله می گیرم. من روی پایه و نمودار خرید می کنم و فقط روی نمودار می فروشم. من در اوایل مارس 2020 به طور کامل به پول نقد رفتم ، نه به خاطر اخبار ، بلکه به دلیل آنچه نمودارها نشان می دادند. به تدریج یک ماه بعد ، در آوریل ، دوباره به بازار بازگشتم.

آیا آخرین نظر در مورد معاملات سهام یا سرمایه گذاری دارید؟

من معتقدم سرمایه گذاری در بازار هدیه ای بزرگ از سوی سرمایه داری برای هر مرد یا زنی است. منظور این نیست که آسان باشد ، این یک کار 9-5 نیست. این ورزش نخبه است و مانند هر مهارتی ، تمرین نیز امری حیاتی است. 10000 ساعت مطالعه سخت و تمرین متمرکز و تمایل به اشتباه و یادگیری از آنها مورد نیاز است. من اولین 9،980 ساعت خود را ثبت کردم و فکر کردم وقتی به 10000 ساعت کامل رسیدم ، استاد بازی می شوم. وقتی ساعت 9،980 را ثبت کردم ، متوجه شدم که آن ساعت ها فقط من را وارد دروازه کردند و من چقدر نمی دانستم.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.