چگونه می توان بارکلی را با افزایش 35 درصدی در میان سود مثبت معامله کرد

[ad_1] غول بانکی بارکلیز یک نتیجه چشمگیر در سال 2021 منتشر کرد که نشان می داد سود سالانه به بالاترین حد خود رسیده است. در حالی که برخی ریسک‌ها برای سهام بانکی بریتانیا ناشی از وضعیت ژئوپلیتیک فعلی وجود دارد، این بانک به خوبی متنوع است و به سهامی برای تماشای سرمایه‌گذاران تبدیل شده است.

کد خبر : 179721
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
چگونه می توان بارکلی را با افزایش 35 درصدی در میان سود مثبت معامله کرد

[ad_1]

غول بانکی بارکلیز یک نتیجه چشمگیر در سال 2021 منتشر کرد که نشان می داد سود سالانه به بالاترین حد خود رسیده است.

در حالی که برخی ریسک‌ها برای سهام بانکی بریتانیا ناشی از وضعیت ژئوپلیتیک فعلی وجود دارد، این بانک به خوبی متنوع است و به سهامی برای تماشای سرمایه‌گذاران تبدیل شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد سهام در زیر.












موجودی: بارکلیز پی ال ​​سی
تبادل: LSE
نماد برای حساب Invest.MT5: BARC
تاریخ ایده: 16 مارس 2022
خط زمانی: 1-12 ماه
سطح ورودی: GBX 186.00
سطح هدف: GBX 255.00
اندازه موقعیت برای حساب Invest.MT5: حداکثر 5%
خطر: بالا

  • حساب Invest.MT5 به شما امکان می دهد سهام و سهام واقعی را از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان خریداری کنید.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیشتر از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. هرگز بیش از توان مالی خود سرمایه گذاری نکنید زیرا برخی معاملات ضرر می کنند و برخی معاملات برنده می شوند. برای درک سطوح تحمل ریسک خود یا تمرین بر روی یک حساب آزمایشی ابتدا دانش خود را قبل از سرمایه گذاری بسازید.

چرا قیمت سهام بارکلیز را معامله کنیم؟

بارکلیز یکی از متنوع ترین بانک ها در بریتانیا با جریان های درآمدی از بانکداری خرده فروشی، بانکداری سرمایه گذاری و سیستم های پرداخت بین المللی و غیره در نظر گرفته می شود. با این حال، آخرین گزارش درآمد و نتایج کل سال است که بسیار جالب است.

سود خالص تمام سال چهار برابر می شود از جانب ثبت کارمزدهای بانکی سرمایه گذاری

سود خالص کل سال بارکلیز در سال 2021 به 6.38 میلیارد پوند رسید که بسیار بالاتر از انتظارات تحلیلگران 5.75 میلیارد پوندی بود. این رقم بسیار بالاتر از سود خالص 1.53 میلیارد پوندی گزارش شده در سال 2020 است.

علاوه بر این، درآمد خالص سهامداران به 1.12 میلیارد پوند رسید که پیش بینی تحلیلگران 756.5 میلیون پوندی را نیز پشت سر گذاشت. این نتایج تحلیلگران را تحت تاثیر قرار داده است، زیرا بانک شروع سختی در سال 2021 داشت و مدیر عامل قدیمی آن جس استالی استعفا داد.

بیشتر درآمد این بانک از افزایش قابل توجه بخش بانکداری سرمایه گذاری شرکتی گروه حاصل شد که در سال گذشته کارمزدهای بی سابقه ای را ثبت کرد.

افزایش نرخ بهره در بریتانیا می‌تواند به بازار سهام بیافزاید

با توجه به اینکه تورم در بریتانیا به بالاترین حد خود رسیده است، انتظار می رود بانک مرکزی انگلیس امسال به افزایش نرخ بهره ادامه دهد. یکی از راه های کسب سود بانک ها این است از مصرف کنندگان و کسب و کارها نرخ بالاتری در وام نسبت به سپرده ها دریافت می کنند.

هنگامی که نرخ بهره افزایش می یابد، گاهی اوقات می تواند منجر به سود بیشتر برای بانک ها شود زیرا آنها این گزینه را دارند که نرخ وام خود را افزایش دهند. زمانی که بانک انگلستان در ابتدای فوریه نرخ بهره را افزایش داد، قیمت سهام بارکلیز 3.2 درصد جهش کرد در حالی که سایر سهام بانکی نیز افزایش یافتند. شاخص FTSE 350 Banks نیز به بالاترین سطح خود از سال 2020 رسیده است.

پیش بینی قیمت سهام بارکلیز توسط تحلیلگران چیست؟

به گفته تحلیلگرانی که در نظرسنجی MarketBeat.com شرکت کردند، در حال حاضر رتبه های «خرید» در سهام بیشتر از «نگهداری» یا «فروش» است. از ده تحلیلگران در نظرسنجی ارائه یک پیش بینی 12 ماهه، بالاترین هدف قیمت 330.00 GBX، کمترین هدف قیمت GBX 205.00 و میانگین قیمت هدف GBX 255.75 GBX است.

منبع: بازار بیت، 15 مارس 2022

نمونه ای از ایده معاملاتی برای قیمت سهام بارکلیز

یک ایده تجاری مثال برای قیمت سهام Barclays (BARC) می تواند به شرح زیر باشد:

  • سهام را با فاصله بالاتر از 186.00 GBX خریداری کنید.
  • هدف قیمت متوسط ​​تحلیلگر GBX 255.00 را هدف قرار دهید.
  • ریسک خود را با حداکثر 5 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  • خط زمانی = 1 تا 12 ماه
  • حرکت به سطح هدف قیمت میانه منجر به سود بالقوه بیش از 35٪ خواهد شد.

    • برخی از سرمایه گذاران ممکن است بالاترین سطح هدف قیمت تحلیلگر GBX 330.00 را هدف قرار دهند که منجر به سود بالقوه بیش از 75 درصد در یک دوره زمانی بسیار طولانی تر می شود.

عاقلانه است که به خاطر داشته باشید که بعید است قیمت سهم در یک خط مستقیم افزایش یابد و حتی ممکن است قبل از افزایش آن بسیار پایین‌تر بیاید. بنابراین، مطمئن شوید که مدیریت ریسک خوبی را که یکی از مهمترین جنبه های تجارت موفقیت آمیز است، اعمال کنید. شما همیشه باید بدانید که در یک معامله چقدر می توانید ضرر کنید و ریسک های مربوط به آن چقدر است.

نحوه خرید سهام بارکلیز در 4 مرحله

با Admirals، می‌توانید سهام شرکت‌های بریتانیایی مانند Barclays را با کارمزد پایین فقط 0.1٪ از ارزش تجارت و حداقل کمیسیون پایین فقط 1.0 پوند خریداری کنید.

  1. برای دسترسی به اتاق معامله گر، یک حساب کاربری با Admirals باز کنید.
  2. برای باز کردن پلتفرم وب روی یکی از حساب‌های زنده یا آزمایشی خود بر روی Trade کلیک کنید.
  3. جستجو برای بارکلیز (BARC) در پایین پنجره Market Watch قرار گرفته و نماد را روی نمودار بکشید.
  4. از ویژگی تجارت با یک کلیک استفاده کنید، یا برای وارد کردن اندازه معامله، توقف ضرر و رسیدن به سطح سود، راست کلیک کرده و یک بلیط معاملاتی را باز کنید.

منبع: Admirals MetaTrader 5 Web. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده یا عملکرد آینده نیست.

بر روی بنر زیر کلیک کنید تا بارکلیز بخرید امروز به اشتراک می گذارد ▼ ▼ ▼

آیا حرکت قیمت سهام بارکلیز را متفاوت می بینید؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و تجاری بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

اگر فکر می‌کنید احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت سهام بارکلیز کاهش یابد، می‌توانید از یک حساب معاملاتی CFD (Contracts for Difference) نیز معامله کوتاه کنید.

حساب Trade.MT5 و Trade.MT4 به شما امکان می دهد با استفاده از CFD در مورد جهت قیمت سهام و سهام حدس بزنید.

این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت سهام سود ببرید. در این مقاله نحوه معامله با CFD ها بیشتر بدانید.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر گونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی، خواه بر اساس محتوا یا نه، ندارد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل، جیتان سولانکی (تحلیلگر)، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی آنها تهیه شده است.

  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان یک قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.