چگونه می توان از هوش مصنوعی برای تجارت شرکت پروپ استفاده کرد؟ – سیستم های معاملاتی – 28 ژوئن 2023

[ad_1] در این مقاله می‌خواهم شما را به سفری برای تجارت سرمایه از شرکت‌های پروپ دعوت کنم. قبل از شروع هر سفری، معمولاً به نقشه ای نگاه می کنیم که هدفی را که می خواهیم به آن برسیم به ما نشان می دهد. یک نقشه خوب همچنین می تواند اطلاعاتی را نشان دهد که چگونه

کد خبر : 367911
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۵۶
چگونه می توان از هوش مصنوعی برای تجارت شرکت پروپ استفاده کرد؟  – سیستم های معاملاتی – 28 ژوئن 2023

[ad_1]

در این مقاله می‌خواهم شما را به سفری برای تجارت سرمایه از شرکت‌های پروپ دعوت کنم. قبل از شروع هر سفری، معمولاً به نقشه ای نگاه می کنیم که هدفی را که می خواهیم به آن برسیم به ما نشان می دهد. یک نقشه خوب همچنین می تواند اطلاعاتی را نشان دهد که چگونه به آنجا بروید.


در سفر خود از یک ربات تجاری استفاده خواهیم کرد. در تحلیل قبلی من از بهترین معاملات طلا EAs 2023 (قبل از ژوئن)، نموداری وجود دارد که بهترین EA معاملات طلا را در بازار MQL نشان می دهد. این نیز یک نقشه در نوع خود است. این نقشه مکان EA ها را بر اساس ابعاد به ما نشان می دهد سودآوری و واقعیت پذیری. هرچه به سمت راست بالا بیشتر باشد، بهتر است.


مقادیر در اینجا با استفاده از داده های در دسترس عموم از سیگنال های زنده محاسبه می شوند:

  • سودآوری: کل سود تقسیم بر مقدار هفته. که در این سیگنال برای مثال ما بعد از 17 هفته 222 درصد سود داریم، EA در X-Axis در222/17=13.0

  • قابلیت اطمینان: سودآوری تقسیم بر کل برداشت: 13.0/34.8=0.38

شرکت های پشتیبانی

هنگامی که نقشه مشاوران خبره (EA) موجود را ترسیم کردیم، گام بعدی قرار دادن آنها بر روی نقشه است که «منطقه پول‌ساز» را که توسط مرزهای شرکت‌های پشتیبانی تعریف شده است، مشخص می‌کند. در ابتدا، این فهرست شامل یک انتخاب مختصر از شرکت های اختصاصی در نظر گرفته شده است.

هر یک از الزامات را می توان به عنوان یک منطقه بر روی نقشه ترسیم کرد. به عنوان مثال، FTMO دارای محدودیت 5% در روز است. هدف سود ده درصد است و فقط 30 روز فرصت داریم تا به آن برسیم.

وقتی این مرزها را به نقشه سودآوری، زمان و ریسک خود ترجمه می کنیم، می توانیم یک مستطیل روی نقشه خود بکشیم. نقشه Prop-Firm-Journey.

  • حداقل سود مورد نیاز در هفته باید حدود 3٪ و حداکثر برداشت 5٪ باشد. از تقسیم 3%/5% = 0.6 به دست می آید قابلیت اطمینان مقدار در محور Y

  • ارزش محور X – سودآوری – حداقل 3٪ در هفته است. به همین دلیل است که ناحیه آبی را می توان تا بی نهایت به سمت راست گسترش داد. اگر ما 300000% در هفته را با برداشت مطمئن 5% بدست آوریم، هیچ معامله‌گری شکایت نخواهد کرد. 😊

  • بنابراین در نهایت آن مستطیل را می کشیم که از X-Axis=3 و Y-Axis=0.6 شروع می شود.

اکنون که درک روشنی از نحوه ترسیم قلمرو پولی یک شرکت تک‌پینگ داریم، بیایید این مناطق سودآور را با شرکت‌های دارای رتبه برتر مشخص کنیم.

فاصله

زمانی که قلمرو پولساز را ترسیم کردم، متوجه شدم که هیچ یک از مشاوران متخصص (EA) مورد بررسی در این حوزه ساکن نیستند! 🤯

بدتر از همه، به نظر می رسد اکثر شرکت های اختصاصی تغییراتی را در رابطه با بعد سودآوری ارائه می دهند. اما همه آنها به قابلیت اطمینان شدید حداقل 0.6 نیاز دارند. خبر خوب این است که وقتی ما موفق به معامله یکی از آنها می شویم، می توانیم همه آنها را معامله کنیم.

راه

شکافی که ما بین نقاط EA روی نقشه و قلمرو پول مشاهده می کنیم چیزی است که باید با جزئیات بیشتری بررسی کنیم. الزامات شرکت پایه ثابت هستند. اما در طول محاسبات نقاط EA ما کاملاً چند فرض را پذیرفتیم:

این دو جنبه می توانند تأثیر بسیار قوی داشته باشند. وقتی به عملکرد آن نگاه می کنیم هوش مصنوعی برای طلا با گذشت زمان، به وضوح می‌توانیم ببینیم که هر بار که یک مدل هوش مصنوعی جدید + استراتژی جدید به کار گرفته می‌شود، تغییر می‌کند.

بنابراین اساساً ما در اینجا استراتژی های درختی مختلفی داریم که می توانند به عنوان سه نقطه مختلف روی نقشه ترسیم شوند. با اضافه کردن عملکرد از بک تست نسخه 1.2+ به عنوان نقطه چهارم، نمودار زیر را بدست می آوریم:

بنابراین نسخه جدید بسیار قادر به معامله با شرکت های پروپ است. نتایج زنده و بک تست این را نشان می دهد. اکنون می‌توانیم یک استراتژی پیکربندی برای AI برای Gold برای تجارت شرکت‌های پشتیبانی استخراج کنیم.

هوش مصنوعی را برای طلا انتخاب کنید، سطح ریسک را روی 10 تنظیم کنید و همه لات ها را با ضریب 0.5 یا کمتر ضرب کنید.

فایل های مجموعه را می توانید از اینجا و پارامتر “Multiply all Lots” را روی 0.5 تنظیم کنید.

نتیجه

آیا می‌توانیم شرکت‌های حمایتی را در داخل قلمرو پول معامله کنیم؟ آره! دفعه بعد که مقاله ای در مورد معاملات شرکتی پروپوزال پست می کنم، بر ساختن مجموعه ای از EAهای نامرتبط تمرکز خواهم کرد.

مشترک شدن در مقالات آینده

برای مطلع شدن از این موضوع جذاب، شما را تشویق می‌کنم در خبرنامه من مشترک شوید، جایی که به‌روزرسانی‌های خودکار مقالات آینده را دریافت خواهید کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.