چگونه مهمانی های هالووین در منطقه محبوب سئول مرگبار شد

[ad_1] انبوه شرکت کنندگان که برخی هنوز در سنین نوجوانی خود بودند و بسیاری از آنها لباس های هالووین را پوشیده بودند، آماده بودند تا از بارها، کلوپ های شبانه و رستوران هایی لذت ببرند که در آن عیاشی به طور معمول به خیابان های فرعی باریک و اغلب شیب دار سرازیر می شد. اما

کد خبر : 274161
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
چگونه مهمانی های هالووین در منطقه محبوب سئول مرگبار شد

[ad_1]

انبوه شرکت کنندگان که برخی هنوز در سنین نوجوانی خود بودند و بسیاری از آنها لباس های هالووین را پوشیده بودند، آماده بودند تا از بارها، کلوپ های شبانه و رستوران هایی لذت ببرند که در آن عیاشی به طور معمول به خیابان های فرعی باریک و اغلب شیب دار سرازیر می شد.

اما صمیمیت کوچه پس کوچه های Itaewon در این آخر هفته هالووین بدتر شد.

بیست و چهار ساعت قبل، علائم هشداردهنده ای وجود داشت که نشان می داد این جشن ها تعداد خطرناکی از مردم را به خود جذب می کند. جمعه شب، یکی از شاهدان رویترز، جمعیتی را در منطقه دید که در یک نمایشگاه خیابانی هالووین با غرفه هایی برای نقاشی چهره و فروش آب نبات و لباس جمع شده بودند.

یک روز بعد آن جمعیت برگشتند.

مقامات می گویند که هیچ رویداد سازماندهی شده ای وجود نداشته است که هزاران عیاشی را به کوچه های تنگ بکشاند که در آن تعداد زیادی از جوانان، از جمله حداقل 22 خارجی، جان خود را از دست بدهند.

اما پست‌های رسانه‌های اجتماعی کلوپ‌های شبانه و بارها را نشان می‌داد که رویدادها و تبلیغات هالووین، از جمله همکاری در برخی از داغ‌ترین باشگاه‌ها برای اجراهای ویژه را تبلیغ می‌کردند.

مقامات هنوز در حال بررسی این موضوع هستند که چه چیزی باعث افزایش جمعیت شد، اما شاهدان و تصاویر رسانه های اجتماعی نشان می دهد که مردم برای چند بلوک اطراف کوچه که در آن بسیاری از مرگ ها رخ می دهد، به خیابان ها فشار می آورند.

به گفته شاهدان، درست قبل از ساعت 10:20 شب (1320 به وقت گرینویچ)، هرج و مرج رخ داد و پلیس در برخی مواقع برای کنترل جمعیت تلاش می کرد.

مردم به کوچه‌ای باریک و شیب‌دار سرازیر شدند، حتی بعد از اینکه دیوار به دیوار پر شده بود. تصاویر رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که برخی از افراد سعی می‌کنند برای فرار از فشار فزاینده از کناره‌های ساختمان‌ها بالا بروند، درحالی‌که دیگران فریاد می‌زدند، گریه می‌کردند یا فحش می‌دادند.

به گفته شاهدان، هنگامی که آنهایی که در بالای شیب قرار داشتند، سقوط کردند، افراد زیر آن‌ها بر روی دیگران سقوط کردند.

مون جو یونگ، 21 ساله، گفت: «حدود ساعت 10 شب رسیدیم تا به یک باشگاه برویم، اما بعد دیدیم که مردم در خیابان افتادند.» «بعضی در حال خونریزی بودند، برخی دیگر از درد گریه می کردند.»

یکی از دانش‌آموزان فرانسوی که به دلیل آسیب‌های ناشی از این رویداد خواست نامش فاش نشود، گفت که برای حدود یک ساعت و نیم در میان جمعیت گیر افتاده بود.

او به رویترز گفت: «من می خواستم به یک مکان امن بروم اما ممکن نبود. “من فقط توسط همه تحت فشار قرار گرفتم و من فقط نمی توانستم کاری انجام دهم.”

او گفت که با درد قفسه سینه و مچ پا صدمه دیده بیرون آمد، اما برای کسانی که کشته یا شدیدتر مجروح شدند و همچنین کارکنان اورژانس که عاجزانه تلاش کردند مردم را آزاد کنند، متاسف شد.

او نسبت به کسانی که به تلاش خود برای عبور از میان جمعیت ادامه می‌دادند، احساس همدردی کمتری می‌کرد و اغلب کار امدادگران را پیچیده می‌کرد که به مردم می‌گفتند آرام و در جای خود بمانند.

او گفت: “من از آنها ناراحت هستم زیرا آنها همه را هل دادند و متوجه نشدند.”

ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی انبوهی از اجساد را نشان می دهد که بین ساختمان ها فرو رفته اند، برخی در پایین به نظر بیهوش هستند، در حالی که برخی دیگر به سراغ کارکنان اورژانس رفته اند که تلاش می کنند آنها را از له شدن نجات دهند.

یک دانشجوی 30 ساله تحصیلات تکمیلی از سئول گفت: «یک نفر درست در کنار من افتاد، اما پس از آن افرادی که پشت سر من بودند همچنان مرا هل می‌دادند، سپس افراد بیشتری افتادند و به نوعی روی یکدیگر جمع شدند.» من بر سر افرادی که مرا هل می‌دادند فریاد زدم: زور نزن! مردم افتادند!»

یک زن گفت که دخترش که از درگیری مردم بیرون کشیده شده بود، پس از بیش از یک ساعت گیر افتادن زنده ماند.

مون، مرد جوانی که شاهد قربانیان در خیابان بود، گفت که به نظر می رسد تماشاگران در حالی که به دنبال کمک به دوستان خود بودند، بر سردرگمی افزودند.

مون گفت: “عده ای بودند که سعی کردند به زور از خط پلیس عبور کنند و گفتند که دوستانی در آنجا دارند و پلیس آنها را به بیرون کشیده است.”

مقامات پیش‌بینی کرده بودند تا 100000 نفر به این جشن‌ها بپیوندند، اولین جشن بدون محدودیت‌های عمده مرتبط با کووید 19 از زمان شروع همه‌گیری در سال 2020، اما شاهدان گفتند که تشخیص حضور گسترده پلیس در میان ازدحام مردم دشوار است.

زنی 20 ساله که می‌گوید زنده است، گفت: «مردم زیادی هر سال برای هالووین جمع می‌شوند، اما تعداد زیادی از مردم شب گذشته، به طور غیرقابل مقایسه‌ای بیشتر از قبل از کووید بود، بنابراین من نتوانستم تشخیص دهم چه کسانی پلیس هستند و چه کسانی در میان جمعیت نیستند. در همسایگی اما از ذکر نام خودداری کرد.

تصاویر رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که وسایل شخصی و سایر زباله‌ها در سراسر منطقه پراکنده شده‌اند، با آتش‌نشانی‌ها CPR برای افرادی که در خیابان دراز کشیده بودند و پلیس در حال مبارزه برای جلوگیری از جمعیت است.

دانشجوی فوق لیسانس گفت: «من موفق شدم از صحنه فرار کنم. اما اگر فقط چند دقیقه بیشتر آنجا می ماندم، نمی توانستم بیرون بیایم، اما همان جا می مردم.

(گزارش توسط جاش اسمیت، سو هیانگ چوی، دوونگ کیم، هیونهی شین و هیکیونگ یانگ؛ نوشته جاش اسمیت؛ ویرایش توسط ادموند کلامان)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.